Forum waar ik keek waren ze eerst 2 dagen over zijn lengte aan het discussiëren, en werd hij al afgeschreven omdat hij te klein zou zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Op Arsenal fora zijn ze helemaal niet blij met de "Verminator" zoals sommige hem daar noemen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Pienaar is wél een schopper. Eentje die er in kleunt. Dus als je geen verdedigende reus kunt krijgen dan toch minstens een verdedigende dwerg i.p.v. een aanvallende vriendelijke reus.
Ja omdat we al teveel kleine verdedigers hebben willen ze een grote. Ik kan het begrjipen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Forum waar ik keek waren ze eerst 2 dagen over zijn lengte aan het discussiëren, en werd hij al afgeschreven omdat hij te klein zou zijnHoe lang is Thomas eigenlijk? Ik dacht 1.80 maar op bijvoorbeeld Voetbalzone staat 1.86
zucht...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Pienaar is wél een schopper. Eentje die er in kleunt. Dus als je geen verdedigende reus kunt krijgen dan toch minstens een verdedigende dwerg i.p.v. een aanvallende vriendelijke reus.
Ik vind 'm geen aanvaller. Meer een controlerende middenvelder.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pienaar is een middenvelder/aanvaller.
Jij vindt wel meer dingen die niet echt dicht bij de werkelijkheid liggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen aanvaller. Meer een controlerende middenvelder.
Collectebus?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een opgefokt mannetje zeg. Met je collectebus.
Daar kijken ze alleen al naar de lengte en dan is ie niet goed genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Op Arsenal fora zijn ze helemaal niet blij met de "Verminator" zoals sommige hem daar noemen.
Ik hoop het ook hoor. Want voor 13 miljoen gaat hij echt niet bankzitten. Dan is het een basisspeler.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar kijken ze alleen al naar de lengte en dan is ie niet goed genoeg.
Ik hoop voor hem dat ie het wel redt daar hoor, sympathieke jongen.
Precies zijn probleem. Hij is niet de klootzak die een middenvelder moet zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar kijken ze alleen al naar de lengte en dan is ie niet goed genoeg.
Ik hoop voor hem dat ie het wel redt daar hoor, sympathieke jongen.
Jij weet duidelijk niks van het aankoopbeleid van Arsenal, die kopen alleen talentjes op die niks kosten.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Eigenlijk is 13 miljoen helemaal niet zo veel. Misschien voor een club als Ajax wel, maar Arsenal heeft een omzet van meer dan 200 miljoen euro!
Voor Wenger-begrippen is 13mln uitzonderlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Eigenlijk is 13 miljoen helemaal niet zo veel. Misschien voor een club als Ajax wel, maar Arsenal heeft een omzet van meer dan 200 miljoen euro!
Arshavinquote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niks van het aankoopbeleid van Arsenal, die kopen alleen talentjes op die niks kosten.![]()
Hele, hele vreemde keuze.
Jij kijkt dus nooit Premier League.. Pienaar is de revalatie van het seizoen bij Everton, die gaat never nooit naar Ajax.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Die hebben geen transferbudget van 200 miljoen hoor. 13 miljoen is ook gewoon een behoorlijk bedrag voor Arsenal.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zeg niet dat hij komt. (Waar lees jij dat?) Ik zou hem liever zien komen dan Engelaar. Vond 'm wel goed toen hij bij ons speelde.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij kijkt dus nooit Premier League.. Pienaar is de revalatie van het seizoen bij Everton, die gaat never nooit naar Ajax.
Er is een verschil tussen omzet en transferbudget! Als Ajax 13 miljoen zou betalen voor een speler is dat ongeveer 20% van de omzet. Bij Arsenal ongeveer 6%. Dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die hebben geen transferbudget van 200 miljoen hoor. 13 miljoen is ook gewoon een behoorlijk bedrag voor Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |