Dat krediet kan niet zijn opgebouwd door zijn wedstrijden bij Ajax.quote:
Zo'n 13 miljoen euro. Zie ook alle gebruikelijke bronnen...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:15 schreef Afwazig het volgende:
Hoeveel heeft Vermaelen nog opgeleverd?
13quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zo'n 13 miljoen euro. Zie ook alle gebruikelijke bronnen...
Kwestie van tijd, aangezien hij al spreekt van 'Arsenal is het juiste pad'.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef Barca het volgende:
Maar is hij zelf al rond? Anders gaat 't niet door.
Okquote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, aangezien hij al spreekt van 'Arsenal is het juiste pad'.
Is Engelaar wel haalbaarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef w00h00 het volgende:
-----------------------Steek--------------------------
Van de Wiel-- Wielaert--Boulahrouz--Obradovic
---------------------------------------------------------
---------------Enoh---------------Engelaar------------
-------------------------Aissati--------------------------
-----------Suarez-------Dario----------Sulejmani-----
Die gaat gewoon naar AZ hoor, jammer, te laat.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef w00h00 het volgende:
-----------------------Steek--------------------------
Van de Wiel-- Wielaert--Boulahrouz--Obradovic
---------------------------------------------------------
---------------Enoh---------------Engelaar------------
-------------------------Aissati--------------------------
-----------Suarez-------Dario----------Sulejmani-----
Ik vraag me alleen af of Dario goed genoeg is, want anders moeten we toch echt een goalgetter ala Berg gaan halen.
Ik moest ook even lezenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maak jij nou jezelf uit voor vuile hypocriet?![]()
Wat ben jij toch ook een opgefokt mannetje zegquote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar AZ hoor, jammer, te laat.
Was jij niet degene die zo lag te zeiken op dat Ajax teveel dwergen heeft? Moet je vooral Pienaar nog erbij halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Barca het volgende:
Berg? Zijn AZ, Berg en Groningen al rond?
Engelaar? Hm ... liever Pienaar!
Ja, maar Pienaar is wél een schopper. Eentje die er in kleunt. Dus als je geen verdedigende reus kunt krijgen dan toch minstens een verdedigende dwerg i.p.v. een aanvallende vriendelijke reus.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zo lag te zeiken op dat Ajax teveel dwergen heeft? Moet je vooral Pienaar nog erbij halen.
Zucht...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maak jij nou jezelf uit voor vuile hypocriet?![]()
Daar hebben we er juist al zoveel van. Niet echt nodig toch. Ajax kan beter een verdediger en aanvaller halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Pienaar is wél een schopper. Eentje die er in kleunt. Dus als je geen verdedigende reus kunt krijgen dan toch minstens een verdedigende dwerg i.p.v. een aanvallende vriendelijke reus.
Forum waar ik keek waren ze eerst 2 dagen over zijn lengte aan het discussiëren, en werd hij al afgeschreven omdat hij te klein zou zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Op Arsenal fora zijn ze helemaal niet blij met de "Verminator" zoals sommige hem daar noemen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Pienaar is wél een schopper. Eentje die er in kleunt. Dus als je geen verdedigende reus kunt krijgen dan toch minstens een verdedigende dwerg i.p.v. een aanvallende vriendelijke reus.
Ja omdat we al teveel kleine verdedigers hebben willen ze een grote. Ik kan het begrjipen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Forum waar ik keek waren ze eerst 2 dagen over zijn lengte aan het discussiëren, en werd hij al afgeschreven omdat hij te klein zou zijnHoe lang is Thomas eigenlijk? Ik dacht 1.80 maar op bijvoorbeeld Voetbalzone staat 1.86
zucht...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen aanvaller. Meer een controlerende middenvelder.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pienaar is een middenvelder/aanvaller.
Jij vindt wel meer dingen die niet echt dicht bij de werkelijkheid liggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen aanvaller. Meer een controlerende middenvelder.
Collectebus?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een opgefokt mannetje zeg. Met je collectebus.
Daar kijken ze alleen al naar de lengte en dan is ie niet goed genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Op Arsenal fora zijn ze helemaal niet blij met de "Verminator" zoals sommige hem daar noemen.
Ik hoop het ook hoor. Want voor 13 miljoen gaat hij echt niet bankzitten. Dan is het een basisspeler.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar kijken ze alleen al naar de lengte en dan is ie niet goed genoeg.
Ik hoop voor hem dat ie het wel redt daar hoor, sympathieke jongen.
Precies zijn probleem. Hij is niet de klootzak die een middenvelder moet zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar kijken ze alleen al naar de lengte en dan is ie niet goed genoeg.
Ik hoop voor hem dat ie het wel redt daar hoor, sympathieke jongen.
Jij weet duidelijk niks van het aankoopbeleid van Arsenal, die kopen alleen talentjes op die niks kosten.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Eigenlijk is 13 miljoen helemaal niet zo veel. Misschien voor een club als Ajax wel, maar Arsenal heeft een omzet van meer dan 200 miljoen euro!
Voor Wenger-begrippen is 13mln uitzonderlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Eigenlijk is 13 miljoen helemaal niet zo veel. Misschien voor een club als Ajax wel, maar Arsenal heeft een omzet van meer dan 200 miljoen euro!
Arshavinquote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niks van het aankoopbeleid van Arsenal, die kopen alleen talentjes op die niks kosten.![]()
Hele, hele vreemde keuze.
Jij kijkt dus nooit Premier League.. Pienaar is de revalatie van het seizoen bij Everton, die gaat never nooit naar Ajax.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Die hebben geen transferbudget van 200 miljoen hoor. 13 miljoen is ook gewoon een behoorlijk bedrag voor Arsenal.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zeg niet dat hij komt. (Waar lees jij dat?) Ik zou hem liever zien komen dan Engelaar. Vond 'm wel goed toen hij bij ons speelde.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij kijkt dus nooit Premier League.. Pienaar is de revalatie van het seizoen bij Everton, die gaat never nooit naar Ajax.
Er is een verschil tussen omzet en transferbudget! Als Ajax 13 miljoen zou betalen voor een speler is dat ongeveer 20% van de omzet. Bij Arsenal ongeveer 6%. Dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die hebben geen transferbudget van 200 miljoen hoor. 13 miljoen is ook gewoon een behoorlijk bedrag voor Arsenal.
Bayern had ook al interesse in hem getoond. (for what it's worth).quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Nashje het volgende:
Granqvist is wel een goede + ook zo iemand die een clausule heeft.
Granqvist op linksback.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef N.i.c.k het volgende:
nou, laat die linksback nu maar komen. Met Koeman hadden we nog de illusie kunnen koesteren dat Maxwell zou komen.
Om eens een naam te opperen; granqvist ? Of is die ook alleen centraal inzetbaar ? (zoals Vermaelen dat eigenlijk ook was, al een goede tactische beslissing van Jol nog voor hij een wedstrijd geleid heeft).
Van Gaal koopt alle potentiële Ajacieden op, kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Bayern had ook al interesse in hem getoond. (for what it's worth).
Hoop voor hem dat het een gevalletje Escude wordt.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
13 miljoenboh dat is een hoop geld
Toch jammer dat hij nu gaat, vond het een leuke speler.
Arshavin was 13 mil.quote:
Wel met een vorstelijk salaris, maar hij probeerde denk ik duidelijk te maken dat er niet alleen maar talentjes werden gehaald voor weinig.quote:
Waarom vind je het een leuke speler? Door die 2 rushes die je hebt gezien op een youtube filmpje? Gewoon een solide verdediger, niet heel boeiend hoor. En zeker niet voor het geld dat Groningen voor hem gaat vragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Granqvist vind ik ook wel een leuke speler ja, alleen komt Alderweireld er op die positie ook aan..
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef finsdefis het volgende:
Goossens trapt bij mij bij FM de vrije trappen er altijd feilloos in en is de beste linksback van de eredivisie![]()
En ik heb Pasanen teruggehaald voor 9 miljoen, moeten ze hier dus ook maar doen![]()
Bronquote:Seedorf mogelijk binnenkort naar Chelsea
Clarence Seedorf werd eerder deze week in verband gebracht met een transfer naar Fenerbahce. Volgens de Italiaanse kranten Corriere dello Sport en La Repiblica wordt Chelsea echter de nieuwe werkgever van de 33-jarige oud-Ajacied.
Volgens de Italiaanse media zou Seedorf hoofdcoach Carlo Ancelotti volgen naar Engeland. De oud-Ajacied zou een paar dagen geleden gepolst zijn door de huidige trainer van Chelsea, maar volgens zijn zaakwaarnemer wil hij gewoon bij AC Milan blijven.
Seedorf won met Ajax, Real Madrid en AC Milan de Champions League. Wellicht dat hij dus nogmaals de Champions League wil winnen met een club uit de Engelse competitie.
Bronquote:KNVB voert weer winterstop in
De KNVB voert komend seizoen weer de winterstop in. Dat is besloten tijdens de algemene vergadering betaald voetbal in Zeist. De winterstop duurt het komend seizoen van 23 december tot 23 januari. De laatste speeldag in de Nederlandse competitie is eind april.
De bekerfinale zal worden gespeeld tussen de 33ste en de 34ste speelronde. De play-offs blijven gehandhaafd, alleen wordt er komend seizoen in plaats van een best-of-three telkens maar twee wedstrijden afgewerkt, het zogenaamde Europa Cupmodel.
Het was volgens mij nog wel iets meer. Maar ik wil aangeven dat voor een club als Arsenal 13 miljoen wel mee valt, t.o.v. de omzet van de club.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Wel met een vorstelijk salaris, maar hij probeerde denk ik duidelijk te maken dat er niet alleen maar talentjes werden gehaald voor weinig.
Jij snapt er niet zo veel van zie ik alquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop serieus dat Braafheid en bayern er niet uit gaan komen, en dat ajax en psv alle 2 al versterking hebben zodat hij nog een jaartje bij Twente kan spelen.
Dat zal hem leren om voor het grote geld te gaan.........
Goossens kan op de hele linkerflank uit de voetenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Goossens is toch meer een buitenspeler dan een linksback?
Een nieuwe Urby, dat belooft wat...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Goossens kan op de hele linkerflank uit de voeten
een soort:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Goossens kan op de hele linkerflank uit de voeten
Nee nee, meer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |