Dat was niet voorspeld.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Repeat het volgende:
Vind trouwens de verbeteringen niet zo heel schokkend, had wel multitasking verwacht oid. En alles wat voorspeld was als een groter scherm, hogere resolutie.
AD2P was al aangekondigd bij het OS3.0-event.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Repeat het volgende:
Kan je hier wel fatsoenlijk mee bluetoothen?
Hier ook, tenzij ik mijn 3G kan verkopen zonder teveel verlies en goedkoop een nieuwe kan kopen.quote:
De geruchten waren er wel degelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was niet voorspeld.
[..]
AD2P was al aangekondigd bij het OS3.0-event.
Groter scherm en een hogere resolutie zijn altijd al bestempeld als ongeloofwaardige geruchten hoor. Ook waren ze nergens op gebaseerd.quote:
Nee, maar de iPhone heeft geen bestandssysteem dat beschikbaar is voor de gebruiker dus het lijkt me sowieso lastig te implementeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
En is het met AD2P dan wel mogelijk om simpele fototjes en beltonen ed te versturen? Volgens mij niet. Stereo BT kan me gestolen worden.
Mooi kut.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de iPhone heeft geen bestandssysteem dat beschikbaar is voor de gebruiker dus het lijkt me sowieso lastig te implementeren.
Ja, groter scherm. Dan moet gelijk de hele iPhone ook groter. Hogere resolutie zie ik eigenlijk ook het nut niet echt van in. Je gaat sowieso niet van heel dichtbij kijken ofzo.. tenminste, ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Groter scherm en een hogere resolutie zijn altijd al bestempeld als ongeloofwaardige geruchten hoor. Ook waren ze nergens op gebaseerd.
Daarnaast moet je dan applicaties gaan schalen waardoor je lelijke layout problemen krijgt. Dat zie ik Apple absoluut niet zo gauw doen. Verder is deze resolutie ook helemaal niet laag ofzo. Op mijn PDA had ik vroeger 320x240 op 3,5", dat was pas laag.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, groter scherm. Dan moet gelijk de hele iPhone ook groter. Hogere resolutie zie ik eigenlijk ook het nut niet echt van in. Je gaat sowieso niet van heel dichtbij kijken ofzo.. tenminste, ik niet.
Je hebt geen nieuwe iPhone nodig voor TomTom.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef Locusta het volgende:
Misschien een n00b-vraag (), maar kan ik straks met OS 3.0 op mijn iPhone 3G ook TomTom'en? Of moet ik daar de nieuwe iPhone voor hebben?
En OS 3.0 komt dus ook in juli beschikbaar voor de al bestaande (T-Mobile) iPhonegebruikers?
überluiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef timbob het volgende:
Is er misschien ergens een puntjes schema te vinden waar op staat wat er allemaal nieuw en hip aankomt?
Geen zin om hele video's te kijken of lappen tekst te lezen.
Lui. jeweets.
De oude iPhone 3G blijft bestaan, dus wellicht wordt deze goedkoop van de hand gedaan door T-Mobile zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Ritmo het volgende:
Zijn er al ergens goedkope oude G3's te koop?
In Amerika zijn ze 99 dollar, las ik? Dan moet de Nederlandse prijs ook wel omlaag gaan nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
De oude iPhone 3G blijft bestaan, dus wellicht wordt deze goedkoop van de hand gedaan door T-Mobile zelf.
Zoveel beter is die batterij nu ook weer niet als ik dat zo bekijk..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
überlui![]()
http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Je hebt al een abonnement dus, dan moet je gewoon op Marktplaats kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In Amerika zijn ze 99 dollar, las ik? Dan moet de Nederlandse prijs ook wel omlaag gaan nu.
Heb m'n eigen destijds weg gedaan omdat ik hem toevallig 2 keer in 2 maanden kapot had en elke keer 3 weken moest wachten tot ik hem terug had (2 keer fabrieksfout, waarom krijg ik niet direct een nieuwe??) maar ik hoor verder zelden mensen over storing en wil het apparaatje eigenlijk wel een nieuwe kans geven, mits ik hem voor een mooi bedrag ergens kan krijgen want verder beviel ie goed.
Idd, abo kan ik zo weer gebruiken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt al een abonnement dus, dan moet je gewoon op Marktplaats kijken.
Hier hetzelfde. Heb er al 1tje besteld bij the phone house, mits zij hem gaan verkopen. Hij moet ook los te krijgen zijn.quote:
Voor rond de ¤300 zou je wel een iPhone 3G moeten kunnen scoren denk ik, weet niet hoeveel geld je er voor over hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, abo kan ik zo weer gebruiken.Al werkt ie ook prima in m'n Samsung F480 met 3G.
Voor dat bedrag stonden ze geloof ik 2 maanden geleden al op Ebay. Misschien moet ik even 1 of 2 weekjes wachten, dan moet je er voor 250 wel eentje kunnen scoren denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor rond de ¤300 zou je wel een iPhone 3G moeten kunnen scoren denk ik, weet niet hoeveel geld je er voor over hebt.
de 2g iPhone 8 gig gaat nu weg rond de 200¤. De 16 rond de 300¤. Denk de 3g ook rond de 300-350. Afhankelijk van wat de nieuwe gaat kosten.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag stonden ze geloof ik 2 maanden geleden al op Ebay. Misschien moet ik even 1 of 2 weekjes wachten, dan moet je er voor 250 wel eentje kunnen scoren denk ik.
In de US mogen ze 'm gratis omwisselen dus lijkt me wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Drumpie het volgende:
Hoe heb je de 3GS al gereserveerd dan, want ik heb vorige week de iPhone 3G gekregen, maar wil opzich de nieuwe wel.
Morgen maar T-Mobile is bellen of er enige omruil aan te bieden valt.
Ik ben daar ook nooit van geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Dat Voice Control.. Ik weet niet hoor, maar wie heeft er nu zin om tegen een apparaat te gaan kletsen..
Ik zou het volgens mij nooit gebruiken. Ik gebruik de knopjes wel..
Is er nog steeds niet nee, maar boeiend...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nice al die updates en iPhone 3Gs, maar what about Flash?? En dus nog steeds geen bestanden verzenden via Bluetooh. Nee ik stuur geen ringtones maar wel foto's.
In the United States existing iPhone customers will be able to swap their handset for the new iPhone 3G S for free, while people who own a first or second generation iPod Touch will be able to upgrade for a small fee.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
In de US mogen ze hem helemaal niet gratis wisselen, ze moeten daar minstens $400 betalen.
Bronquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef jmac het volgende:
[..]
In the United States existing iPhone customers will be able to swap their handset for the new iPhone 3G S for free, while people who own a first or second generation iPod Touch will be able to upgrade for a small fee.
New customers in the USA will have to pay of $199 for a 16GB version and $299 for 32GB.
Daar ging het ook over.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is alleen als je hem de laatste 2 weken hebt gekocht oid.
bestandjes versturen via bluetooth zal mij een zorg zijn, maar Flash mis ik toch wel degelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is er nog steeds niet nee, maar boeiend...
En die 3GS die hij uit Italie gaat halen kan je gewoon op Nederlandse taal zetten, zonder enige JB?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef nelisb het volgende:
Ken een franchiser bij de phone house.
De importeerde ook meteen de 3G uit Italië.
Omruiling kan je vergeten.
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Drumpie het volgende:
[..]
En die 3GS die hij uit Italie gaat halen kan je gewoon op Nederlandse taal zetten, zonder enige JB?
Sja, ik snap je argumenten. Maar als ik dan de N97 bekijk:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- Copy-paste functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
Wow, revolutie. Het lijkt 2005 wel!
En geen multitasken? Kom op zeg
Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
Staat nu niet meer op de site. Wat is T-mobile aan het kutten???quote:
Waarom? Hij heeft nog een ruime maand na release.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:25 schreef nelisb het volgende:
Overzetten nu op prepaid.!
Daarna ABO aanvragen met nr behoud.
Iemand een idee?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef Locusta het volgende:
Ah! Thanks mensenMaakt het allemaal ff wat duidelijker.
Mijn iPhone is trouwens gejailbreakt, moet ik heb dan eerst restoren alvorens ik hem update naar OS 3.0?
En is hij daarna al weer opnieuw te jailbreaken?
Fijn, die techneuten hier![]()
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |