Weet je... wij doen onszelf soms tekort. Ik heb de zwartste momenten van mijn zoon beschreven. Ook bij het PGB. Heel veel ouders zien hun kinderen van de positieve kant en dat is ook HEEL GOED. Maar bijvoorbeeld mijn zoon's poepproblemen werden door de mevrouw toch echt "incontinent wbt ontlasting" genoemd, nadat ik het beschreef. Zelf zou ik dat nooit zo noemen en ik zie het ook niet zo. Toch is het wel de realiteit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef YPPY het volgende:
Wat fijn dat de indicatie is toegewezen wendytje! Maar is het ook niet heftig/confronterend om zoiets weer zwart op wit te zien staan?
Lois, wat een***ote assistent. Fijn dat je huisarts zo meedenkt. Zij zal ook wel aan jou zien dat jij anders naar de EH kan vanwege instortingsgevaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Lois het volgende:
Eva wordt nu wakker uit gewoonte Yp, tenminste je kunt er de wekker op gelijk zetten bijna dus is het volgens mij gewoon patroon.
Wendy wat fijn dat het gelukt is!
Ben net bij de huisarts geweest en die zag wel dat het huilen hoog zat bij me
Zij had zelf niet veel ervaring met slaapmiddelen bij kinderen, verder dan een prometazinedrankje komen ze daar niet en dat helpt geen fluit bij Eva (ervaring).
Ze heeft de dienstdoende kinderarts gebeld die er telefonisch zijn handen niet aan wil branden, die wil eerst Eva zien. Dus... assistente KA gebeld voor een spoedafspraak.
Nou hou je vast.....
19 september is het 1e plekje![]()
Het stoom kwam bij mijn huisarts uit haar oren, en het is teruggebracht naar 14 augustus wat nog een giller is natuurlijk want de kinderarts wilde haar deze week nog zien.
Dus... we gaan het nu als volgt doen: ze mag iov kinderarts 2 x melatonine op een nacht, dus 1e om 7 uur en 2e als ze wakker wordt (om 12 of 1 uur). Kijken of dat helpt.
Als dat helpt is het goed en wachten we tot 14 aug. , helpt dat niet dan mag ik vrijdag of maandag terugkomen bij de huisarts en gaat ze Eva als spoedpatient insturen via de EH. Niet correct maar ze had zelf ook de balen van die burocratie.
Jeroen is nu aan het timmeren, ws is dat morgen af en heeft Eva iig weer deurtjes voor haar bed.
pffffffff
Ik gok dat zij op d'r donder gekregen heeft van de 'vaste' KA van Eva, en dat haar gevraagd is de boel terug te draaien... Dus geen kwestie van mogen maar moeten denk ik. Ik geloof nooit dat ze dit op eigen houtje gedaan zal hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef fIoortje het volgende:
dat meen je niet?
![]()
Mag eem assistente wel zoiets doen?
Het ontregelt je hele gezin dus, en al zo lang dat je niet eens meer weet sinds wanneer. Hou dat idee vast en peuter het iedereen die het moet weten aan het verstand want eigenlijk moet het hele gezin behandeld worden inmiddels. Dit gaat niet alleen meer over jouw dochter die een probleem heeft, maar ook over de rest die een probleem krijgt. Grrrrr, zet m op he!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:34 schreef Lois het volgende:
Ik word eindelijk boos geloof ik![]()
Tering ik trek niet na 2 nachten al aan de bel! Sterker nog, dit duurt al maanden, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer het begon. En ik wil ook liever niet slaapmedicijnen maar ik heb al het andere al geprobeerd.
Als je dan dat grietje ziet, met wallen van hier tot haar knieen, danzie je gewoon dat ze slaap tekort komt. Ze is ook harstikke in zichzelf gekeerd want het lijkt haar autisme alleen maar te verergeren. Als we even gaan autorijden valt ze al in slaap na 5 meter. In huis op de bank slapen lukt haar niet, maar zo'n auto dat helpt altijd.
Daarnaast loopt Iris met blauwe kringen om haar oogjes, want ook die is elke nacht in de weer door dit gedoe.
Verdomme zeg hee, moet ik straks eerst langs de jeugdpsychiater ofzo voordat iemand me serieus gaat nemen? Of mag ik op de wachtlijst bij het MEE (als ik een indicatie krijg) voor opvoedkundige hulp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |