Er kan dus ook iets mis gaanquote:The app charts the sensor data in real-time. The demo didn't work though -- nothing was sensed. Playing a pre-recorded demo.
Ja, deze is wel goed voor een paar natte slipjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Tijn het volgende:
Holy fuck, deze Keynote is cool.MBP 13"
SL 30 dollar
TomTom
So true.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Tijn het volgende:
Holy fuck, deze Keynote is cool.MBP 13"
SL 30 dollar
TomTom
Idd. Slaat nergens op.quote:Mark Wilson:
zipcar coming up next. Why don’t any of these companies cap their names?
Dats.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nou moven met die apps, nieuwe iPhone wil ik!
Ook een nieuwe iPhone graag, al is het maar een 32 GB model.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Jarno het volgende:
Nu The Return of The Steve nog en deze kan de boeken in.
Straks komt hij onstage, met de nieuwe iPhone in zijn hand.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Jarno het volgende:
Nu The Return of The Steve nog en deze kan de boeken in.
"BOOM!"quote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt hij onstage, met de nieuwe iPhone in zijn hand.
Het zou epic zijn.quote:
quote:Once at the lot to pickup your car, you can tap the horn icon and the actual car horn will honk so you can easily find it. The car can be unlocked this way too.
't Is gewoon een retecoole appquote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mark Wilson:
Tapping the unlock button actually unlocks the car. It’s pretty cool.
Hahaha...erg leuk.
Ik moet nog een jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook een nieuwe iPhone graag, al is het maar een 32 GB model.
Mijn abonnement loopt over een maand af
Bellend of navigerendquote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt hij onstage, met de nieuwe iPhone in zijn hand.
Tot zipcar Greenwheels overneemtquote:Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is gewoon een retecoole app. Maar goed, in daily life niet zo useful natuurlijk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar![]()
Dus hopen dat er geen komt
Dat deden ze vroeger wel, maar de verbinding kon dat niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef Dementor het volgende:
Nog steeds geen live streaming event?
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
The Island is screwing up their demonstration.
oh wow.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/apple-wwdc-09
?
quote:Jason Chen:
The Island is screwing up their demonstration.
Yea I know, maar ik dacht kom het is 2009 eens zien of men er nu wel weer aan doet (wellicht d.m.v. p2p).quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger wel, maar de verbinding kon dat niet aan.
Dat is mooie timing.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Tijn het volgende:
Weet je wanneer ik over kan op een nieuw abo met een nieuwe telefoon?
Nu
Ik hoef nog maar een halve eeuwigheid.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Tijn het volgende:
Weet je wanneer ik over kan op een nieuw abo met een nieuwe telefoon?
Nu
Goed plan.quote:Hey, if you want to get up for a bathroom break, now’s a good time. Getting snoozy. Just run back in 2.
Ok, dan heb je het verdiend.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik zit me al sinds februari te ergeren aan m'n brakke N73 hoor.
Ja, gratis voor iPhone, 9,95 dollar voor iTouch gebruikers.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef GeneraalUli het volgende:
17 Juni dus 3.0?
We leven met je mee.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
17 juni!
En dan zit ik gvd in Portugal...
Mja, doen ze ook altijd als ze het nieuwe model geheim willen houden hoor. Je weet maar nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef TC03 het volgende:
Ze laten wel steeds 2G iPhones zien, met een reden lijkt me.
Volgens mij had Jarno er ook nog een. Overigens ligt mijn first-gen hier niet zo heel veel te doen; ik heb inmiddels ook een 3G.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, dan heb je het verdiend.
Ik denk dat Walter en ik de eerste iPhone users zijn hier, trouwens.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, dan heb je het verdiend.
Ik denk dat Walter en ik de eerste iPhone users zijn hier, trouwens.
Ik wil wel voor jou op vakantie gaan!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
17 juni!
En dan zit ik gvd in Portugal...
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij had Jarno er ook nog een. Overigens ligt mijn first-gen hier niet zo heel veel te doen; ik heb inmiddels ook een 3G.
Je hebt altijd huilies die alles gratis willen hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Erg man, geld betalen voor software met extra functies
Ik neem MBA mee en mijn laatste backups; dan doe ik het daar wel. Ongetwijfeld ergens wel een wifi op die conference te vinden.quote:
Dat bedoel ik ook. Als ze 3G iPhones zouden laten zien, zou het publiek kunnen gaan denken dat er geen update komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, doen ze ook altijd als ze het nieuwe model geheim willen houden hoor. Je weet maar nooit
Ik wacht e rook op. DIt verhaal bereidt het voor.quote:
Jij was iets eerder dan ik geloof ik met een 1G/2G.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij had Jarno er ook nog een. Overigens ligt mijn first-gen hier niet zo heel veel te doen; ik heb inmiddels ook een 3G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |