Denk het?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Da's die knakker die beetje jatwerk van RHCP heeft gepleegd toch?
En van 50 Cent.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Da's die knakker die beetje jatwerk van RHCP heeft gepleegd toch?
Wist ik niet. Maar ik vind 50 cent ook helemaal niks. Maar dat ge Hey yo vind ik verdacht veel op dat van snow lijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]Ayo Technology. Wel een betere versie dan die van 50 Cent zelf eerlijk gezegd...
Lodewijk XVI?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En van 50 Cent.
Sergio heet IRL Sergio Quisquater.
Laatste woorden:
Wie riep 'Mon Dieu, ayez pitié de mon amê et de ce pauvre peuple.'?
Dat zou kunnen, maar dat zou dan weer betekenen dat 50 Cent het ook van RHCP heeft gejat.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoor duidelijk toch een stukje van het refrein Snow van RHCP.
Dat is geen surprise want 50 Cent heeft volgens mij nog niks zelf bedacht. Zelfs zijn naam is door de slijter bedacht toen hij een fles drank van $ 19, 50 kocht en met $20 betaalde.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat zou dan weer betekenen dat 50 Cent het ook van RHCP heeft gejat.
Die naam heeft ie inderdaad niet zelf bedacht.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is geen surprise want 50 Cent heeft volgens mij nog niks zelf bedacht. Zelfs zijn naam is door de slijter bedacht toen hij een fles drank van $ 19, 50 kocht en met $20 betaalde.
quote:Curtis werd al snel een succesvolle crackdealer. Hij vernoemde zichzelf later naar een legendarische drugsdealer uit Queens, 50 Cent.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die naam heeft ie inderdaad niet zelf bedacht.![]()
[..]
Leuk gevonden, maar het echte verhaal is al net zo onorigineel:quote:Op maandag 8 juni 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is geen surprise want 50 Cent heeft volgens mij nog niks zelf bedacht. Zelfs zijn naam is door de slijter bedacht toen hij een fles drank van $ 19, 50 kocht en met $20 betaalde.
quote:He adopted the nickname "50 Cent" as a metaphor for "change".[15] The name was derived from Kelvin Martin, a 1980s Brooklyn robber known as "50 Cent". Jackson chose the name "because it says everything I want it to say. I'm the same kind of person 50 Cent was. I provide for myself by any means".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
AZ?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef qonmann het volgende:
Voetbal:
Wie werd kampioen bij de dames (eredivisie) ?
quote:
Ik vind het altijd leuk om shirtje wisselen te zien.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Siniti het volgende:
Mij boeit vrouwenvoetbal echt helemaal niks. Gaat zo verschrikkelijk langzaam
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om shirtje wisselen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |