Ik gok van niet. Zou ook niet weten wat hij kan toevoegen, behalve wat spirit en veel gele kaarten.quote:
En het koningskoppel Makaay-Hofs dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik gok van niet. Zou ook niet weten wat hij kan toevoegen, behalve wat spirit en veel gele kaarten.
Wat mij betreft ruilen voor Bruins.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik gok van niet. Zou ook niet weten wat hij kan toevoegen, behalve wat spirit en veel gele kaarten.
En wat assists en goals.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk je niet dat Hofs bij dit Feyenoord wat extra's kan brengen? Ik denk het eigenlijk wel tbh.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook een geweldige uitleg van de FSV. Met wat voor mongolen gaat de club dan in zee als ze niet eens een paar foto's goed kunnen verwerken.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Lekker weer die actie met die foto's, leuk voor thuis een foto met een bordje. Kan fotograaf er toch ook onder shoppen, of wellicht het bestand noemen naar je nummer... dit is weer lekker prehistorisch!
tbh ->quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk je niet dat Hofs bij dit Feyenoord wat extra's kan brengen? Ik denk het eigenlijk wel tbh.
Geen idee wat tbh is, maar ik denk eigelijk ook wel dat Feyenoord een type Hofs kan gebruiken. Er is afgelopen seizoen genoeg geklaagd over de instelling van bepaalde spelers, en dat zit altijd wel goed bij Hofs.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk je niet dat Hofs bij dit Feyenoord wat extra's kan brengen? Ik denk het eigenlijk wel tbh.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Geen idee wat tbh is, maar ik denk eigelijk ook wel dat Feyenoord een type Hofs kan gebruiken. Er is afgelopen seizoen genoeg geklaagd over de instelling van bepaalde spelers, en dat zit altijd wel goed bij Hofs.
Loopt alleen maar in de weg. Gelijk wegdoen voor een bod tussen de 500k - miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef F.M.D. het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/themasites/mediaplayer/index.jsp?bw=bb&player=wmp&media=39862905&portalnr=30852812&refernr=34361865&hostname=hollanddoc&portalid=hollanddoc&themechannel=&x=43&y=9&id=vars.jsp%3Fmedia%3D39862905%26portalnr%3D30852812%26refernr%3D34361865%26hostname%3Dhollanddoc%26portalid%3Dhollanddoc#
Een mooie feyenoord docu van het seizoen 1992/1993...Het laat zien hoe een Feyenoord supporter leeft
De supporters sowieso niet. Dat je verwacht 3e te worden met zulke aankopen is logisch. Het enige waar de supporters schuldig aan zijn is dat er te weinig protest tegen het bestuur is geweest dit seizoen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Ze zijn allemaal schuldig Ritmo. Spelers, trainers, bestuur, de pers en supporters. Wij hadden een te hoog verwachtingspatroon toen De Cler, Makaay, Gio, Hofland, Bruins en Slory kwamen........zeggen ze nu.
Gast, neem je pillen eens, je bipolariteit begint weer op te spelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Ritmo het volgende:
Iedereen hier die nu opeens doet alsof Verbeek het kwaad zelf is.
Hij zeikt te lang door ja, maar ik geef hem nog altijd meer krediet en geloofwaardigheid dan iemand als Gudde of Jacobs.
Waarom?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Ritmo het volgende:
Hij zeikt te lang door ja, maar ik geef hem nog altijd meer krediet en geloofwaardigheid dan iemand als Gudde of Jacobs.
Istie weer.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De supporters sowieso niet. Dat je verwacht 3e te worden met zulke aankopen is logisch. Het enige waar de supporters schuldig aan zijn is dat er te weinig protest tegen het bestuur is geweest dit seizoen.
Ze zitten er nog steeds, dus ik ga door ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |