Zullen wel 2 picks worden op maandag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
wellicht is meneer XL coulant en zegt ie dat je bij pick 1 de punten van pick 2 kan verdienen
lijkt me wel, aangezien je anders nooit je toernooi in 6 dagen kan afwerkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, tot en met zaterdag zijn er dan 6 picks.
Wat Ambro zegt lijkt me een goede oplossing. Als er dan maar wel een fatsoenlijk programma is.
quote:
Zoals Ambro zei lijkt mij beter om maandag twee picks te doen en dan daarna elke dag een. Normaal worden vijf rondes over zeven dagen verspreid (Rotterdam), nu heb je een dag minder, dus hoef je volgens mij ook maar een keer dubbel te kiezen. Nu heb je twee keer twee picks en een dag niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kuttoernooi
Er moeten zeven picks gekozen worden, verdeeld over zes dagen waarin maar vijf speelrondes zijn
Mijn suggestie is om bij de eerste twee rondes een dubbele pick te doen en vanaf woensdag (dag 3) gewoon één. Dan heb je dus de volgende puntenverdeling:
Maandag: Pick 1 + 2 (30 / 75 punten)
Dinsdag: Pick 3 + 4 (125 / 200 punten)
Woensdag: Pick 5 (275 punten)
Donderdag of vrijdag: Pick 6 (350 punten) afhankelijk van wanneer de halve finales worden gespeeld
Zaterdag: Pick 7 (500 punten)
De zondag blijft er gewoon uit (ook vanwege de downtime) en de punten doorschuiven is net even te makkelijk als er zoveel zijn te verdienen.
Zijn er mensen die hier problemen mee hebben of andere (betere) suggesties hebben?
Verder voor de zekerheid nog maar een keer: mocht de downtime uitlopen (niet ongebruikelijk op FOK!), dan kan je je picks voor maandag doorgeven via xltennisgame@gmail.com of op IRC (in #sport is doorgaans wel iemand aanwezig).
Het toernooi loopt van maandag t/m zaterdag. Dat zijn dus zes speeldagen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zoals Ambro zei lijkt mij beter om maandag twee picks te doen en dan daarna elke dag een. Normaal worden vijf rondes over zeven dagen verspreid (Rotterdam), nu heb je een dag minder, dus hoef je volgens mij ook maar een keer dubbel te kiezen. Nu heb je twee keer twee picks en een dag niet.
Als Blakert wintquote:
Damn ! Had beter dag 6 en 7 gewissseldquote:
Hier moeten we er twee van kiezen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rosmalen Draw:
[1] Fernando Verdasco (ESP) - Pablo Andujar (ESP)
Florent Serra (FRA) - Qualifier
Qualifier - Jan Hernych (CZE)
Michael Llodra (FRA) - [8] Mischa Zverev (GER)
[4] Rainer Schuettler (GER) - Nicolas Devilder (FRA)
Qualifier - Bjorn Phau (GER)
Qualifier - [WC] Daniel Berta (SWE)
Philipp Petzschner (GER) - [7] Jeremy Chardy (FRA)
[6] Marc Gicquel (FRA) - Steve Darcis (BEL)
Gilles Muller (LUX) - Ivan Navarro (ESP)
Oscar Hernandez (ESP) - Daniel Koellerer (AUT)
[WC] Jesse Huta Galung (NED) - [3] David Ferrer (ESP)
[5] Igor Kunitsyn (RUS) - Arnaud Clement (FRA)
Christophe Rochus (BEL) - Dudi Sela (ISR)
Daniel Gimeno-Traver (ESP) - [WC] Raemon Sluiter (NED)
Marcos Baghdatis (CYP) - [2] Tommy Robredo (ESP)
Nouja dan maar hopen dat ze spelen want ik heb geen internet meerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is de draw, niet de order of play per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |