Dat was niet voorspeld.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Repeat het volgende:
Vind trouwens de verbeteringen niet zo heel schokkend, had wel multitasking verwacht oid. En alles wat voorspeld was als een groter scherm, hogere resolutie.
AD2P was al aangekondigd bij het OS3.0-event.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Repeat het volgende:
Kan je hier wel fatsoenlijk mee bluetoothen?
Hier ook, tenzij ik mijn 3G kan verkopen zonder teveel verlies en goedkoop een nieuwe kan kopen.quote:
De geruchten waren er wel degelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was niet voorspeld.
[..]
AD2P was al aangekondigd bij het OS3.0-event.
Groter scherm en een hogere resolutie zijn altijd al bestempeld als ongeloofwaardige geruchten hoor. Ook waren ze nergens op gebaseerd.quote:
Nee, maar de iPhone heeft geen bestandssysteem dat beschikbaar is voor de gebruiker dus het lijkt me sowieso lastig te implementeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
En is het met AD2P dan wel mogelijk om simpele fototjes en beltonen ed te versturen? Volgens mij niet. Stereo BT kan me gestolen worden.
Mooi kut.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de iPhone heeft geen bestandssysteem dat beschikbaar is voor de gebruiker dus het lijkt me sowieso lastig te implementeren.
Ja, groter scherm. Dan moet gelijk de hele iPhone ook groter. Hogere resolutie zie ik eigenlijk ook het nut niet echt van in. Je gaat sowieso niet van heel dichtbij kijken ofzo.. tenminste, ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Groter scherm en een hogere resolutie zijn altijd al bestempeld als ongeloofwaardige geruchten hoor. Ook waren ze nergens op gebaseerd.
Daarnaast moet je dan applicaties gaan schalen waardoor je lelijke layout problemen krijgt. Dat zie ik Apple absoluut niet zo gauw doen. Verder is deze resolutie ook helemaal niet laag ofzo. Op mijn PDA had ik vroeger 320x240 op 3,5", dat was pas laag.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, groter scherm. Dan moet gelijk de hele iPhone ook groter. Hogere resolutie zie ik eigenlijk ook het nut niet echt van in. Je gaat sowieso niet van heel dichtbij kijken ofzo.. tenminste, ik niet.
Je hebt geen nieuwe iPhone nodig voor TomTom.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef Locusta het volgende:
Misschien een n00b-vraag (), maar kan ik straks met OS 3.0 op mijn iPhone 3G ook TomTom'en? Of moet ik daar de nieuwe iPhone voor hebben?
En OS 3.0 komt dus ook in juli beschikbaar voor de al bestaande (T-Mobile) iPhonegebruikers?
überluiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef timbob het volgende:
Is er misschien ergens een puntjes schema te vinden waar op staat wat er allemaal nieuw en hip aankomt?
Geen zin om hele video's te kijken of lappen tekst te lezen.
Lui. jeweets.
De oude iPhone 3G blijft bestaan, dus wellicht wordt deze goedkoop van de hand gedaan door T-Mobile zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Ritmo het volgende:
Zijn er al ergens goedkope oude G3's te koop?
In Amerika zijn ze 99 dollar, las ik? Dan moet de Nederlandse prijs ook wel omlaag gaan nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
De oude iPhone 3G blijft bestaan, dus wellicht wordt deze goedkoop van de hand gedaan door T-Mobile zelf.
Zoveel beter is die batterij nu ook weer niet als ik dat zo bekijk..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
überlui![]()
http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Je hebt al een abonnement dus, dan moet je gewoon op Marktplaats kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In Amerika zijn ze 99 dollar, las ik? Dan moet de Nederlandse prijs ook wel omlaag gaan nu.
Heb m'n eigen destijds weg gedaan omdat ik hem toevallig 2 keer in 2 maanden kapot had en elke keer 3 weken moest wachten tot ik hem terug had (2 keer fabrieksfout, waarom krijg ik niet direct een nieuwe??) maar ik hoor verder zelden mensen over storing en wil het apparaatje eigenlijk wel een nieuwe kans geven, mits ik hem voor een mooi bedrag ergens kan krijgen want verder beviel ie goed.
Idd, abo kan ik zo weer gebruiken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt al een abonnement dus, dan moet je gewoon op Marktplaats kijken.
Hier hetzelfde. Heb er al 1tje besteld bij the phone house, mits zij hem gaan verkopen. Hij moet ook los te krijgen zijn.quote:
Voor rond de ¤300 zou je wel een iPhone 3G moeten kunnen scoren denk ik, weet niet hoeveel geld je er voor over hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, abo kan ik zo weer gebruiken.Al werkt ie ook prima in m'n Samsung F480 met 3G.
Voor dat bedrag stonden ze geloof ik 2 maanden geleden al op Ebay. Misschien moet ik even 1 of 2 weekjes wachten, dan moet je er voor 250 wel eentje kunnen scoren denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor rond de ¤300 zou je wel een iPhone 3G moeten kunnen scoren denk ik, weet niet hoeveel geld je er voor over hebt.
de 2g iPhone 8 gig gaat nu weg rond de 200¤. De 16 rond de 300¤. Denk de 3g ook rond de 300-350. Afhankelijk van wat de nieuwe gaat kosten.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag stonden ze geloof ik 2 maanden geleden al op Ebay. Misschien moet ik even 1 of 2 weekjes wachten, dan moet je er voor 250 wel eentje kunnen scoren denk ik.
In de US mogen ze 'm gratis omwisselen dus lijkt me wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Drumpie het volgende:
Hoe heb je de 3GS al gereserveerd dan, want ik heb vorige week de iPhone 3G gekregen, maar wil opzich de nieuwe wel.
Morgen maar T-Mobile is bellen of er enige omruil aan te bieden valt.
Ik ben daar ook nooit van geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Dat Voice Control.. Ik weet niet hoor, maar wie heeft er nu zin om tegen een apparaat te gaan kletsen..
Ik zou het volgens mij nooit gebruiken. Ik gebruik de knopjes wel..
Is er nog steeds niet nee, maar boeiend...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nice al die updates en iPhone 3Gs, maar what about Flash?? En dus nog steeds geen bestanden verzenden via Bluetooh. Nee ik stuur geen ringtones maar wel foto's.
In the United States existing iPhone customers will be able to swap their handset for the new iPhone 3G S for free, while people who own a first or second generation iPod Touch will be able to upgrade for a small fee.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
In de US mogen ze hem helemaal niet gratis wisselen, ze moeten daar minstens $400 betalen.
Bronquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef jmac het volgende:
[..]
In the United States existing iPhone customers will be able to swap their handset for the new iPhone 3G S for free, while people who own a first or second generation iPod Touch will be able to upgrade for a small fee.
New customers in the USA will have to pay of $199 for a 16GB version and $299 for 32GB.
Daar ging het ook over.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is alleen als je hem de laatste 2 weken hebt gekocht oid.
bestandjes versturen via bluetooth zal mij een zorg zijn, maar Flash mis ik toch wel degelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is er nog steeds niet nee, maar boeiend...
En die 3GS die hij uit Italie gaat halen kan je gewoon op Nederlandse taal zetten, zonder enige JB?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef nelisb het volgende:
Ken een franchiser bij de phone house.
De importeerde ook meteen de 3G uit Italië.
Omruiling kan je vergeten.
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Drumpie het volgende:
[..]
En die 3GS die hij uit Italie gaat halen kan je gewoon op Nederlandse taal zetten, zonder enige JB?
Sja, ik snap je argumenten. Maar als ik dan de N97 bekijk:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- Copy-paste functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
Wow, revolutie. Het lijkt 2005 wel!
En geen multitasken? Kom op zeg
Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
Staat nu niet meer op de site. Wat is T-mobile aan het kutten???quote:
Waarom? Hij heeft nog een ruime maand na release.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:25 schreef nelisb het volgende:
Overzetten nu op prepaid.!
Daarna ABO aanvragen met nr behoud.
Iemand een idee?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef Locusta het volgende:
Ah! Thanks mensenMaakt het allemaal ff wat duidelijker.
Mijn iPhone is trouwens gejailbreakt, moet ik heb dan eerst restoren alvorens ik hem update naar OS 3.0?
En is hij daarna al weer opnieuw te jailbreaken?
Fijn, die techneuten hier![]()
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.quote:
las niet goed. Dacht juni.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog een ruime maand na release.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
26 juni komt-ie dus uit hé?
...
26 juni gaat na drie maanden wachten eindelijk m'n iPhone 3G-abonnement in.
Ouch...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
...
...
Ik kan het niet laten, maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
...
...
...
Dus ik kan dan gewoon op de knop "update" te drukken in iTunes en ik krijg automatisch de nieuwe software?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.
Sowieso bijzonder vaag dat men dat soort opties niet gewoon standaard maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Kun je in OS 3.0 nu wel de achtergronden veranderen?
Je bent verder niet bekend met Apple-producten en hun strategie? Apparaten hoog in de markt drukken met een absurde prijs, vaak in combinatie met koppelverkoop, en dan basis-functionaliteiten 'vergeten' wat mijn nokia van ugh jaar geleden al wel kon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder vaag dat men dat soort opties niet gewoon standaard maken.
Dat maakt het niet minder irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je bent verder niet bekend met Apple-producten en hun strategie? Apparaten hoog in de markt drukken met een absurde prijs, vaak in combinatie met koppelverkoop, en dan basis-functionaliteiten 'vergeten' wat mijn nokia van ugh jaar geleden al wel kon?
meen je dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef TNA het volgende:
...en juicht iedereen op een congres dat er MMS aankomt![]()
![]()
Is er nu weer een (onofficiële) app waarbij 't scrobblen wel lukt? Scrobbled werkte in het verleden prima, maar met 2.2.1 niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij vervalt je jailbreak na een update (en hoef je niet eerst te restoren). Maar devteam geeft al aan dat 3.0 te jailbreaken is, dus dat kan nooit lang duren. Persoonlijk is mijn voornaamste reden om te jailbreaken het scrobblen van Last.fm, maar dat gaat hopelijk snel via de officiele app, lijkt mij een mooie app voor push-notifications.
Het enthousiasme voor MMS snap ik idd ook niet. Dat is inmiddels al lang en breed door e-mail ingehaald. Waarom zou ik nu een duur MMS'je gaan sturen als ik gratis via m'n mobiel internet een mailtje kan sturenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef venomsnake het volgende:
MMS![]()
Wat moet je daar in vredesnaam mee. Er is email.
Altijd dat gezeik over functionaliteit... Het gaat om usability (bruikbaarheid), en het OS van S.E. is alles behalve bruikbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wanneer heeft hier iemand gedacht: "kut, nu wil ik heeeeel graag een MMS'je sturen, maar dat kan ik niet met m'n iPhone?" Waarschijnlijk helemaal niemand....
Uhmmm, ik wil toch graag mijn msn aan hebben en tegelijk kunnen surfen. Stront irritant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:59 schreef Kremers het volgende:
En wat wil je met multitasken doen? Een mens kan helemaal niet multitasken
Je kunt met de nieuwe software een berichtje krijgen terwijl je aan het surfen bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm, ik wil toch graag mijn msn aan hebben en tegelijk kunnen surfen. Stront irritant.
En mms (en vcards?) ook dus dat is goed nieuws. Beter traag dan nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt met de nieuwe software een berichtje krijgen terwijl je aan het surfen bent.
- Heb nu ook een resistief scherm en dat werkt prima. Wellicht was capacitief een betere optie, maar ik kan er mee levenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, ik snap je argumenten. Maar als ik dan de N97 bekijk:
- Resistief touchscreen, werkt vele malen minder fijn dan een capacitief scherm
- Geklooi met stylus
- Niet zo'n mooi OS als het iPhone OS
- Dik
Dat vind ik vele malen belangrijker dan multitasken.
Zei het tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Jajong het volgende:
Hihi, net op tijd mijn 3G teruggestuurd dus. Ook al zijn de vernieuwingen niet baanbrekend, ik zou toch flippen als mijn toestel na een week alweer 'verouderd' zou zijn
Volgens mij is dat bij mij niet echt meer mogelijk aangezien ik m'n iPhone al sinds eind maart heb liggen, maar ik denk dat ik zelfs als ik 't geweten had toch nog dat ding toen gehaald had. Weinig geduld en ik ben er nog steeds verliefd op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Jajong het volgende:
Hihi, net op tijd mijn 3G teruggestuurd dus. Ook al zijn de vernieuwingen niet baanbrekend, ik zou toch flippen als mijn toestel na een week alweer 'verouderd' zou zijn
Sja, op deze manier kan je alle voordelen van de iPhone (of iPhone-concurrenten) wel bagatelliseren. "Multi-tasking? Was wellicht een betere optie in vergelijking met push notifications, maar kan er wel mee leven"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Elberrie het volgende:
[..]
- Heb nu ook een resistief scherm en dat werkt prima. Wellicht was capacitief een betere optie, maar ik kan er mee leven
Ik gok van wel, als er een stylus voor handen is zullen applicatieontwikkelaars applicaties maken waarbij een stylus handig is.quote:- Stylus? Ik heb SE G900, ik internet daarmee op dat relatief erg kleine scherm en heb er geen stylus voor nodig. Ik gok dat dat op de N97 ook niet nodig zal zijn
Ik red me ook wel zonder multitasking.quote:- Het OS is idd een pluspunt voor de iPhone, maar het Symbian werkt mijns inziens ook prima. Zolang het geen Windows Mobile is, red ik me wel. :p
De iPhone a) is helemaal niet zo breed en b) 95% van de breedte wordt opgeëist door het (grote) scherm. Dat is nuttig gebruikte ruimte. Daarnaast is een dikke telefoon vervelender omdat dat veel vervelender zit in je broekzak.quote:- Dik? De iPhone is breed. Het is maar net wat je vervelender vindt
40 miljoen iPhone OS apparaten verkocht, alsof er nog sprake is van exclusiviteitquote:En userabilty is idd belangrijk, maar bij de iPhone lijkt dat een excuus om bepaalde 'standaard' features gewoon achterwege te laten? En het unieke, aparte van de iPhone gaat op deze manier ook verloren. Er wordt een nieuwe telefoon geintroduceerd die qua uiterlijk hetzelfde is als de vorige. Als gebruiker wil je ook een stukje exclusiviteit.
Inderdaad, snap die zeurende mensen ook nooit zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Kremers het volgende:
Niks mis met de 3G toch? Ik lees nu overal reacties van mensen die zich afvragen of T-Mobile met een upgrade programma zal gaan komen...
Leuk en aardig, maar je hebt zelf een jaar geleden willens en wetens voor een 2jarig contract getekend.. Zoals ik nu weet dat ik de volgende iPhone niet zal kunnen kopen omdat ik dan nog een jaar met de 3Gs moet doen.
Inderdaad. Vind zelf ook niet dat ik extreem veel mis. Met 3.0 ben je al redelijk geupdate.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Kremers het volgende:
Niks mis met de 3G toch? Ik lees nu overal reacties van mensen die zich afvragen of T-Mobile met een upgrade programma zal gaan komen...
Leuk en aardig, maar je hebt zelf een jaar geleden willens en wetens voor een 2jarig contract getekend.. Zoals ik nu weet dat ik de volgende iPhone niet zal kunnen kopen omdat ik dan nog een jaar met de 3Gs moet doen.
Ik kan begin juli verlengen, dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef nelisb het volgende:
Update: T-Mobile heeft inmiddels via e-mail bevestigd dat zij de iPhone 3G S op 26 juni 2009 op de Nederlandse markt introduceren. Meer informatie over prijzen en tariefplannen volgt (het heeft dus geen zin om de servicedesk te bellen of in de winkel te vragen).
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus
[x] Does not compute.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?
Dat was ook niet de bedoeling van Apple me dunktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Zpottr het volgende:
Mooi ding hoor, maar niet gepositioneerd om 3G-bezitters te laten upgraden. Perfect ding voor Gen1-besitters en nieuwe klanten.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van Apple me dunktDe iPhone 3G functioneert nog prima, helemaal als starks 3.0 uit komt. De update van de 3G naar 3Gs is denk ik dan ook meer om mensen niet voor de Palm Pre of Nokia N97 te laten kiezen.
Volgende week woensdag (8 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef fliert het volgende:
[..]
Maar wanneer is dat? Ik had het eigenlijk vandaag verwacht
Sja jij vind em lelijk, ik vind em prachtigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?
Instant messaging, in de praktijk dus gewoon MSN'en.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat bedoelen jullie met IM'en? sorry voor de 'mischien' stomme vraag:)
Klopt, hier een mooi voorbeeld van IM met push notificatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
Ah ok, kunnen we toch een pluspuntje noterenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
De meeste dingen die je noemt kunnen ook met een iPhone. De reden dat je niet echt kan multitasken is natuurlijk het garanderen van snelheid en accuduur. Ik vind het best een goede afweging.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Sja jij vind em lelijk, ik vind em prachtig![]()
En ja, multitasken vind ik toch best belangrijk. Ik ben vrij ontevreden over mijn huidige telefoon, maar ik kan er wel gewoon muziek mee luisteren, msnen, internetten/foto's kijken en nemen zonder 1 van de andere activiteiten te stoppen. En ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Dus of ik snap niet wat multitasken is, of ik ben te verwend.
Ik ook. Daarnaast heeft echt multi-tasken weinig zin, omdat een mens simpelweg helemaal niet in staat is om te multi-taskenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
De meeste dingen die je noemt kunnen ook met een iPhone. De reden dat je niet echt kan multitasken is natuurlijk het garanderen van snelheid en accuduur. Ik vind het best een goede afweging.
Dat is dan weer totale bullshit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ook. Daarnaast heeft echt multi-tasken weinig zin, omdat een mens simpelweg helemaal niet in staat is om te multi-tasken
Dat is geen multi-tasken, maar fast applicaction switching.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan weer totale bullshit.Ik doe niet anders op de PC.
Ik dacht al dat je met dat argument zou komen, en het slaat nergens op. In de praktijk betekent multi-tasken gewoon hetzelfde als fast applicaction switching. Dat psychologen dat nou net wat anders zien is niet relevant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is geen multi-tasken, maar fast applicaction switching.
Multi-tasken betekent tergelijkertijd met meer dan 1 taak bezig zijn. Iedereen die iets weet van de werking van de menselijke hersenen kan je vertellen dat dit niet kan. Daarnaast, hoe wil jij meer dan 1 app tergelijkertijd van toetsenbord- en muisinvoer voorzien? Juist, dat kan helemaal niet.
De deal is destijds gesloten voor 5 jaar, dus ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:14 schreef Elberrie het volgende:
Is het al bekend of dit weer een T-Mobile exclusive wordt?
Dat dus, anders maken we even een taalspelletje van dit topic ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je met dat argument zou komen, en het slaat nergens op. In de praktijk betekent multi-tasken gewoon hetzelfde als fast applicaction switching. Dat psychologen dat nou net wat anders zien is niet relevant.
Kan, maar dan ben je je jailbreak kwijt. Als je wilt jailbreaken moet je wachten tot het iPhone-devteam 3.0 gehackt heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef fretclick het volgende:
hoe gaat het nou in z'n werk als je iPhone gejailbreaked is, maar je zometeen toch 3.0 wil installeren?
Eindelijk msn op de achtergrond laten draaien dus? Dat is voor mij een van de belangrijkste dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
Wellicht aan je dataverbruik als je het gek maakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Repeat het volgende:
Overigens is tethering toch helemaal niet netwerk afhankelijkAlsof tmobile kan zien of ik met mn mobiele browser of via mn laptop surf
T-mobile heeft geen datalimietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Wellicht aan je dataverbruik als je het gek maakt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef TNA het volgende:
De eerder genoemde tarieven van vandaag blijken nep. Eén of andere idioot genaamd Jonathan Hoogervorst, oud-medewerker van iPhoneclub, vond het blijkbaar leuk om een fake bericht te sturen en vervolgens tegenover de bloggers van iPhoneclub te liegen en te blijven volhouden dat het echt was.
De echte tarieven volgen later deze maand.
Nogal. Bericht is hier te lezen. Voor een keynote een gephotoshopt model online gooien oké, maar fake tarieven posten en vervolgens het vertrouwen van je oud-collega's te misbruiken door ze hardleers voor te liegen? Neequote:
Ik zie een verschil tussen voor de lol een foto posten of bewust valse informatie verspreiden en daar achteraf over liegen tegenover mensen die je persoonlijk kent. Bovendien werd dit daadwerkelijk gepresenteerd alsof het direct van T-Mobile afkomstig was, i.p.v. een vage foto van een iPhone uit een nog vagere fabriek uit China.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
Het 1001e fakebericht, wat erg! Laten we de schandpaal op het dorpsplein in ere herstellen!
Samenvatting: hang niet zo de dramaqueen uit.
Ik doe altijd screenshots plakken in Photoshop en dan opslaan, dus erg raar is dat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je de screenshot opsloeg en bij Details keek zag je Photoshop CS3 staan.
Dat iedere redacteur dat niet even nakeek is wel erg triest, maar dat die Jonathan dat niet ff met een simpel programma weghaalde is ook dom.
Mjah, maar als je iets waar voor de rest geen bewijs van is een beetje geloofbaar wil maken, dan helpt het wel om het niet in een uitgebreid bewerkingsprogramma, waarin je zelfs Susan Boyle op een mooi fotomodel kan laten lijken, opslaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik doe altijd screenshots plakken in Photoshop en dan opslaan, dus erg raar is dat niet.
Ik denk ook niet dat ze het kunnen zien (hooguit door abnormaal veel dataverbruik). Maar de telefoonprovider wel de mogelijkheid de tethering-optie op de iPhone te deactiveren via hun carrier file (.ipcc bestand).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Repeat het volgende:
Overigens is tethering toch helemaal niet netwerk afhankelijkAlsof tmobile kan zien of ik met mn mobiele browser of via mn laptop surf
Wat een bullshit dat MMS niet in je bundel zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
T-mobile heeft een aparte site gelanceerd:
http://www.t-mobile.nl/iphone/
Ik denk dat ik hier ook voor ga. Hoe groot is zo'n app gemiddeld?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef Kremers het volgende:
Ik ga zelf voor een zwarte 16GB met i150
Klein. TomTom zal wel wat groter worden. Ik heb nu 33 apps die samen 311 MB innemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier ook voor ga. Hoe groot is zo'n app gemiddeld?
Volgens mij is dat bij elke provider 't zelfde...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat MMS niet in je bundel zit.
T-Mobile
http://blog.t-mobile.nl/iphone/quote:Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Eikels. En hoe kunnen ze zien dat je via tethering online gaat of via de iPhone zelfquote:
quote:Door rickmb
10/06/2009 14:42 Leugens. 100% pure leugens. We worden gewoon weer ge*****d door T-Mobile.
Waarom? Omdat je *elk ander toestel* met gelijkwaardige abonnementen wel gewoon als zodanig kunt gebruiken. Het is helemaal niets nieuws, mensen doen het al sinds de jaren 90. Ja, tegen dezelfde prijs als de *speciale* iPhone abonnomenten.
"inventariseren welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen" is gewoon een eufemisme voor "kijken hoe we onze klanten nog harder kunnen ****en"
Ik haal t.z.t. wel een ge-unlockte 3GS uit het buitenland. Door te verhinderen dat klanten uberhaupt de functionaliteit van het toestel gebruiken gaat T-Mobile echt een brug te ver.
ik geloof dat T-Mobile een 5 jarig contract heeft om de iPhone exclusief aan te bieden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:57 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd wanneer de toestellen met een abo van bv vodafone beschikbaar worden
Ik blijf er overigens bij dat ze nooit kunnen controleren of je tethert of niet. Data is data. En dat activeren komt dan wel een workaround voor.
Je kan al lang bij internetwinkels iphone's met andere abonnementen bestellen, dat is wat ik bedoelde, maar dan met de 3gsquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik geloof dat T-Mobile een 5 jarig contract heeft om de iPhone exclusief aan te bieden.
het betalen van extra kosten voor tethering is echt belachelijk![]()
![]()
![]()
klopt.. Ik zit ook bij KPN.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan al lang bij internetwinkels iphone's met andere abonnementen bestellen, dat is wat ik bedoelde, maar dan met de 3gs
Waarom? De iPhone abonnementen zijn qua kosten gebaseerd op gemiddeld laag gebruik van internet. Als je nu middels tethering gebruik gaat maken zal je veel meer data gebruiken, wat hogere kosten voor de provider met zich meebrengt (algehele snelheid moet omhoog om goed gebruik voor iedereen te blijven garanderen). Daarnaast biedt T-mobile zelf producten aan om mobiel te internetten, die nu op slag waardeloos zouden blijken te zijn, omdat je met een goedkoop iPhone-abonnement alsnog gratis kan internetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik geloof dat T-Mobile een 5 jarig contract heeft om de iPhone exclusief aan te bieden.
het betalen van extra kosten voor tethering is echt belachelijk![]()
![]()
![]()
Precies: http://www.iphoneclub.nl/(...)land-toch-activeren/quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:57 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd wanneer de toestellen met een abo van bv vodafone beschikbaar worden
Ik blijf er overigens bij dat ze nooit kunnen controleren of je tethert of niet. Data is data. En dat activeren komt dan wel een workaround voor.
moet eerlijk toegeven dat ik de foto's net iets te scherp vind..quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef Merkie het volgende:
Even HD aanklikken om de fotokwaliteit goed te kunnen zien. Ziet er erg goed uit![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
moet eerlijk toegeven dat ik de foto's net iets te scherp vind..
Nou, ik vind ze ook iets " te" scherp uitzien...quote:
Natuurlijk wel. Op dit formaat kan een 2mp lens nog scherp zijn. *In theorie* dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:11 schreef rondarts het volgende:
[..]
Nou, ik vind ze ook iets " te" scherp uitzien...
in de zin van, zoiets kun je niet verwachten van een 3mp telefoon.
Ik heb toch lichtelijk het idee dat de camera niet van de getoonde kwaliteit is. Als ik hem in eigen handen heb kan ik het eens goed bekijken. Misschien wordt ik door de camera functie op een dusdanig positieve wijze verrast, dat ik bij mezelf denk, die Jarno had toch gelijk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Op dit formaat kan een 2mp lens nog scherp zijn. *In theorie* dus.
Gezien hun reputatie op YouTube denk ik wel dat de foto's echt zijn. Een betere vraag is: hoeveel foto's hebben ze moeten maken voordat ze dit resultaat bereiktenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef rondarts het volgende:
[..]
Ik heb toch lichtelijk het idee dat de camera niet van de getoonde kwaliteit is. Als ik hem in eigen handen heb kan ik het eens goed bekijken. Misschien wordt ik door de camera functie op een dusdanig positieve wijze verrast, dat ik bij mezelf denk, die Jarno had toch gelijk!
Wat heeft T-mobile met je foto's te makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef MaxC het volgende:
Ik heb een keer ergens aangevinkt bij T-Mobile dat ik plaatjes van mindere kwaliteit wil zodat ze sneller worden geladen. Weet iemand hoe je dit weer kan veranderen?
Dit gaat over de afbeeldingen in Safari.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wat heeft T-mobile met je foto's te maken
Plaatjes bevatten totaal geen ruis en dat is gewoon niet voor elkaar te krijgen in het dagelijkse omgang. Afbeelding is dus bewerkt. Maar misschien kan de iphone dat ook wel...quote:
De foto's zijn verkleind, oneffenheden worden dan veel minder zichtbaar. Daarnaast is er heel veel licht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Plaatjes bevatten totaal geen ruis en dat is gewoon niet voor elkaar te krijgen in het dagelijkse omgang. Afbeelding is dus bewerkt. Maar misschien kan de iphone dat ook wel...
Surf je altijd via die proxy of kan het ook uit?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:42 schreef Stpan het volgende:
Dat je via een proxy van T-mobile surft en daar kunt aanvinken of je plaatjes op hoge of op lage kwaliteit wilt laden (waarbij dat laatste sneller is).
Ik heb ook op 'lage' kwaliteit gemikt, en heb nooit het gevoel dat iets onscherp is.
Via je favorieten, web 'n walk, daar zou je het moeten zoeken denk ik.
ik bedoel dus simlock vrijquote:
Oke, dan ga ik uit van maximaal 650 Euro inclusief verzendkosten uit belgie.. dat is wel veel geld zeg!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef Merkie het volgende:
In Nederland is hij niet simlockvrij te koop, in België waarschijnlijk wel. Prijzen voor de 3G waren ¤525 voor 8GB en ¤615 voor 32GB, ik denk niet dat de prijzen veranderen.
http://speed.t-mobile.nl/ that is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:42 schreef Stpan het volgende:
Dat je via een proxy van T-mobile surft en daar kunt aanvinken of je plaatjes op hoge of op lage kwaliteit wilt laden (waarbij dat laatste sneller is).
Ik heb ook op 'lage' kwaliteit gemikt, en heb nooit het gevoel dat iets onscherp is.
Via je favorieten, web 'n walk, daar zou je het moeten zoeken denk ik.
durf het niet met zekerheid te zeggen, maar lijkt me dat je abo gewoon meteen in gaat, maar tijdelijk met ander nummer..quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje trouwens, al moet ik er eigenlijk T-Mobile voor bellen.
Als ik een iPhone met nummerbehoud bestel, heb ik dan tot de datum dat mijn nummer overgezet is wel gratis mobiel internet?
Bij de provider "Ben" kreeg ik achteraf een dikke rekening omdat ik gebruik had gemaakt van mobiel internet vóór mijn nummerportering, en dat buiten de bundel viel.
Nu heb ik hier weer een vraag op over mijn situatiequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:01 schreef nelisb het volgende:
Dirkos je hebt gelijk.
Je kan kiezen:
1. direct inlaten gaan. Tmobile regelt nummerbehoud bij je andere provider. 3 maand opzegtermijn, dus 3 maanden dubbele rekeningen.
Misschien heb je je nummer al opgezegd en betaal je dubbel totdat je einde contract is en je nummer wordt overgezet.
2. contract gaat pas in als je nummer wordt overgezet. Dit kan dus 3 maand zijn als je nog niet hebt opgezet bij je andere provider. Anders per eind datum van je reeds opgezegde contract.
Gratis is het dus nooit.
Nee je kan maximaal 120 dagen voor einddatum contract nummerbehoud aanvragen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Nu heb ik hier weer een vraag op over mijn situatie
ik heb nog 7 maanden abo bij KPN a 20 euro per maand+ Nokia 6300
Maar ik wil dus als de iphone uitkomt hem meteen gaan halen.
Kan ik dan zo regelen dat ik de eerste 7 maanden een ander nummer heb op de iphone en mijn huidige nummer op nokia.
Zodra het 7 maanden verder is dat mijn huidige nummer naar de iphone simkaart gaat?
Hoop dat het beetje duidelijk is
Geen idee, daar ben ik te digibeet voor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Surf je altijd via die proxy of kan het ook uit?
Iemand enige antwoord?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:50 schreef Stpan het volgende:
Ik heb met het T-mobile netwerk regelmatig dat mijn gesprek uitvalt. Ik reis per trein van Rotterdam naar Utrecht en vise versa. Onderweg verlies je dan een paar keer 3G verbinding.
Op dat moment krijg je een mededeling dat de verbinding is weggevallen. En m'n gesprek ook voor het gemak maar eruit geknald wordt. Bijzonder irritant (want het is in eerste instantie nog altijd een telefoon waarmee ik bel), kan hier iets aan gedaan worden?
(ja, 3G uitzetten, maar zoals gisteravond zit ik net een YouTube filmpje te bekijken, dan wordt ik gebeld, en ik kan tijdens het gesprek niet 3G uitzetten, want dan knalt het gesprek er sowieso uit)
Het blijft een Iphone dus ik ben tegen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:14 schreef Stpan het volgende:
[..]
Iemand enige antwoord?
PS, is het misschien wijs om een iPhone 3G S topique aan te maken, want wat mij betreft wordt dit topic wel redelijk overspoelt met abonnements/simlockvrij/importeren vragen die voor de huidige 3G gebruikers niet relevant zijn.
Een Nokia N97 is toch ook geen N96?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het blijft een Iphone dus ik ben tegen.
Dan moet ik straks twee topics bijhouden. Liever overzichtelijk in eentje die wat harder gaat.
precies.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
tegen splitsen!! Verreweg de meeste dingen die hier langskomen gelden voor alle iPhones, of het nou 2G, 3G of 3GS is.
De iPhone 3GS is gewoon de nieuwste iPhone, logisch dat die de meeste aandacht zal krijgen. Toen de iPhone 3G uitkwam werd er toch ook geen splitsing tussen 2G en 3G gemaakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:42 schreef Jarno het volgende:
Goed, de centraliseringsmanie kent geen grenzen kennelijk.
Kunnen we straks weer 3000 posts over waar-haal-ik-een-iphone-3gs-in-belgie-vandaan en help-ik-ben-opgelicht-door-een-nigeriaan.
Alleen belt dat zo rot in de trein, een PS3.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor hetzelfde geld koop je een PS3 met alles er op en eraan plus een paar games.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen belt dat zo rot in de trein, een PS3.
Ik vind het minder. Ik kan het sneller met gewoon knopjes en t9. Maar dat is een persoonlijke voorkeur dus dat zal je zelf moeten testen. Ik SMS niet veel dus voor mij is het geen probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik sms veel, is dat ondanks het touch screen goed te doen?
wat is t9?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het minder. Ik kan het sneller met gewoon knopjes en t9. Maar dat is een persoonlijke voorkeur dus dat zal je zelf moeten testen. Ik SMS niet veel dus voor mij is het geen probleem.
Je zou me smsjes eens moeten lezen die ik verstuur tijdens het uitgaan. Er zijn asielzoekers die nog beter braille kunnen lezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:21 schreef Merkie het volgende:
Dat is dankzij het touchscreen juist extreem goed te doen.
is dat geen nieuwe optie voor op de iphone s?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Je zou me smsjes eens moeten lezen die ik verstuur tijdens het uitgaan. Er zijn asielzoekers die nog beter braille kunnen lezen.![]()
Het smsen vind ik met mijn Iphone tijdens het uitgaan echt een drama, verder gaat het wel. Alleen vind ik het jammer dan met het smsen het beeld niet gedraaid kan worden, zodat je wat meer ruimte zou hebben.
Jawel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
is dat geen nieuwe optie voor op de iphone s?
tethering klinkt interessant, zou het mij wel lukken om mijn iPhone S als modem te gebruiken? Ik heb namelijk een Vodafone abo met onbeperkt internet die ik in mijn sim-lock vrije toestel zal doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef dumble het volgende:
http://www.t-mobile.nl/ip(...).ac=sc_iphone2_specs
tethering;
http://blog.t-mobile.nl/i(...)als-modem-gebruiken/
Volgens mij OS3 niet specifiek de nieuwe hardware.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
is dat geen nieuwe optie voor op de iphone s?
Klopt ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij OS3 niet specifiek de nieuwe hardware.
Hou eens op met het stellen van domme vragen; bezoek de site van Apple ofzo even.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
tethering klinkt interessant, zou het mij wel lukken om mijn iPhone S als modem te gebruiken? Ik heb namelijk een Vodafone abo met onbeperkt internet die ik in mijn sim-lock vrije toestel zal doen.
wat denken jullie?
Goed, splitsen of niet, iemand die dit herkent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:50 schreef Stpan het volgende:
Ik heb met het T-mobile netwerk regelmatig dat mijn gesprek uitvalt. Ik reis per trein van Rotterdam naar Utrecht en vise versa. Onderweg verlies je dan een paar keer 3G verbinding.
Op dat moment krijg je een mededeling dat de verbinding is weggevallen. En m'n gesprek ook voor het gemak maar eruit geknald wordt. Bijzonder irritant (want het is in eerste instantie nog altijd een telefoon waarmee ik bel), kan hier iets aan gedaan worden?
(ja, 3G uitzetten, maar zoals gisteravond zit ik net een YouTube filmpje te bekijken, dan wordt ik gebeld, en ik kan tijdens het gesprek niet 3G uitzetten, want dan knalt het gesprek er sowieso uit)
Zelf geen last van. Wel vaak dat de dataverbinding wegvalt. Probeer 'm eens tussendoor in flightmodus te zetten en dan er weer uit te halen. wellicht helpt dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef Stpan het volgende:
[..]
Goed, splitsen of niet, iemand die dit herkent?
(en hopen dat het nu niet ondergesneeuwd wordt)
Dom? Er zijn geen domme vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Hou eens op met het stellen van domme vragen; bezoek de site van Apple ofzo even.
is toch best een domme vraagquote:zou het mij wel lukken om mijn iPhone S als modem te gebruiken?
nee want ik heb vodafone en geen t-mobilequote:
Dingen als links in een nieuw venster laten openen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Nashje het volgende:
Thanks.
Verbetering in Safari? Waar moet ik dan aan denken?
Tetheren (= als modem gebruiken) zal wel werken met Vodafone.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nee want ik heb vodafone en geen t-mobile
En wachtwoorden opslaan, handig bij FOK! en hotspots.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dingen als links in een nieuw venster openen.
en wat heeft dat er mee te maken? internet is internet of het nu van t-mobile of vodafone komt.., net als ziggo of kpn..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nee want ik heb vodafone en geen t-mobile
Oja dat is natuurlijk ook nog niet. Niet echt bij stilgestaan. Dat ze ook maar een beter tabbladen systeem inbouwen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dingen als links in een nieuw venster laten openen.
Ondersteuning vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Nashje het volgende:
Verbetering in Safari? Waar moet ik dan aan denken?
Nice, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ondersteuning vanHTML5
, inclusief de <audio> en <video> tags, waardoor je geen Flash nodig hebt om een video'tje te spelen op een webpagina. En dat is relaxed, want er is nog steeds geen Flash voor iPhone.
Zie ook www.youtube.com/html5 bijvoorbeeld. Op die pagina komt er geen Flash aan te pas en toch werkt de videoplayer. In een HTML5-capabele browser als Safari 4, de laatste versie van Chrome of Firefox 3.5 that is.
Mooi, maar ik hoop toch dat adobe een keer gaat opschieten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ondersteuning vanHTML5
, inclusief de <audio> en <video> tags, waardoor je geen Flash nodig hebt om een video'tje te spelen op een webpagina. En dat is relaxed, want er is nog steeds geen Flash voor iPhone.
Zie ook youtube.com/html5 bijvoorbeeld. Op die pagina komt er geen Flash aan te pas en toch werkt de videoplayer. In een HTML5-capabele browser als Safari 4, de laatste versie van Chrome of Firefox 3.5 that is.
Flash op de iPhone gaat er niet komen. Nooit. Niet. Never. Geloof me nou maar. Zowel Apple als Adobe pijpen liever Bill Gates nog dan dat ze daar geld en energie in gaan stoppen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoop toch dat adobe een keer gaat opschieten.
Het probleem is vooral dat Adobe er geen tijd en energie in wil stoppen. Apple is niet tevreden met een simpele port van de huidige versie van Flash voor de Mac, want die is niet geoptimaliseerd genoeg en vreet daardoor teveel accu en is te traag. Adobe verdomt het om er meer werk van te maken en tsja, dan houdt het een beetje op.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flash op de iPhone gaat er niet komen. Nooit. Niet. Never. Geloof me nou maar. Zowel Apple als Adobe pijpen liever Bill Gates nog dan dat ze daar geld en energie in gaan stoppen.
De iPhone 3G wordt nog gewoon gemaakt en verkocht, naast de 3GS.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef PetervTegen het volgende:
als iphone 3g wereldwijd niet meer bestaat (nieuw in winkels) ga ik bij t-mobile me iphone 3g brengen met zn haarscheurtjes, hopelijk kunnen ze het niet meer repareren
http://www.nu.nl/internet(...)flash-op-iphone.htmlquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flash op de iPhone gaat er niet komen. Nooit. Niet. Never. Geloof me nou maar. Zowel Apple als Adobe pijpen liever Bill Gates nog dan dat ze daar geld en energie in gaan stoppen.
Als dumpert de video's gaat aanbieden middels htlm5 in plaats van flash dan gaat dat wel lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef bodylotion het volgende:
Wat is dat HTML5 nou precies? ok, het is de nieuwe HTML, maar wat betekent dat nou voor de iPhone gebruikers? Video's op bijvoorbeeld Dumpert zullen we nog steeds niet af kunnen spelen?
Precies. Bovendien hebben zowel Flash als HTML5 een fallback constructie, dus je kunt beide methodes tegelijk aanbieden op één webpagina.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dumpert de video's gaat aanbieden middels htlm5 in plaats van flash dan gaat dat wel lukken.
Wil 't vanavond wel es proberen. Meer mensen al succes met 3.0 op hun geünlockte 2G zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons: Zet iPhone OS 3.0 GM nu al op je eigen iPhone 3G! Zo te lezen niet geheel risicoloos, maar goed.
Heb sinds gisteren probleemloos OS 3.0 draaien op m'n 3G. Echt veel handige verbeteringen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons: Zet iPhone OS 3.0 GM nu al op je eigen iPhone 3G! Zo te lezen niet geheel risicoloos, maar goed.
Ik gebruik Rotation i.c.m. SBSettings, maar goed, da's jailbreak natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren probleemloos OS 3.0 draaien op m'n 3G. Echt veel handige verbeteringen.![]()
Het enige jammere is dat er nog steeds geen optie inzit om landscape view uit te zetten. Lastig nu zo'n beetje alle standaard apps automatisch in landscape gaan als je in bed ligt te iPhonen.
De backup is geen image van de firmware dus volgens mij moet het gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef nelisb het volgende:
Idee had ik ook.
Maar misschien weet iemand het zeker?
Iphone 2G komt morgen pas binnen, vanavond maar eens back-up maken.
Hier bleef Safari vastzitten in de bookmarks, scherm reageerde nergens meer op, home-knop nog wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:29 schreef r21e het volgende:
Inmiddels heb ik ook die OS 3.0 GM firmware op mijn Iphone staan en werkt perfect moet ik zeggen,
Mocht iemand dus nog twijfelen zou ik zeggen gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |