Er kan dus ook iets mis gaanquote:The app charts the sensor data in real-time. The demo didn't work though -- nothing was sensed. Playing a pre-recorded demo.
Ja, deze is wel goed voor een paar natte slipjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Tijn het volgende:
Holy fuck, deze Keynote is cool.MBP 13"
SL 30 dollar
TomTom
So true.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Tijn het volgende:
Holy fuck, deze Keynote is cool.MBP 13"
SL 30 dollar
TomTom
Idd. Slaat nergens op.quote:Mark Wilson:
zipcar coming up next. Why don’t any of these companies cap their names?
Dats.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nou moven met die apps, nieuwe iPhone wil ik!
Ook een nieuwe iPhone graag, al is het maar een 32 GB model.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Jarno het volgende:
Nu The Return of The Steve nog en deze kan de boeken in.
Straks komt hij onstage, met de nieuwe iPhone in zijn hand.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Jarno het volgende:
Nu The Return of The Steve nog en deze kan de boeken in.
"BOOM!"quote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt hij onstage, met de nieuwe iPhone in zijn hand.
Het zou epic zijn.quote:
quote:Once at the lot to pickup your car, you can tap the horn icon and the actual car horn will honk so you can easily find it. The car can be unlocked this way too.
't Is gewoon een retecoole appquote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mark Wilson:
Tapping the unlock button actually unlocks the car. It’s pretty cool.
Hahaha...erg leuk.
Ik moet nog een jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook een nieuwe iPhone graag, al is het maar een 32 GB model.
Mijn abonnement loopt over een maand af
Bellend of navigerendquote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt hij onstage, met de nieuwe iPhone in zijn hand.
Tot zipcar Greenwheels overneemtquote:Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is gewoon een retecoole app. Maar goed, in daily life niet zo useful natuurlijk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar![]()
Dus hopen dat er geen komt
Dat deden ze vroeger wel, maar de verbinding kon dat niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef Dementor het volgende:
Nog steeds geen live streaming event?
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
The Island is screwing up their demonstration.
oh wow.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/apple-wwdc-09
?
quote:Jason Chen:
The Island is screwing up their demonstration.
Yea I know, maar ik dacht kom het is 2009 eens zien of men er nu wel weer aan doet (wellicht d.m.v. p2p).quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger wel, maar de verbinding kon dat niet aan.
Dat is mooie timing.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Tijn het volgende:
Weet je wanneer ik over kan op een nieuw abo met een nieuwe telefoon?
Nu
Ik hoef nog maar een halve eeuwigheid.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Tijn het volgende:
Weet je wanneer ik over kan op een nieuw abo met een nieuwe telefoon?
Nu
Goed plan.quote:Hey, if you want to get up for a bathroom break, now’s a good time. Getting snoozy. Just run back in 2.
Ok, dan heb je het verdiend.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik zit me al sinds februari te ergeren aan m'n brakke N73 hoor.
Ja, gratis voor iPhone, 9,95 dollar voor iTouch gebruikers.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef GeneraalUli het volgende:
17 Juni dus 3.0?
We leven met je mee.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
17 juni!
En dan zit ik gvd in Portugal...
Mja, doen ze ook altijd als ze het nieuwe model geheim willen houden hoor. Je weet maar nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef TC03 het volgende:
Ze laten wel steeds 2G iPhones zien, met een reden lijkt me.
Volgens mij had Jarno er ook nog een. Overigens ligt mijn first-gen hier niet zo heel veel te doen; ik heb inmiddels ook een 3G.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, dan heb je het verdiend.
Ik denk dat Walter en ik de eerste iPhone users zijn hier, trouwens.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, dan heb je het verdiend.
Ik denk dat Walter en ik de eerste iPhone users zijn hier, trouwens.
Ik wil wel voor jou op vakantie gaan!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
17 juni!
En dan zit ik gvd in Portugal...
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij had Jarno er ook nog een. Overigens ligt mijn first-gen hier niet zo heel veel te doen; ik heb inmiddels ook een 3G.
Je hebt altijd huilies die alles gratis willen hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Erg man, geld betalen voor software met extra functies
Ik neem MBA mee en mijn laatste backups; dan doe ik het daar wel. Ongetwijfeld ergens wel een wifi op die conference te vinden.quote:
Dat bedoel ik ook. Als ze 3G iPhones zouden laten zien, zou het publiek kunnen gaan denken dat er geen update komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, doen ze ook altijd als ze het nieuwe model geheim willen houden hoor. Je weet maar nooit
Ik wacht e rook op. DIt verhaal bereidt het voor.quote:
Jij was iets eerder dan ik geloof ik met een 1G/2G.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij had Jarno er ook nog een. Overigens ligt mijn first-gen hier niet zo heel veel te doen; ik heb inmiddels ook een 3G.
27 september 2007quote:Op maandag 8 juni 2009 20:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij was iets eerder dan ik geloof ik met een 1G/2G.
Jah maar in dit topic werd nog gezegd dat apple geen microsoft was. Dus dat het wel gratis zou zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Erg man, geld betalen voor software met extra functies
De iPod Touch hebben we het nu over. Voor de iPhone is 3.0 gewoon gratisquote:Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah maar in dit topic werd nog gezegd dat apple geen microsoft was. Dus dat het wel gratis zou zijn
MS zou er 99 dollar voor vragenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah maar in dit topic werd nog gezegd dat apple geen microsoft was. Dus dat het wel gratis zou zijn
Jammer dat ze alleen nog steeds geen fatsoenlijke native Office applicatie hebben.quote:Launching messaging is 2.1x faster, loading SimCity is 2.4x faster, viewing Excel 3.6x faster, loading NY Times 2.9x faster.
Bij de meeste Windows Mobile telefoons is het niet eens mogelijk het OS te upgraden naar een nieuwere versie.quote:
Dat is volgend jaarquote:
Waarom veranderen?quote:
Het is gratis voor mensen met een iPhone.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
It also captures video.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef Junkie het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat video recording naar de normale 3G komt.
Dat is echt iets wat ik mis.
Idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Jarno het volgende:
Performance met minder licht was ook wel erger dan dramatisch ook ja.
Hoe denk je dat ze 'em sneller hebben gemaakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als de nieuwe iPhone alleen sneller is, vind ik het niet zo heel erg. Maar geen nieuwe hardware dus? Nieuwe proc ofzo?
Hehehehe. Ik ga denk ik ook eens rondkijken voor een 3GS. Ik heb gewacht op video, eigenlijk....quote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Jarno het volgende:
Er staan binnenkort en 3 miljoen iPhone 3G's op Marktplaats denk ik..
Met autofocus en white balance, ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Tijn het volgende:
Niet zomaar video. 30 fps video. Dat is fucking goed voor een telefoon.
Netjes, jammer dat 't geen HD is.quote:11:51AM "So how does that work? You go into the camera application, select if you want to do video, 30fps, VGA, with audio... auto focus, auto white balance."
Ik vrees dat de mijne er iig ook uit gaatquote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Jarno het volgende:
Er staan binnenkort en 3 miljoen iPhone 3G's op Marktplaats denk ik..
Serieus? Had Windows Mobile fans?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Zo, de Windows Mobile fanboys hebben nu geen poot meer om op te staan.
nee, ze hebben er een paar hamsters in zo'n rad extra ingezet om meer kracht er in te krijgenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als de nieuwe iPhone alleen sneller is, vind ik het niet zo heel erg. Maar geen nieuwe hardware dus? Nieuwe proc ofzo?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze 'em sneller hebben gemaakt?
Jij had toch je 2G net een paar maanden alvorens je de 3G kocht?quote:
Er zijn helaas geen video API's. En afgezien daarvan zou ik het mij afvragen of zo iets een success gaat worden als al die vieze Photoswap ventjes video's gaan makenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Videoswapping: iemand al die iPhone app gemaakt?
Ja, mooi he. Het kan me nu ook geen reet meer schelen wat het allemaal kostquote:Op maandag 8 juni 2009 20:53 schreef Jarno het volgende:
Crap. M'n "HEBBUH" klier speelt op.
Ja, wat zou slim zijn? Er gelijk opzetten maar?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vrees dat de mijne er iig ook uit gaat
Call by name?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Voice control is terug. Hoe noemde men dat ook alweer vroeger?
Voice dial.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Voice control is terug. Hoe noemde men dat ook alweer vroeger?
quote:Jason Chen:
There’s also a built-in digital compass. One guy goes crazy. “A cool compass fan out there,” says Phil.
Beetje afhankelijk van wanneer ie beschikbaar is. Ik heb hem iig de komende dagen hard nodig dus de mijne zal pas eind juni of op MP gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wat zou slim zijn? Er gelijk opzetten maar?
*Bzzzt* Wrong!quote:
quote:11:53AM "Best of all for devs, there's an API for this. Build video capture right into your apps."
En ik heb hier echt zooooooo geen geld voor allemaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Het kan me nu ook geen reet meer schelen wat het allemaal kost
Dit gaat verderquote:
http://www.sellyourkidney.comquote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik heb hier echt zooooooo geen geld voor allemaal..
die van mij begint ook weer....quote:Op maandag 8 juni 2009 20:53 schreef Jarno het volgende:
Crap. M'n "HEBBUH" klier speelt op.
Dit lijkt misschien niet boeiend, maar dit gaat echt heel erg cool worden zodra er apps worden gemaakt die van de GPS en het kompas gebruik maken. Of games!quote:
Sinds de accelerometer denk ik dat niet meer zo snel.quote:
De Mekka Meter voor moslims zal niet lang afwezig blijven gok ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit lijkt misschien niet boeiend, maar dit gaat echt heel erg cool worden zodra er apps worden gemaakt die van de GPS en het kompas gebruik maken. Of games!
quote:Improved battery life. Now up to 9 hours of internet surfing, 10 hours of video, 30 hours of audio, 12 hours of 2g talk-time, 5 hours of 3g talk-time.
Eerder het milieu meuk.quote:
Potentiele Jamba-app.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Mekka Meter voor moslims zal niet lang afwezig blijven gok ik.
Nee. Maar apps kunnen wel notifications naar je telefoon pushen zonder dat je het programma open hoeft te hebben, dus je kunt wel gewoon chatten enzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef raaavi het volgende:
Kan de iphone trouwens met 3.0 meerdere apps tegelijk draaien?
Valt wel mee, het is wel standaard voor high-end telefoons. Dus voor een iPhone is dat idd wel beter dan normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Tijn het volgende:
Niet zomaar video. 30 fps video. Dat is fucking goed voor een telefoon.
Met abonnement neem ik aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
199 dollar!!!! w00t!
Ja, maar alleen in de 8GB versie. En die was al $99. Verandert dus niks.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
iPhone 3G blijft bestaan. Volledig nutteloos imo. Het verschil tussen de 3G en de 3GS zijn daar te klein voor...
Is een beetje vertekend hequote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef LudoSanders het volgende:
Echt iedereen heeft binnenkort een iPhone, wat een spotprijzen.
Dat wist ik toen nog niet. Dan is het verschil duidelijkerquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in de 8GB versie. En die was al $99. Verandert dus niks.
Over 50 jaar vertel je dat aan je kleinkinderen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Maravilla het volgende:
Wat een marketing eigenlijk, dat ik al 1,5 uur naar een scherm met wat nieuwe regels tekst zit te kijken..
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Maravilla het volgende:
Wat een marketing eigenlijk, dat ik al 1,5 uur naar een scherm met wat nieuwe regels tekst zit te kijken..
Ask tmobile, waarom ze niet meedoen.quote:
Ik doe het al 2x per jaar standaard sinds 2003quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Maravilla het volgende:
Ja, hier ook. Sinds 2005 denk ik. M'n eerste iBook toen.. Nostalgie.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik doe het al 2x per jaar standaard sinds 2003
En de landen die wel meedoen ookquote:
Ik mis een Nederlandse releasedate.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
Goede keynote. Alles wat ik er van had verwacht.
Ik had wel íets meer van een nieuwe iPhone verwacht eerlijkgezegd.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
Goede keynote. Alles wat ik er van had verwacht.
Alleen Steve mag dat doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef Swindler het volgende:
“Thank-you, enjoy the rest of your week at WWDC.” No One More Thing. That’s it.
Filipijnen, Litouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
En de landen die wel meedoen ookTsjechië, Roemenië, de Filipijnen, Guatamala... de 3e wereld heeft eerder een iPhone 3G Super-edition dan wij
Wat was de vorige ook alweer?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef raaavi het volgende:
Falende keynotevoor mij.
ik verwacht er altijd veel van.
vorige was beter.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:08 schreef Palmboom313 het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)book_pro?mco=MTE4NDY
Die vorige was echt 10x minder dan de\ze hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef raaavi het volgende:
Falende keynotevoor mij.
ik verwacht er altijd veel van.
vorige was beter.
Ruimte creeeren heet dat!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef Tijn het volgende:
Ze hebben de namen van de MacBooks een beetje omgegooid. De MacBook is nu alleen nog maar de witte plastic versie, en alle Unibodies heten Pro hebben allemaal Firewire.
Beter zo, maar wel een erg magere lineup voor de normale MacBook opeens.
http://store.apple.com/us(...)y/iphone?mco=MTE2OTUquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/iphone/
Doet het hier niet toppie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |