Instant messaging, in de praktijk dus gewoon MSN'en.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat bedoelen jullie met IM'en? sorry voor de 'mischien' stomme vraag:)
Klopt, hier een mooi voorbeeld van IM met push notificatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
Ah ok, kunnen we toch een pluspuntje noterenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
De meeste dingen die je noemt kunnen ook met een iPhone. De reden dat je niet echt kan multitasken is natuurlijk het garanderen van snelheid en accuduur. Ik vind het best een goede afweging.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Sja jij vind em lelijk, ik vind em prachtig![]()
En ja, multitasken vind ik toch best belangrijk. Ik ben vrij ontevreden over mijn huidige telefoon, maar ik kan er wel gewoon muziek mee luisteren, msnen, internetten/foto's kijken en nemen zonder 1 van de andere activiteiten te stoppen. En ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Dus of ik snap niet wat multitasken is, of ik ben te verwend.
Ik ook. Daarnaast heeft echt multi-tasken weinig zin, omdat een mens simpelweg helemaal niet in staat is om te multi-taskenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
De meeste dingen die je noemt kunnen ook met een iPhone. De reden dat je niet echt kan multitasken is natuurlijk het garanderen van snelheid en accuduur. Ik vind het best een goede afweging.
Dat is dan weer totale bullshit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ook. Daarnaast heeft echt multi-tasken weinig zin, omdat een mens simpelweg helemaal niet in staat is om te multi-tasken
Dat is geen multi-tasken, maar fast applicaction switching.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan weer totale bullshit.Ik doe niet anders op de PC.
Ik dacht al dat je met dat argument zou komen, en het slaat nergens op. In de praktijk betekent multi-tasken gewoon hetzelfde als fast applicaction switching. Dat psychologen dat nou net wat anders zien is niet relevant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is geen multi-tasken, maar fast applicaction switching.
Multi-tasken betekent tergelijkertijd met meer dan 1 taak bezig zijn. Iedereen die iets weet van de werking van de menselijke hersenen kan je vertellen dat dit niet kan. Daarnaast, hoe wil jij meer dan 1 app tergelijkertijd van toetsenbord- en muisinvoer voorzien? Juist, dat kan helemaal niet.
De deal is destijds gesloten voor 5 jaar, dus ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:14 schreef Elberrie het volgende:
Is het al bekend of dit weer een T-Mobile exclusive wordt?
Dat dus, anders maken we even een taalspelletje van dit topic ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je met dat argument zou komen, en het slaat nergens op. In de praktijk betekent multi-tasken gewoon hetzelfde als fast applicaction switching. Dat psychologen dat nou net wat anders zien is niet relevant.
Kan, maar dan ben je je jailbreak kwijt. Als je wilt jailbreaken moet je wachten tot het iPhone-devteam 3.0 gehackt heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef fretclick het volgende:
hoe gaat het nou in z'n werk als je iPhone gejailbreaked is, maar je zometeen toch 3.0 wil installeren?
Eindelijk msn op de achtergrond laten draaien dus? Dat is voor mij een van de belangrijkste dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Wellicht aan je dataverbruik als je het gek maakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Repeat het volgende:
Overigens is tethering toch helemaal niet netwerk afhankelijkAlsof tmobile kan zien of ik met mn mobiele browser of via mn laptop surf
T-mobile heeft geen datalimietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Wellicht aan je dataverbruik als je het gek maakt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef TNA het volgende:
De eerder genoemde tarieven van vandaag blijken nep. Eén of andere idioot genaamd Jonathan Hoogervorst, oud-medewerker van iPhoneclub, vond het blijkbaar leuk om een fake bericht te sturen en vervolgens tegenover de bloggers van iPhoneclub te liegen en te blijven volhouden dat het echt was.
De echte tarieven volgen later deze maand.
Nogal. Bericht is hier te lezen. Voor een keynote een gephotoshopt model online gooien oké, maar fake tarieven posten en vervolgens het vertrouwen van je oud-collega's te misbruiken door ze hardleers voor te liegen? Neequote:
Ik zie een verschil tussen voor de lol een foto posten of bewust valse informatie verspreiden en daar achteraf over liegen tegenover mensen die je persoonlijk kent. Bovendien werd dit daadwerkelijk gepresenteerd alsof het direct van T-Mobile afkomstig was, i.p.v. een vage foto van een iPhone uit een nog vagere fabriek uit China.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
Het 1001e fakebericht, wat erg! Laten we de schandpaal op het dorpsplein in ere herstellen!
Samenvatting: hang niet zo de dramaqueen uit.
Ik doe altijd screenshots plakken in Photoshop en dan opslaan, dus erg raar is dat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je de screenshot opsloeg en bij Details keek zag je Photoshop CS3 staan.
Dat iedere redacteur dat niet even nakeek is wel erg triest, maar dat die Jonathan dat niet ff met een simpel programma weghaalde is ook dom.
Mjah, maar als je iets waar voor de rest geen bewijs van is een beetje geloofbaar wil maken, dan helpt het wel om het niet in een uitgebreid bewerkingsprogramma, waarin je zelfs Susan Boyle op een mooi fotomodel kan laten lijken, opslaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik doe altijd screenshots plakken in Photoshop en dan opslaan, dus erg raar is dat niet.
Ik denk ook niet dat ze het kunnen zien (hooguit door abnormaal veel dataverbruik). Maar de telefoonprovider wel de mogelijkheid de tethering-optie op de iPhone te deactiveren via hun carrier file (.ipcc bestand).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Repeat het volgende:
Overigens is tethering toch helemaal niet netwerk afhankelijkAlsof tmobile kan zien of ik met mn mobiele browser of via mn laptop surf
Wat een bullshit dat MMS niet in je bundel zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
T-mobile heeft een aparte site gelanceerd:
http://www.t-mobile.nl/iphone/
Ik denk dat ik hier ook voor ga. Hoe groot is zo'n app gemiddeld?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef Kremers het volgende:
Ik ga zelf voor een zwarte 16GB met i150
Klein. TomTom zal wel wat groter worden. Ik heb nu 33 apps die samen 311 MB innemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier ook voor ga. Hoe groot is zo'n app gemiddeld?
Volgens mij is dat bij elke provider 't zelfde...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat MMS niet in je bundel zit.
T-Mobile
http://blog.t-mobile.nl/iphone/quote:Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Eikels. En hoe kunnen ze zien dat je via tethering online gaat of via de iPhone zelfquote:
quote:Door rickmb
10/06/2009 14:42 Leugens. 100% pure leugens. We worden gewoon weer ge*****d door T-Mobile.
Waarom? Omdat je *elk ander toestel* met gelijkwaardige abonnementen wel gewoon als zodanig kunt gebruiken. Het is helemaal niets nieuws, mensen doen het al sinds de jaren 90. Ja, tegen dezelfde prijs als de *speciale* iPhone abonnomenten.
"inventariseren welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen" is gewoon een eufemisme voor "kijken hoe we onze klanten nog harder kunnen ****en"
Ik haal t.z.t. wel een ge-unlockte 3GS uit het buitenland. Door te verhinderen dat klanten uberhaupt de functionaliteit van het toestel gebruiken gaat T-Mobile echt een brug te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |