las niet goed. Dacht juni.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog een ruime maand na release.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
26 juni komt-ie dus uit hé?
...
26 juni gaat na drie maanden wachten eindelijk m'n iPhone 3G-abonnement in.
Ouch...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
...
...
Ik kan het niet laten, maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
...
...
...
Dus ik kan dan gewoon op de knop "update" te drukken in iTunes en ik krijg automatisch de nieuwe software?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.
Sowieso bijzonder vaag dat men dat soort opties niet gewoon standaard maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Kun je in OS 3.0 nu wel de achtergronden veranderen?
Je bent verder niet bekend met Apple-producten en hun strategie? Apparaten hoog in de markt drukken met een absurde prijs, vaak in combinatie met koppelverkoop, en dan basis-functionaliteiten 'vergeten' wat mijn nokia van ugh jaar geleden al wel kon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder vaag dat men dat soort opties niet gewoon standaard maken.
Dat maakt het niet minder irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je bent verder niet bekend met Apple-producten en hun strategie? Apparaten hoog in de markt drukken met een absurde prijs, vaak in combinatie met koppelverkoop, en dan basis-functionaliteiten 'vergeten' wat mijn nokia van ugh jaar geleden al wel kon?
meen je dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef TNA het volgende:
...en juicht iedereen op een congres dat er MMS aankomt![]()
![]()
Is er nu weer een (onofficiële) app waarbij 't scrobblen wel lukt? Scrobbled werkte in het verleden prima, maar met 2.2.1 niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.
Het enthousiasme voor MMS snap ik idd ook niet. Dat is inmiddels al lang en breed door e-mail ingehaald. Waarom zou ik nu een duur MMS'je gaan sturen als ik gratis via m'n mobiel internet een mailtje kan sturenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef venomsnake het volgende:
MMS![]()
Wat moet je daar in vredesnaam mee. Er is email.
Altijd dat gezeik over functionaliteit... Het gaat om usability (bruikbaarheid), en het OS van S.E. is alles behalve bruikbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- Copy-paste functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
Wow, revolutie. Het lijkt 2005 wel!
En geen multitasken? Kom op zeg
Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wanneer heeft hier iemand gedacht: "kut, nu wil ik heeeeel graag een MMS'je sturen, maar dat kan ik niet met m'n iPhone?" Waarschijnlijk helemaal niemand....
Uhmmm, ik wil toch graag mijn msn aan hebben en tegelijk kunnen surfen. Stront irritant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:59 schreef Kremers het volgende:
En wat wil je met multitasken doen? Een mens kan helemaal niet multitasken
Je kunt met de nieuwe software een berichtje krijgen terwijl je aan het surfen bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm, ik wil toch graag mijn msn aan hebben en tegelijk kunnen surfen. Stront irritant.
En mms (en vcards?) ook dus dat is goed nieuws. Beter traag dan nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt met de nieuwe software een berichtje krijgen terwijl je aan het surfen bent.
- Heb nu ook een resistief scherm en dat werkt prima. Wellicht was capacitief een betere optie, maar ik kan er mee levenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, ik snap je argumenten. Maar als ik dan de N97 bekijk:
- Resistief touchscreen, werkt vele malen minder fijn dan een capacitief scherm
- Geklooi met stylus
- Niet zo'n mooi OS als het iPhone OS
- Dik
Dat vind ik vele malen belangrijker dan multitasken.
Zei het tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Jajong het volgende:
Hihi, net op tijd mijn 3G teruggestuurd dus. Ook al zijn de vernieuwingen niet baanbrekend, ik zou toch flippen als mijn toestel na een week alweer 'verouderd' zou zijn
Volgens mij is dat bij mij niet echt meer mogelijk aangezien ik m'n iPhone al sinds eind maart heb liggen, maar ik denk dat ik zelfs als ik 't geweten had toch nog dat ding toen gehaald had. Weinig geduld en ik ben er nog steeds verliefd op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Jajong het volgende:
Hihi, net op tijd mijn 3G teruggestuurd dus. Ook al zijn de vernieuwingen niet baanbrekend, ik zou toch flippen als mijn toestel na een week alweer 'verouderd' zou zijn
Sja, op deze manier kan je alle voordelen van de iPhone (of iPhone-concurrenten) wel bagatelliseren. "Multi-tasking? Was wellicht een betere optie in vergelijking met push notifications, maar kan er wel mee leven"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Elberrie het volgende:
[..]
- Heb nu ook een resistief scherm en dat werkt prima. Wellicht was capacitief een betere optie, maar ik kan er mee leven
Ik gok van wel, als er een stylus voor handen is zullen applicatieontwikkelaars applicaties maken waarbij een stylus handig is.quote:- Stylus? Ik heb SE G900, ik internet daarmee op dat relatief erg kleine scherm en heb er geen stylus voor nodig. Ik gok dat dat op de N97 ook niet nodig zal zijn
Ik red me ook wel zonder multitasking.quote:- Het OS is idd een pluspunt voor de iPhone, maar het Symbian werkt mijns inziens ook prima. Zolang het geen Windows Mobile is, red ik me wel. :p
De iPhone a) is helemaal niet zo breed en b) 95% van de breedte wordt opgeëist door het (grote) scherm. Dat is nuttig gebruikte ruimte. Daarnaast is een dikke telefoon vervelender omdat dat veel vervelender zit in je broekzak.quote:- Dik? De iPhone is breed. Het is maar net wat je vervelender vindt
40 miljoen iPhone OS apparaten verkocht, alsof er nog sprake is van exclusiviteitquote:En userabilty is idd belangrijk, maar bij de iPhone lijkt dat een excuus om bepaalde 'standaard' features gewoon achterwege te laten? En het unieke, aparte van de iPhone gaat op deze manier ook verloren. Er wordt een nieuwe telefoon geintroduceerd die qua uiterlijk hetzelfde is als de vorige. Als gebruiker wil je ook een stukje exclusiviteit.
Inderdaad, snap die zeurende mensen ook nooit zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Kremers het volgende:
Niks mis met de 3G toch? Ik lees nu overal reacties van mensen die zich afvragen of T-Mobile met een upgrade programma zal gaan komen...
Leuk en aardig, maar je hebt zelf een jaar geleden willens en wetens voor een 2jarig contract getekend.. Zoals ik nu weet dat ik de volgende iPhone niet zal kunnen kopen omdat ik dan nog een jaar met de 3Gs moet doen.
Inderdaad. Vind zelf ook niet dat ik extreem veel mis. Met 3.0 ben je al redelijk geupdate.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Kremers het volgende:
Niks mis met de 3G toch? Ik lees nu overal reacties van mensen die zich afvragen of T-Mobile met een upgrade programma zal gaan komen...
Leuk en aardig, maar je hebt zelf een jaar geleden willens en wetens voor een 2jarig contract getekend.. Zoals ik nu weet dat ik de volgende iPhone niet zal kunnen kopen omdat ik dan nog een jaar met de 3Gs moet doen.
Ik kan begin juli verlengen, dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef nelisb het volgende:
Update: T-Mobile heeft inmiddels via e-mail bevestigd dat zij de iPhone 3G S op 26 juni 2009 op de Nederlandse markt introduceren. Meer informatie over prijzen en tariefplannen volgt (het heeft dus geen zin om de servicedesk te bellen of in de winkel te vragen).
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- Copy-paste functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
Wow, revolutie. Het lijkt 2005 wel!
En geen multitasken? Kom op zeg
Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
[x] Does not compute.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?
Dat was ook niet de bedoeling van Apple me dunktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Zpottr het volgende:
Mooi ding hoor, maar niet gepositioneerd om 3G-bezitters te laten upgraden. Perfect ding voor Gen1-besitters en nieuwe klanten.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van Apple me dunktDe iPhone 3G functioneert nog prima, helemaal als starks 3.0 uit komt. De update van de 3G naar 3Gs is denk ik dan ook meer om mensen niet voor de Palm Pre of Nokia N97 te laten kiezen.
Volgende week woensdag (8 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef fliert het volgende:
[..]
Maar wanneer is dat? Ik had het eigenlijk vandaag verwacht
Sja jij vind em lelijk, ik vind em prachtigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?
Instant messaging, in de praktijk dus gewoon MSN'en.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat bedoelen jullie met IM'en? sorry voor de 'mischien' stomme vraag:)
Klopt, hier een mooi voorbeeld van IM met push notificatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
Ah ok, kunnen we toch een pluspuntje noterenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
De meeste dingen die je noemt kunnen ook met een iPhone. De reden dat je niet echt kan multitasken is natuurlijk het garanderen van snelheid en accuduur. Ik vind het best een goede afweging.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Sja jij vind em lelijk, ik vind em prachtig![]()
En ja, multitasken vind ik toch best belangrijk. Ik ben vrij ontevreden over mijn huidige telefoon, maar ik kan er wel gewoon muziek mee luisteren, msnen, internetten/foto's kijken en nemen zonder 1 van de andere activiteiten te stoppen. En ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Dus of ik snap niet wat multitasken is, of ik ben te verwend.
Ik ook. Daarnaast heeft echt multi-tasken weinig zin, omdat een mens simpelweg helemaal niet in staat is om te multi-taskenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
De meeste dingen die je noemt kunnen ook met een iPhone. De reden dat je niet echt kan multitasken is natuurlijk het garanderen van snelheid en accuduur. Ik vind het best een goede afweging.
Dat is dan weer totale bullshit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ook. Daarnaast heeft echt multi-tasken weinig zin, omdat een mens simpelweg helemaal niet in staat is om te multi-tasken
Dat is geen multi-tasken, maar fast applicaction switching.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan weer totale bullshit.Ik doe niet anders op de PC.
Ik dacht al dat je met dat argument zou komen, en het slaat nergens op. In de praktijk betekent multi-tasken gewoon hetzelfde als fast applicaction switching. Dat psychologen dat nou net wat anders zien is niet relevant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is geen multi-tasken, maar fast applicaction switching.
Multi-tasken betekent tergelijkertijd met meer dan 1 taak bezig zijn. Iedereen die iets weet van de werking van de menselijke hersenen kan je vertellen dat dit niet kan. Daarnaast, hoe wil jij meer dan 1 app tergelijkertijd van toetsenbord- en muisinvoer voorzien? Juist, dat kan helemaal niet.
De deal is destijds gesloten voor 5 jaar, dus ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:14 schreef Elberrie het volgende:
Is het al bekend of dit weer een T-Mobile exclusive wordt?
Dat dus, anders maken we even een taalspelletje van dit topic ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je met dat argument zou komen, en het slaat nergens op. In de praktijk betekent multi-tasken gewoon hetzelfde als fast applicaction switching. Dat psychologen dat nou net wat anders zien is niet relevant.
Kan, maar dan ben je je jailbreak kwijt. Als je wilt jailbreaken moet je wachten tot het iPhone-devteam 3.0 gehackt heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef fretclick het volgende:
hoe gaat het nou in z'n werk als je iPhone gejailbreaked is, maar je zometeen toch 3.0 wil installeren?
Eindelijk msn op de achtergrond laten draaien dus? Dat is voor mij een van de belangrijkste dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Wellicht aan je dataverbruik als je het gek maakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Repeat het volgende:
Overigens is tethering toch helemaal niet netwerk afhankelijkAlsof tmobile kan zien of ik met mn mobiele browser of via mn laptop surf
T-mobile heeft geen datalimietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Wellicht aan je dataverbruik als je het gek maakt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef TNA het volgende:
De eerder genoemde tarieven van vandaag blijken nep. Eén of andere idioot genaamd Jonathan Hoogervorst, oud-medewerker van iPhoneclub, vond het blijkbaar leuk om een fake bericht te sturen en vervolgens tegenover de bloggers van iPhoneclub te liegen en te blijven volhouden dat het echt was.
De echte tarieven volgen later deze maand.
Nogal. Bericht is hier te lezen. Voor een keynote een gephotoshopt model online gooien oké, maar fake tarieven posten en vervolgens het vertrouwen van je oud-collega's te misbruiken door ze hardleers voor te liegen? Neequote:
Ik zie een verschil tussen voor de lol een foto posten of bewust valse informatie verspreiden en daar achteraf over liegen tegenover mensen die je persoonlijk kent. Bovendien werd dit daadwerkelijk gepresenteerd alsof het direct van T-Mobile afkomstig was, i.p.v. een vage foto van een iPhone uit een nog vagere fabriek uit China.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
Het 1001e fakebericht, wat erg! Laten we de schandpaal op het dorpsplein in ere herstellen!
Samenvatting: hang niet zo de dramaqueen uit.
Ik doe altijd screenshots plakken in Photoshop en dan opslaan, dus erg raar is dat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je de screenshot opsloeg en bij Details keek zag je Photoshop CS3 staan.
Dat iedere redacteur dat niet even nakeek is wel erg triest, maar dat die Jonathan dat niet ff met een simpel programma weghaalde is ook dom.
Mjah, maar als je iets waar voor de rest geen bewijs van is een beetje geloofbaar wil maken, dan helpt het wel om het niet in een uitgebreid bewerkingsprogramma, waarin je zelfs Susan Boyle op een mooi fotomodel kan laten lijken, opslaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik doe altijd screenshots plakken in Photoshop en dan opslaan, dus erg raar is dat niet.
Ik denk ook niet dat ze het kunnen zien (hooguit door abnormaal veel dataverbruik). Maar de telefoonprovider wel de mogelijkheid de tethering-optie op de iPhone te deactiveren via hun carrier file (.ipcc bestand).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Repeat het volgende:
Overigens is tethering toch helemaal niet netwerk afhankelijkAlsof tmobile kan zien of ik met mn mobiele browser of via mn laptop surf
Wat een bullshit dat MMS niet in je bundel zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
T-mobile heeft een aparte site gelanceerd:
http://www.t-mobile.nl/iphone/
Ik denk dat ik hier ook voor ga. Hoe groot is zo'n app gemiddeld?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef Kremers het volgende:
Ik ga zelf voor een zwarte 16GB met i150
Klein. TomTom zal wel wat groter worden. Ik heb nu 33 apps die samen 311 MB innemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier ook voor ga. Hoe groot is zo'n app gemiddeld?
Volgens mij is dat bij elke provider 't zelfde...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat MMS niet in je bundel zit.
T-Mobile
http://blog.t-mobile.nl/iphone/quote:Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Eikels. En hoe kunnen ze zien dat je via tethering online gaat of via de iPhone zelfquote:
quote:Door rickmb
10/06/2009 14:42 Leugens. 100% pure leugens. We worden gewoon weer ge*****d door T-Mobile.
Waarom? Omdat je *elk ander toestel* met gelijkwaardige abonnementen wel gewoon als zodanig kunt gebruiken. Het is helemaal niets nieuws, mensen doen het al sinds de jaren 90. Ja, tegen dezelfde prijs als de *speciale* iPhone abonnomenten.
"inventariseren welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen" is gewoon een eufemisme voor "kijken hoe we onze klanten nog harder kunnen ****en"
Ik haal t.z.t. wel een ge-unlockte 3GS uit het buitenland. Door te verhinderen dat klanten uberhaupt de functionaliteit van het toestel gebruiken gaat T-Mobile echt een brug te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |