quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Mij boeit vrouwenvoetbal echt helemaal niks. Gaat zo verschrikkelijk langzaam
quote:
Ik vind hem tofquote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef Tanjaa het volgende:
Ben ik de enige die hem ontzettend irritant vind?
Nee hoor, ik ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef Tanjaa het volgende:
Vroeger ook nog gespeeld in 'Huisje, Boompje, Beestje'.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
Hah! Die is van de AH reclame daarom een bekend hoofd
Ik denk dat dat ook de bedoeling van de commercial is. Hij is echt zo'n ouderwetse kruidenier.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef Tanjaa het volgende:
Dat is inderdaad triestheid ten top.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook.
Komt misschien omdat ik (nog) bij de AH werk. Mensen gaan die reclames serieus nadoen in de winkel.
Ok, dan zou ik er ook een bloedhekel aan hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook.
Komt misschien omdat ik (nog) bij de AH werk. Mensen gaan die reclames serieus nadoen in de winkel.
vlaams belang ?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger ook nog gespeeld in 'Huisje, Boompje, Beestje'.
Tot welke politieke stroming/partij behoor je als je in België wordt uitgemaakt voor een 'tsjeef'?
(nu wel goed gesteld)
Christendemocraten?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger ook nog gespeeld in 'Huisje, Boompje, Beestje'.
Tot welke politieke stroming/partij behoor je als je in België wordt uitgemaakt voor een 'tsjeef'?
(nu wel goed gesteld)
Ander stekkertje misschien?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef De_Hertog het volgende:
Drie ex-leden van De Lama's kondigden vandaag aan te stoppen met hun nieuwe gecombineerde tv en theatershow, omdat de tv-versie niet aansloot.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:42 schreef LaStrange het volgende:
Budget TV
Tottenham?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:45 schreef LaStrange het volgende:
ff makkie want ik moet weg
Naar welke Engelse club gaat Vermaelen?
Hebben die Vermaelen nodig?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:45 schreef Siniti het volgende:
arsenal
Hij past er wel bij, opbouwend goed, voetbalt mee en het is natuurlijk een groot talent. Geen idee of ze hem perse nodig hebben, maar vind het wel een goede club voor hemquote:
Lijkt idd op het debiele broetje van Jude Law.quote:
Alfiequote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef Siniti het volgende:
Over Jude Law gesproken, 3 films waar Jude Law in heeft gespeeld.
We hebben een fanquote:
Maar ze spelen wel op kracht.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is tenger, niet al te groot en behoort nog bij de jongeren. Past prima dus
Eboue, Toure, Yaya Toure, Adebayor...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:56 schreef erkel het volgende:
[..]
ArsenalAlleen Gallas misschien. Voor de rest zijn het allemaal technische mannetjes.
Eidurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |