Fanboyquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN geeft Prototype een 7.5
[ afbeelding ]
I lolled @ graphics.
Gameplay 8.0quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN geeft Prototype een 7.5
[ afbeelding ]
I lolled @ graphics.
Daar heb ik ook wat over gelezen, want ik had er al iemand anders over gehoord, maar ik heb een beetje op internet gekeken, en het lijkt erop dat die gevechten turn-based zijn, klopt dat? Want dat vind ik dus echt he-le-maal niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Lijst13 het volgende:
Is star ocean al te koop in de winkels? DInsdag hadden ze hem nog niet. En ik heb geen zin om voor niks naar de stad te fietsen.
toen ik vorige week mijn ps3 kocht bij nedgame in apeldoorn stond die bij hun in de xbox te draaien achter de toonbank .quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Lijst13 het volgende:
Is star ocean al te koop in de winkels? DInsdag hadden ze hem nog niet. En ik heb geen zin om voor niks naar de stad te fietsen.
quote:This game is all about playing with your friends. We’ve got a lot of different modes online, a lot of rule sets we’re allowing people to blend, so they can create all sorts of co-operative matches and new Top Gear-style fun little things to do with cars, because that’s what our game’s about, cars, not racing so much.
Worms hebben geen benen dudequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef SpankmasterC het volgende:
IIIIEEHJHH!!!!eindelijk!!!
http://www.eurogamer.net/(...)ot-for-xbla-next-wed
soort Worms maar dan met mannetjes met een jetpack in plaats van benen
Kijken welke auto het verst kan vliegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Forza 3 wordt zo tof
[..]
http://www.videogamer.com(...)_3/preview-1774.html
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Forza 3 wordt zo tof
[..]
quote:
Ja hoorquote:
Geen paniek. Ik stuur deze op en koop volgende week een nieuwe. Dan kan ik mooi die oude in de slaapkamer gebruiken.quote:
Ben je onze prachtige potjes fifa nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
M'n 360 was vast boos omdat er meer dan 2 maanden niet op is gespeeld
Livin LAAAARGEEEE!quote:[..]
Geen paniek. Ik stuur deze op en koop volgende week een nieuwe. Dan kan ik mooi die oude in de slaapkamer gebruiken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef Document1 het volgende:
Blijft kut maar ja als je er toch al 2 maanden niet op gespeelt had
Ow shit, helemaal vergeten! Dat waren legendarische potjes. Vooral die eigen goal van jequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben je onze prachtige potjes fifa nu alweer vergeten?![]()
[..]
Livin LAAAARGEEEE!
worden de opgenomen beelden dan ook verkleind of blijft het dezelfde kwaliteit? En hoe doe je dat dan precies? je xbox aansluiten op je Tv ( via HMDI) en dan.... hoe moet je hem aan je computer sluiten? en hoe neemt je het dan op ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef kwib het volgende:
Waarom zou je live tv kijken op je xbox? Daar heb je toch de tv voor waar je je xbox op hebt aangesloten?
Of speel je op ene klein computerschermpje?
En je kan 'm idd alleen al mediacentre (dus opnemen etc) gebruiken
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm, mijn twijfelsch beginnen nu wel te komen over prototype.
Ik heb Star Ocean al een week binnen, maar je moet dit soort spellen gewoon online bestellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Lijst13 het volgende:
morgen maar doen denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:02 schreef lkb9000 het volgende:
E74 is met 1 lampje, die error heeft ook 3 jaar garantie tegenwoordig. Microsoft bellen dus
Ik mag toch hopen dat het serieus racen bewaard is gebleven!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Forza 3 wordt zo tof
[..]
Ze gaan 13 en 14 juni een Le Mans race doen, dus ik vermoed van welquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het serieus racen bewaard is gebleven!
Welke poll op cnet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
(ik vind het trouwens echt grappig hoe al die PS3 en GT5 fans dik op Forza zeiken vanwege die poll op Cnet... ook op Fok!)
Of Forza 3 of GT5 beter wordt. En dan gaan nerds ragen dat de makers van forza zei stem forza!quote:
Naja je kreeg ook een Unicorn car dat was wel weer tof, maar dat vonden de GT5 mensjes niet leuk want die zeiden zo van "BRIBERY!!" en toen gingen de mensjes van GT5 scriptjes gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of Forza 3 of GT5 beter wordt. En dan gaan nerds ragen dat de makers van forza zei stem forza!
NERDS
Haha! Natuurlijk kan PD dat wel doen, maar dan zijn ze weer 6 maanden bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja je kreeg ook een Unicorn car dat was wel weer tof, maar dat vonden de GT5 mensjes niet leuk want die zeiden zo van "BRIBERY!!" en toen gingen de mensjes van GT5 scriptjes gebruiken... en toen zei de meneer van de poll op het laatst dat het niet eerlijk was, omdat forza stemmers een auto kregen als ze zeiden dat ze gestemd hadden
Dat kunnen de mensen van Polyphone Digital niet doen want die kunnen geen cars giften
(of verven
)
Minstensquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha! Natuurlijk kan PD dat wel doen, maar dan zijn ze weer 6 maanden bezig
Die gasten van PD liggen elke middag aan de vredespijp te lurken vandaar dat het zo lang duurt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Doet me wel denken trouwens, PD doet echt zo superlang over het ontwikkelen van hun automodellen, hoelang zou het Forza 3 team erover doen? Zouden de modellen toch minder gedetailleerd zijn, of zouden ze gewoon wat effectiever werken? (want 6 maanden is echt veeeeeeeels te lang)
Elke CoDquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is een vette shooter? Die ook nog veel online gespeeld wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |