Ere wie ere toekomt hè.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel tof dan weer dat je bij elke post naar mij verwijst..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
Erg dubbelzinnig vind ik hem eigenlijk... en dan te bedenken dat je wel naar die paarden, euh parenclub, wilde... dus
Ja dusquote:
(zag net pas je post in dat andere topic, ik hoop dat die indruk goed is?quote:
Nah, was een grapje..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
(zag net pas je post in dat andere topic, ik hoop dat die indruk goed is?)
Fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Ik twijfel nog of ik er een sig van maak...quote:
Fhaakequote:
Wat een schattig plaatjequote:
Dat vond ik niet ergquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fhaake![]()
Kwam je alleen ff opbeuren, dat was alles
licht hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fhaake![]()
Kwam je alleen ff opbeuren, dat was alles
Fles en ik waren het er juist over eens dat ik echt een moddervet wijf benquote:
Bij twijfel proberen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er een sig van maak...
Dat ligt er aan wat voor prijs er gevraagd wordt en wat de staat van de DS in kwestie isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef afro het volgende:
Ben er weer
Heb nog even vragie hoeveel zouden jullie zo een oude ds (die dikke silver kleurige)
kopen 2de hands? met 2 spelletjes.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
Alleen mijn oude DS is kapot gehamerd door ELite Beat Agents
Ok.quote:
Het was een tof spel, maar fuck die ritmes. Ik heb nu een verschuiving, als ik op punt x tik, dan registreert de DS een cm er naastquote:
Ik heb iig geen interesse, ik heb 1 fat ds, 2 lites, 1 psp, een wiiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef afro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog 2 van die oude dsen liggen en heb zo hard geld nodig dat ik nu alles verkoop wat ik maar kanXD
Dvds xbox ds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |