Jij hebt duidelijk een achievement gemistquote:
Het is een spelquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een achievement gemist.
Nee ik bedoel dat er geen enkele incentive is waarom je zoiets zou doen. Het lijkt mij dat de beste manier om met de infectie in Prototype om te gaan, is jezelf door het hoofd schieten, daar wordt de game wereld tenminste echt een betere plek van. En dat is hetzelfde met GTAIV. Ik kan geen sympathie opbrengen voor Niko Bellic, als hij daadwerkelijk wil stoppen schiet hij die crime bazen door het hoofd, in plaats van opdrachtjes voor ze uitvoeren voor wat geld. De enige reden waarom dat gedaan wordt is omdat ze niet weten hoe ze de game anders speelbaar houden, of als goedkope gameplay gimmick. Wmb toont het intellectuele armoede.
Ik begrijp je punt, maar dan denk je wel ver door. Verhaallijn is belangrijk, maar zo kan je met bijna elk spel wel zeggen dat de hoofdfiguur zichzelf maar beter door het hoofd kan schieten! Weinig ontwikkelaars pakken een verhaal en bouwen daar een spel omheen,... het gaat meestal andersom. Uitzonderingen voorbehouden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat er geen enkele incentive is waarom je zoiets zou doen. Het lijkt mij dat de beste manier om met de infectie in Prototype om te gaan, is jezelf door het hoofd schieten, daar wordt de game wereld tenminste echt een betere plek van. En dat is hetzelfde met GTAIV. Ik kan geen sympathie opbrengen voor Niko Bellic, als hij daadwerkelijk wil stoppen schiet hij die crime bazen door het hoofd, in plaats van opdrachtjes voor ze uitvoeren voor wat geld. De enige reden waarom dat gedaan wordt is omdat ze niet weten hoe ze de game anders speelbaar houden, of als goedkope gameplay gimmick. Wmb toont het intellectuele armoede.
Ik volg de verhaallijn zelden, als er maar geschoten kan wordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
20 Jaar geleden was het een spel, nu is het een 60 miljoen dollar interactief medium. Daar ga ik eisen van stellen; als ze een serieus verhaal willen vertellen, is het dus belangrijk dat ze dat goed doen. Doen ze dat niet, dan breekt het wat mij betreft voor een belangrijk gedeelte de game (natuurlijk is ook de gameplay belangrijk, en wat dat betreft zit het waarschijnlijk wel goed). Als het nou duidelijk camp was, zoals Saints Row 2, dan maakt dat natuurlijk niets uit, je gaat ook niet zeuren bij een Arnold Schwarzenegger film.quote:
ach so , naja nog even doorzettenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar ik heb alles al geraced, ik zit nu op level 49, met nog 1 race die ik moet doen en dat is een race die je pas kan doen op level 50Dus daarom level ik nu
Wordt gewoon gerepareerd voor niks. De mijne is nu onderweg naar Frankfurt met hetzelfde probleem. Toevallig level 25 gehaald bij Battlefield: Bad Company?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb nu na een jaar de RROD:( maar ik heb niet 3 roodgekleurde lampjes maar 1tje. het lampje rechtsonder namelijk.
ook geeft hij een E74 error aan, maar als ik google wordt er overal gezegd dat er dan 3 rode lampjes moeten verschijnen, iemand weet hoe dat zit?
nee nog niet, hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wordt gewoon gerepareerd voor niks. De mijne is nu onderweg naar Frankfurt met hetzelfde probleem. Toevallig level 25 gehaald bij Battlefield: Bad Company?
http://www.budgetgaming.nl/news/1138.htmlquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
Waar staat wat de aabieding van de week is ofzo op XBL?
Die shit is slecht aangegeven
http://www.gamer.nl/doc/5(...)g-tot-de-E3-van-2010quote:Hideo Kojima, geestelijk vader van de Metal Gear-serie, heeft gezegd dat er geen informatie meer wordt vrijgegeven over Metal Gear Solid: Rising tot de E3 Expo van 2010 die gehouden wordt van 15 tot en met 17 juni.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/5(...)g-tot-de-E3-van-2010
Ik had verwacht dat het nog heel lang zou duren voordat de game uitkwam, dat vind ik ook niet erg, maar een jaar lang niet eens wat info, screenshotjes ofzo, dat vind ik jammerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je had het ook wel kunnen verwachten schat.
Danku plu lennyquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1138.html
Budgetgaming vermeldt dat altijd wel
Gewoon www.majornelson.com volgen! Die post in principe alle DLC, demo's, arcade-releases en aanbiedingenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
Waar staat wat de aabieding van de week is ofzo op XBL?
Die shit is slecht aangegeven
Ik wil het gewoon zien ergens in NXEquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon www.majornelson.com volgen! Die post in principe alle DLC, demo's, arcade-releases en aanbiedingen
Staat in de Spotlightquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon zien ergens in NXE![]()
Stom gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |