quote:Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef LENUS het volgende:
Lijkt wel dat figuur van de Efteling uit de fata morganaFake as hell natuurlijk.
Dit soort dingen zouden echt kunnen zijn. Dus het meteen afdoen als BS vind ik altijd zwak.quote:
echt wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dit soort dingen zouden echt kunnen zijn. Dus het meteen afdoen als BS vind ik altijd zwak.
De waarheid in het midden laten is interesanter.
Al denk ik dat 99,99 % idd BS is
Broodje aap.... geen boterham aapquote:
Je bedoeld dat er tegenwoordig ook camera's bestaan waarmee je kunt bellen? Wow.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Tobester het volgende:
Ik weet wel dat het een Urban Legend is maar het is wel een goeie.
Het moet wel fake zijn want bejaarden weten niet hoe ze een foto moeten maken met een telefooncamera.
quote:In France, a young ambient musician by the name of Charles undertook an interesting new project. He was going to record the sound of himself sleeping, and release it under the name “La Nuit” (The Night). Charles lived alone in a rural area, which would remove things like car alarms, traffic, and such from being recorded. He planned his project for many months, acquiring the sensitive equipment to capture all outside noises as well as his own during sleep.
Finally, on the 27th of September, he decided to execute his plan. He set up all his equipment, and fell at sleep at midnight.
The next day Charles reviewed the recording. For the first hour, the recording played his own tossings and turnings as well as some distant dog barks and a few car alarms (So much for his plan to distance himself from cars). These continued throughout the 2nd hour as well, until Charles heard something that horrified him.
For at exactly 3 hours and 24 minutes in, the recording played the sound of his bedroom door opening.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef rival het volgende:
vet eng man!
ik zie 2 mensen op een foto, met een verhaal dat 1 daarvan er eigenlijk niet was...
nu is het eng
Ja, paar keer gekeken, maar dat was echt elke keer hetzelfde verhaal, alleen met andere mensenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:57 schreef Flammie het volgende:
Ken je die discovery serie niet?
A Haunting was het geloof ik. Het was niet heel erg realistisch ofzo maar het was zeer zeker wel spannend en goed genoeg om het volume naar beneden te schroeven
Was best een goede serie eigenlijk.
Vortex, rook, iets wits, waarom zegt dat meer dan bijvoorbeeld, en die heb ik nog niet gelezen, het halve gezicht van een grey? Omdat het aan de verwachting van de individu ligt wat men denkt te zien op zo'n foto, gebaseerd op het geloof van de individu. Bij mij gebeuren ook vage dingen terwijl ik slaap. Afhankelijk van mijn geloof had ik daar angst voor of juist helemaal niet. En hoe kan iets gevoelsmatig een fake zijn? Mijn gevoel ervaar ik persoonlijk als iets instinctiefs, waarop ik maar beter niet kan vertrouwen, om dat mijn rationele brein vaker de waarheid zegt. "maar ik ben een gevoelsmens".. ja, ik ook, maar daarom stop ik niet met nadenken meteen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:01 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Oke dit is nep en dat voel ik gelijk.. Overigens verschijnen entiteiten niet als enge poppen die eruit zien als clowns, als er nou een vortex op de foto had gestaan of een andere rook achtige substantie of iig iets wits dan had ik het heel misschien nog wel geloofd maarja dit is voor mij niet alleen kwa foto maar vooral gevoelsmatig een duidelijke fake.
de belangrijkste vind ik :quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef _Led_ het volgende:
Wat is dat toch met mensen, dan beginnen ze iets met "Ik ben niet ..." en dan vertellen ze direct daarna iets waaruit blijkt dat ze het wel zijn
"Ik ben niet racistisch, maar die Marokkanen ..."
"Ik ben niet snel bang, maar deze dit domme verhaaltje vond ik toch vrij creepy"...
bastard doek dan heul dit subforum op en verkoopt de servertquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef muay-toy het volgende:
-edit- wegwezen als je niks zinnigs te melden hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef muay-toy het volgende:
-edit- wegwezen als je niks zinnigs te melden hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |