Ik weet wel zekerquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
(En forza is al heel goed... misschien zelfs beter)
CoD4quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is een vette shooter? Die ook nog veel online gespeeld wordt?
Interesting. Ik heb ooit een stuk op de pc gespeeld en vond hem niet zo leuk (sowieso ben ik er pissig over dat ze Ayn Rand's werk verkracht hebben /emo), maar goed, hier koop je je ook geen buil aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock Steelbook besteld. 15 pond bij TheHut. Had 'm al uitgespeeld, maar dat was een geleende versie.
Het is dan ook niet een bewerking van Ayn Rand's werk, het is geinspireerd door ideeen die zijn ook had. (en maar goed ook dat ze het niet bewerkt hebben, wat een schijtboeken zijn dat! Ben ooit begonnen aan Atlas Shrugged, maar kwam er echt niet doorheen zo enorm irritant vond ik het geschrevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Interesting. Ik heb ooit een stuk op de pc gespeeld en vond hem niet zo leuk (sowieso ben ik er pissig over dat ze Ayn Rand's werk verkracht hebben /emo), maar goed, hier koop je je ook geen buil aan.
Je bent fan van een spel of nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook, maar anders kom ik als een fanboy over
Tsk, schaam jezelf. Ik heb zelfs de 60 pagina's tellende monoloog in een keer gelezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Het is dan ook niet een bewerking van Ayn Rand's werk, het is geinspireerd door ideeen die zijn ook had. (en maar goed ook dat ze het niet bewerkt hebben, wat een schijtboeken zijn dat! Ben ooit begonnen aan Atlas Shrugged, maar kwam er echt niet doorheen zo enorm irritant vond ik het geschreven)
Tja het ene boek lees het ene persoon gewoon beter weg dan een anderquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsk, schaam jezelf. Ik heb zelfs de 60 pagina's tellende monoloog in een keer gelezen.
(The fountainhead is beter, maar als de stijl je niet ligt moet je misschien ook daar niet aan beginnen)
Tja, smaken verschillen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsk, schaam jezelf. Ik heb zelfs de 60 pagina's tellende monoloog in een keer gelezen.
Bij mij ook...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent fan van een spel of niet![]()
GT 1, 2 en 3 waren leuk .. Forza is naar mijn idee altijd beter geweest.
Nou ja GT1 had nog de beste rondetijden op een circuit in beeld ongeacht de auto die je reed altijd je beste tijd in beeld dus. En dat is iets wat ik in geen enkel spel helaas meer hebt gezien.
Forza2, meest gespeelde spel in mn Xdoos
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef DutchErrorist het volgende:
(Laat de AI nu even racen, kan ik huiswerk doen terwijl ik level)
Ja verdorie ik heb geen zin om elke keer 40 laps over Sunset peninsula infield te knorren met zo'n kutbak (maseratiquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij mij ook...Ik zit nu bijna op level 50
![]()
(Laat de AI nu even racen, kan ik huiswerk doen terwijl ik level)
Nee daar niet om, maar om naar level 50 te komen moet ik credits hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Die SP heb ik al zoooolang klaar
Gooi de auto's die je niet gebruikt (R klasse waarschijnlijk) op marketplace voor een paar ton en je hebt in no time enkele miljoenen te besteden voor leuke aankopen!
credits halen is geen probleem toch ? , ik heb nog 1.8 mill en ben 45+ ( weet het zo echt niet meer )quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee daar niet om, maar om naar level 50 te komen moet ik credits hebben
Daar irriteer ik me bij GTAIV ook al zo aan.quote:But the greater shame is it never accounts for the fact that your primary source of health is eating civilians, who you also run over in tanks, and murder by running through them with your shield out or armour on. It's not really collateral damage: you're on a self-serving quest to find out where you came from, and nobody's getting in the way, even if they're terrified and clearly not infected.
Maar dat is wel een ander soort game, ook al zijn ze allebei 'sandbox'. Prototype is gewoon chaos creëren. Ik vraag me af hoe lang het leuk blijft, en of ik uberhaupt veel verhaalmissies ga doen, maar ik heb wel zin om die game te gaan spelen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef speknek het volgende:
Prototype lijkt me niks.
[..]
Daar irriteer ik me bij GTAIV ook al zo aan.
Tis jammer dat ie niet verder telt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee daar niet om, maar om naar level 50 te komen moet ik credits hebben
Ik heb nooit iemand opgegeten met GTA!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef speknek het volgende:
Prototype lijkt me niks.
[..]
Daar irriteer ik me bij GTAIV ook al zo aan.
Ik begrijp er geen hol van wat ze bedoelen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand opgegeten met GTA!
Ik legde de link ook niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen hol van wat ze bedoelen!
Nee maar ik heb alles al geraced, ik zit nu op level 49, met nog 1 race die ik moet doen en dat is een race die je pas kan doen op level 50quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
credits halen is geen probleem toch ? , ik heb nog 1.8 mill en ben 45+ ( weet het zo echt niet meer )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |