Bayern had ook al interesse in hem getoond. (for what it's worth).quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Nashje het volgende:
Granqvist is wel een goede + ook zo iemand die een clausule heeft.
Granqvist op linksback.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef N.i.c.k het volgende:
nou, laat die linksback nu maar komen. Met Koeman hadden we nog de illusie kunnen koesteren dat Maxwell zou komen.
Om eens een naam te opperen; granqvist ? Of is die ook alleen centraal inzetbaar ? (zoals Vermaelen dat eigenlijk ook was, al een goede tactische beslissing van Jol nog voor hij een wedstrijd geleid heeft).
Van Gaal koopt alle potentiėle Ajacieden op, kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Bayern had ook al interesse in hem getoond. (for what it's worth).
Hoop voor hem dat het een gevalletje Escude wordt.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
13 miljoenboh dat is een hoop geld
Toch jammer dat hij nu gaat, vond het een leuke speler.
Arshavin was 13 mil.quote:
Wel met een vorstelijk salaris, maar hij probeerde denk ik duidelijk te maken dat er niet alleen maar talentjes werden gehaald voor weinig.quote:
Waarom vind je het een leuke speler? Door die 2 rushes die je hebt gezien op een youtube filmpje? Gewoon een solide verdediger, niet heel boeiend hoor. En zeker niet voor het geld dat Groningen voor hem gaat vragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Granqvist vind ik ook wel een leuke speler ja, alleen komt Alderweireld er op die positie ook aan..
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef finsdefis het volgende:
Goossens trapt bij mij bij FM de vrije trappen er altijd feilloos in en is de beste linksback van de eredivisie![]()
En ik heb Pasanen teruggehaald voor 9 miljoen, moeten ze hier dus ook maar doen![]()
Bronquote:Seedorf mogelijk binnenkort naar Chelsea
Clarence Seedorf werd eerder deze week in verband gebracht met een transfer naar Fenerbahce. Volgens de Italiaanse kranten Corriere dello Sport en La Repiblica wordt Chelsea echter de nieuwe werkgever van de 33-jarige oud-Ajacied.
Volgens de Italiaanse media zou Seedorf hoofdcoach Carlo Ancelotti volgen naar Engeland. De oud-Ajacied zou een paar dagen geleden gepolst zijn door de huidige trainer van Chelsea, maar volgens zijn zaakwaarnemer wil hij gewoon bij AC Milan blijven.
Seedorf won met Ajax, Real Madrid en AC Milan de Champions League. Wellicht dat hij dus nogmaals de Champions League wil winnen met een club uit de Engelse competitie.
Bronquote:KNVB voert weer winterstop in
De KNVB voert komend seizoen weer de winterstop in. Dat is besloten tijdens de algemene vergadering betaald voetbal in Zeist. De winterstop duurt het komend seizoen van 23 december tot 23 januari. De laatste speeldag in de Nederlandse competitie is eind april.
De bekerfinale zal worden gespeeld tussen de 33ste en de 34ste speelronde. De play-offs blijven gehandhaafd, alleen wordt er komend seizoen in plaats van een best-of-three telkens maar twee wedstrijden afgewerkt, het zogenaamde Europa Cupmodel.
Het was volgens mij nog wel iets meer. Maar ik wil aangeven dat voor een club als Arsenal 13 miljoen wel mee valt, t.o.v. de omzet van de club.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Wel met een vorstelijk salaris, maar hij probeerde denk ik duidelijk te maken dat er niet alleen maar talentjes werden gehaald voor weinig.
Jij snapt er niet zo veel van zie ik alquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop serieus dat Braafheid en bayern er niet uit gaan komen, en dat ajax en psv alle 2 al versterking hebben zodat hij nog een jaartje bij Twente kan spelen.
Dat zal hem leren om voor het grote geld te gaan.........
Goossens kan op de hele linkerflank uit de voetenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Goossens is toch meer een buitenspeler dan een linksback?
Een nieuwe Urby, dat belooft wat...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Goossens kan op de hele linkerflank uit de voeten
een soort:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Goossens kan op de hele linkerflank uit de voeten
Nee nee, meer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |