quote:
Kings are good.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kings.
200 punten te verdienen. Je kunt het hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kak, t laat stomme wekndjes weg ook. Hier moest ik mijn punten verdedigen....
You're oow so rightquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
dag 2: gulbis
Dit is natuurlijk vragen om problemen.
Gelukkig incl wimderon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er maar 14.
en TheGeneralquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is ook vragen om problemen, met zo'n naam.
Je begint capsones te krijgen !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
Het doet me vrij weinig om eerlijk te zijn
Zul je ook wel erg jaloers op mij zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga serieus overwegen om mijn voornaam te laten veranderen in Martin. Wat een heldennaam
[me] Jaloers is [/me]
Mag ik je handtekening ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zul je ook wel erg jaloers op mij zijn.
je moet maar durven, lijkt bij voorbaat kansloos als je tegen een speler moet met Martin als achternaamquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kan niet anders dan Leyton Hewitt kiezen
Misschien op basis van het schema, of een 'zekerheidje' dat ie wintquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Er zijn 10 wedstrijden vandaag, en geen van de spelers (20) heb je nog gekozen.
Er ook serieus op in gaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien op basis van het schema, of een 'zekerheidje' dat ie wint
Het volgende is geen geintje. Mijn huisgenoot, gezegend met de schitterende naam Martin, vond Hewitt wel een goede keuze .... Grote jongen als je dan voor iemand anders kiest hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien op basis van het schema, of een 'zekerheidje' dat ie wint
Kan die huisgenoot geen hotline starten die we kunnen bellen als we niet weten wie we moeten kiezen. Ik ben helaas niet gezegend met een huisgenoot met een dergelijke naamquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het volgende is geen geintje. Mijn huisgenoot, gezegend met de schitterende naam Martin, vond Hewitt wel een goede keuze .... Grote jongen als je dan voor iemand anders kiest hoor
Safin it is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef Timm-E het volgende:
Ik weet niet wat wel en niet begonnen is. Dus eerste keus is Safin, tweede Cilic, derde Muller
Mahut rank ik overigens heel hoog in de categorie toppers op gras. Iets wat ik niet direct van Cilic zeg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Met Aussies weet je het ook nooit. Gelukkig doet hij wat hij moet doen.
Cilic had ik al geen vertrouwen in vooraf..
Of mag ik Darcis kiezen voor dag 4?quote:
Monfils heeft zich teruggetrokken wegens polsblessure.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zijn er maar 7 en geen 8 partijen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pick 4: Blake.
Racist!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kiest Blake toch niet?Die staat op de black list!
Dat ook, dat ook.quote:
Ja maar dat was op gravelquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat ook, dat ook.
Chris was de vorige keer toch ook met Blake de boor ingegaan?
Fish door, Blake is rustig naar een 3e set gekacheldquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
* Lopez op kiepen (1 pick)
* Blake lijkt een makkelijke middag te krijgen (8 picks)
Uh.... Daar staat ie nu toch in ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij maar ook weer niet, ik vond Blake erg okee spelen. De kwartfinales moet hij wel halen.
Uhmm, halve dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh.... Daar staat ie nu toch in ?![]()
we gaan hem samen uitspelen, ik voel het!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
Pfieuw........ wilde gok aangezien ik Murray en Roddick wil laten staan......
Dag 5: Ferrero
kijk eens op de vorige pagina !quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd, had ik me muil maar gehouden!
Vector_SLD ook nog, heeft geen pick doorgegeven voor zover ik zie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen Ambro eruit met Lopez vandaag zo te zien ......
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd, had ik me muil maar gehouden!
potverdikkies, ik was al 2,5 uur eerder dan jou met die keuze!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
potverdikkies, ik was al 2,5 uur eerder dan jou met die keuze!
Geef me nou mijn credits
Liechtenstein, lullo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hey vaduz, ff vraag voordat ik het vergeet: Hoe kom jij aan die username. Speelde nl. net FM en zag dat er een voetbalclub in Luxemburg Vaduz heette
Klopt jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Liechtenstein, lullo.
En ze spelen in Zwitserland.
Juist door de voorloper, CM, kwam ik aan de username. Ik speelde er tegen in de UEFA-Cup ofzo. (later met FM juist mee gespeeld, mooie uitdaging!) En APK heeft het juist. Ze zijn dit seizoen na een jaar op het hoogste niveau in Zwitserland, als Liechtensteinse club, weer gedegradeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hey vaduz, ff vraag voordat ik het vergeet: Hoe kom jij aan die username. Speelde nl. net FM en zag dat er een voetbalclub in Luxemburg Vaduz heette
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
we gaan hem samen uitspelen, ik voel het!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef franklop het volgende:
na lang twijfelen heb ik besloten om te switchen, aangezien ik toch niks te verliezen heb
Ik switch van Ferrero naar Darcis !
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Juist door de voorloper, CM, kwam ik aan de username. Ik speelde er tegen in de UEFA-Cup ofzo. (later met FM juist mee gespeeld, mooie uitdaging!) En APK heeft het juist. Ze zijn dit seizoen na een jaar op het hoogste niveau in Zwitserland, als Liechtensteinse club, weer gedegradeerd.
Ik voel het echt als een ontzettende faal als ik er eerder uit ga als franklop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij had inside info zeker?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik voel het echt als een ontzettende faal als ik er eerder uit ga als franklop.
Die gast dacht tot voor kort dat een tennisbal vierkant was
Hou er rekening mee heren en dames!quote:Zaterdag 13 juni a.s. gaat FOK! geruime tijd down, vanwege onderhoud aan de servers. Dit zal aan het einde van de middag gaan gebeuren.
De verwachting is dat de website op zondag weer online zal zijn. Het is echter niet bekend wanneer dit zal gebeuren. Tot die tijd zal FOK!sport je dus niet van sportnieuws kunnen voorzien.
Goed opgemerktquote:
Lastige kwestie, omdat er geen zondag is dan (finale op zaterdag lijkt me?)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rosmalen begint op zondag, dus dat wordt weer een eerste speelronde missen?
Cool!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was toch de afspraak dat we begin-zondagen gingen skippen ? Heeft XL zelf gezegd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen qua punten klopt het dan weer niet toch, als het maandag t/m zaterdag loopt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het hoofdtoernooi begint maandag, dus er is geen probleem.
wellicht is meneer XL coulant en zegt ie dat je bij pick 1 de punten van pick 2 kan verdienenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen qua punten klopt het dan weer niet toch, als het maandag t/m zaterdag loopt?
Zullen wel 2 picks worden op maandag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
wellicht is meneer XL coulant en zegt ie dat je bij pick 1 de punten van pick 2 kan verdienen
lijkt me wel, aangezien je anders nooit je toernooi in 6 dagen kan afwerkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, tot en met zaterdag zijn er dan 6 picks.
Wat Ambro zegt lijkt me een goede oplossing. Als er dan maar wel een fatsoenlijk programma is.
quote:
Zoals Ambro zei lijkt mij beter om maandag twee picks te doen en dan daarna elke dag een. Normaal worden vijf rondes over zeven dagen verspreid (Rotterdam), nu heb je een dag minder, dus hoef je volgens mij ook maar een keer dubbel te kiezen. Nu heb je twee keer twee picks en een dag niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kuttoernooi
Er moeten zeven picks gekozen worden, verdeeld over zes dagen waarin maar vijf speelrondes zijn
Mijn suggestie is om bij de eerste twee rondes een dubbele pick te doen en vanaf woensdag (dag 3) gewoon één. Dan heb je dus de volgende puntenverdeling:
Maandag: Pick 1 + 2 (30 / 75 punten)
Dinsdag: Pick 3 + 4 (125 / 200 punten)
Woensdag: Pick 5 (275 punten)
Donderdag of vrijdag: Pick 6 (350 punten) afhankelijk van wanneer de halve finales worden gespeeld
Zaterdag: Pick 7 (500 punten)
De zondag blijft er gewoon uit (ook vanwege de downtime) en de punten doorschuiven is net even te makkelijk als er zoveel zijn te verdienen.
Zijn er mensen die hier problemen mee hebben of andere (betere) suggesties hebben?
Verder voor de zekerheid nog maar een keer: mocht de downtime uitlopen (niet ongebruikelijk op FOK!), dan kan je je picks voor maandag doorgeven via xltennisgame@gmail.com of op IRC (in #sport is doorgaans wel iemand aanwezig).
Het toernooi loopt van maandag t/m zaterdag. Dat zijn dus zes speeldagen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zoals Ambro zei lijkt mij beter om maandag twee picks te doen en dan daarna elke dag een. Normaal worden vijf rondes over zeven dagen verspreid (Rotterdam), nu heb je een dag minder, dus hoef je volgens mij ook maar een keer dubbel te kiezen. Nu heb je twee keer twee picks en een dag niet.
Als Blakert wintquote:
Damn ! Had beter dag 6 en 7 gewissseldquote:
Hier moeten we er twee van kiezen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rosmalen Draw:
[1] Fernando Verdasco (ESP) - Pablo Andujar (ESP)
Florent Serra (FRA) - Qualifier
Qualifier - Jan Hernych (CZE)
Michael Llodra (FRA) - [8] Mischa Zverev (GER)
[4] Rainer Schuettler (GER) - Nicolas Devilder (FRA)
Qualifier - Bjorn Phau (GER)
Qualifier - [WC] Daniel Berta (SWE)
Philipp Petzschner (GER) - [7] Jeremy Chardy (FRA)
[6] Marc Gicquel (FRA) - Steve Darcis (BEL)
Gilles Muller (LUX) - Ivan Navarro (ESP)
Oscar Hernandez (ESP) - Daniel Koellerer (AUT)
[WC] Jesse Huta Galung (NED) - [3] David Ferrer (ESP)
[5] Igor Kunitsyn (RUS) - Arnaud Clement (FRA)
Christophe Rochus (BEL) - Dudi Sela (ISR)
Daniel Gimeno-Traver (ESP) - [WC] Raemon Sluiter (NED)
Marcos Baghdatis (CYP) - [2] Tommy Robredo (ESP)
Nouja dan maar hopen dat ze spelen want ik heb geen internet meerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is de draw, niet de order of play per dag.
dat was ook niet aangekondigd ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Szura het volgende:
Zo kan ik ook eindelijk weer op FOK, lag er het hele weekend uit hier ofzo![]()
Ik switch naar Dag 1+2: Hernandez + Norman.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef APK het volgende:
Dag 1+2: Ferrer & Schuettler.
Ik gok 80%quote:Op maandag 15 juni 2009 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt me sterk dat er géén mensen uitgaan vandaag
Kutfixerquote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik switch naar Dag 1+2: Hernandez + Norman.
quote:
Op de eerste dag worden zijn er al verschillende picks van een partijquote:Op maandag 15 juni 2009 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt me sterk dat er géén mensen uitgaan vandaag
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
De wedstrijden van vandaag worden uiteindelijk toch wel gespeeld. Of dat nou vandaag of morgen is, dat maakt niet uit. De wedstrijden die vandaag niet worden gespeeld, komen morgen echter uiteraard niet meer in aanmerking om de volgende twee picks uit te kiezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef tennisboy het volgende:
Mocht er niet meer getennist worden, moeten we dan ook morgen 2 picks zoeken, zodat je eventueel 4 spelers moeten winnen om door te gaan( voor degenie die 2 picks nog moeten spelen vandaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |