we gaan hem samen uitspelen, ik voel het!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
Pfieuw........ wilde gok aangezien ik Murray en Roddick wil laten staan......
Dag 5: Ferrero
kijk eens op de vorige pagina !quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd, had ik me muil maar gehouden!
Vector_SLD ook nog, heeft geen pick doorgegeven voor zover ik zie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen Ambro eruit met Lopez vandaag zo te zien ......
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd, had ik me muil maar gehouden!
potverdikkies, ik was al 2,5 uur eerder dan jou met die keuze!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
potverdikkies, ik was al 2,5 uur eerder dan jou met die keuze!
Geef me nou mijn credits
Liechtenstein, lullo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hey vaduz, ff vraag voordat ik het vergeet: Hoe kom jij aan die username. Speelde nl. net FM en zag dat er een voetbalclub in Luxemburg Vaduz heette
Klopt jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Liechtenstein, lullo.
En ze spelen in Zwitserland.
Juist door de voorloper, CM, kwam ik aan de username. Ik speelde er tegen in de UEFA-Cup ofzo. (later met FM juist mee gespeeld, mooie uitdaging!) En APK heeft het juist. Ze zijn dit seizoen na een jaar op het hoogste niveau in Zwitserland, als Liechtensteinse club, weer gedegradeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hey vaduz, ff vraag voordat ik het vergeet: Hoe kom jij aan die username. Speelde nl. net FM en zag dat er een voetbalclub in Luxemburg Vaduz heette
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
we gaan hem samen uitspelen, ik voel het!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef franklop het volgende:
na lang twijfelen heb ik besloten om te switchen, aangezien ik toch niks te verliezen heb
Ik switch van Ferrero naar Darcis !
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Juist door de voorloper, CM, kwam ik aan de username. Ik speelde er tegen in de UEFA-Cup ofzo. (later met FM juist mee gespeeld, mooie uitdaging!) En APK heeft het juist. Ze zijn dit seizoen na een jaar op het hoogste niveau in Zwitserland, als Liechtensteinse club, weer gedegradeerd.
Ik voel het echt als een ontzettende faal als ik er eerder uit ga als franklop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij had inside info zeker?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik voel het echt als een ontzettende faal als ik er eerder uit ga als franklop.
Die gast dacht tot voor kort dat een tennisbal vierkant was
Hou er rekening mee heren en dames!quote:Zaterdag 13 juni a.s. gaat FOK! geruime tijd down, vanwege onderhoud aan de servers. Dit zal aan het einde van de middag gaan gebeuren.
De verwachting is dat de website op zondag weer online zal zijn. Het is echter niet bekend wanneer dit zal gebeuren. Tot die tijd zal FOK!sport je dus niet van sportnieuws kunnen voorzien.
Goed opgemerktquote:
Lastige kwestie, omdat er geen zondag is dan (finale op zaterdag lijkt me?)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rosmalen begint op zondag, dus dat wordt weer een eerste speelronde missen?
Cool!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was toch de afspraak dat we begin-zondagen gingen skippen ? Heeft XL zelf gezegd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen qua punten klopt het dan weer niet toch, als het maandag t/m zaterdag loopt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het hoofdtoernooi begint maandag, dus er is geen probleem.
wellicht is meneer XL coulant en zegt ie dat je bij pick 1 de punten van pick 2 kan verdienenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen qua punten klopt het dan weer niet toch, als het maandag t/m zaterdag loopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |