quote:AMSTERDAM – Premier Balkenende stoort zich soms aan de toon van kritiek op internetfora. "Ik vind dat je best kritiek mag hebben maar alsjeblieft wel op een normale manier", aldus de premier in een vraaggesprek met NU.nl.
"Natuurlijk hebben mensen kritiek op de regering, dat is ook helemaal niet erg", zegt Balkenende. "Maar ik vind soms wel dat het taalgebruik beneden alle peil is."
Concrete voorbeelden van zulk taalgebruik wilde de minister-president niet noemen, maar "als je een willekeurig artikel in een krant neemt en dan ziet hoe fel en fors er op de site soms gereageerd wordt, dan denk ik: laten we kiezen voor een waardige opstelling."
en een jankzak.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Emimich het volgende:
Balkenende heeft stijl en klasse.
Há oud collega! Hoe is het nu?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Emimich het volgende:
Balkenende heeft stijl en klasse.
quote:laten we kiezen voor een waardige opstelling
+1quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef Levitation het volgende:
Dat ik dat nog mag meemaken, ik ben het met Balkenende eens!
De tyfus, wat had ik je nou geleerdquote:
Je PI verkracht heel je post.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
De tyfus, wat had ik je nou geleerd?
Ik zal het eens even voordoen: Balkenende kan z'n normen en waarden ergens stoppen waar de zon niet schijnt, ipv. al die loze woorden eens een ruggengraat kweken zou veel helpen. Kwestie van prioriteiten stellen. Wat zit die klootzak nou te Fok!'en terwijl hij ook het land naar overwinning () zou kunnen leiden
!
Moblo..quote:Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
Het gaat er om dat moblo het snapt, en dat doet ze volgens mij.
Ik ken prijzenswaardigere bijnamen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja wat?
" ja, nee, Balkenende heeft echt ongelijk hoor! "quote:
hoppa der gaat er al eentje op inquote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
" ja, nee, Balkenende heeft echt ongelijk hoor! "
wat voor een mongool ben jij nou weer
Dat pretendeert hij dan ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Balkenende heeft gelijk, maar hij is wel een beetje naïef om te denken dat dat ooit zou kunnen veranderen.
Nee, klopt, maar hij hoopt het wel.quote:
goede vraagquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
misschien dat het taalgebruik verandert als balkenende beter beleid zou voeren?
Ik kan geen gedachten lezen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Nee, klopt, maar hij hoopt het wel.
Ach, hoop doet leven, denken we dan maar.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef Levitation het volgende:
Dat ik dat nog mag meemaken, ik ben het met Balkenende eens!
waar baseer je dat op?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef boskameel het volgende:
ALS PIM NIET VERMOORD WAS TOEN WAS DIT NOOIT GEBEURD MENSEN STEM OP WILDERS BIJ DE VOLGENDE VERKIEZINGEN ALS JE WILT DAT ONZE TAAL BLIJFT BESTAAN!!
Je capslock blijft hangen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef boskameel het volgende:
ALS PIM NIET VERMOORD WAS TOEN WAS DIT NOOIT GEBEURD MENSEN STEM OP WILDERS BIJ DE VOLGENDE VERKIEZINGEN ALS JE WILT DAT ONZE TAAL BLIJFT BESTAAN!!
Royal Sadness gebruiken om stoer te zijn..quote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Royal Sadness alsof dat gaat gebeurd op het internet waar de een mongool nog stoerder dan de andere probeert te zijn.
Stoer doen op internet
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef boskameel het volgende:
bosmongool was een betere nick voor je geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef boskameel het volgende:
Ja, maak mijn grapje maar hequote:Op maandag 8 juni 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bosmongool was een betere nick voor je geweest
I could set the building on fire.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bosmongool was een betere nick voor je geweest
Die 4 mensen die hier zonet serieus op reageerdenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef boskameel het volgende:
Het is maar wat je serieus noemt. Jij quote het ook en zou dan dus nr 5 zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die 4 mensen die hier zonet serieus op reageerden
jaquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
I could set the building on fire.
Toffe UI
Office Space is inderdaadquote:
AAN MENSEN ZOALS HUN GAAT HET LAND KAPOT MET DIE ZET JE OOGKLEPPEN AF ALLEMAAL EN KIJK NAAR DE ECHTE PROBLEMEN!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die 4 mensen die hier zonet serieus op reageerden
Een ekte?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
' mensen zoals hun'het is een ECHTE
!
Repareer eerst je toetsenbord en probeer het daarna opnieuw.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:29 schreef boskameel het volgende:
[..]
AAN MENSEN ZOALS HUN GAAT HET LAND KAPOT MET DIE ZET JE OOGKLEPPEN AF ALLEMAAL EN KIJK NAAR DE ECHTE PROBLEMEN!
Royal Sadness = iets zeer triest vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Royal Sadness gebruiken om stoer te zijn..
Oja, wat zei je over stoer proberen te zijn op internet???
ligt eraan, tel je de eerste paar reacties ook mee?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Suga_Mama het volgende:
En dan valt FOK! nog best mee in de verhouding met anderen
Ik zou over hem hendig sjiek gaan slippen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Royal Sadness = iets zeer triest vinden.
Sinds wanneer is iets triest vinden stoer doen op internet ?
Volgens mij probeer jij juist stoer te doen door mijn post te laten lijken alsof ik stoer doe waardoor jij denkt: omfg als ik hem nu quote door te doen alsof hij stoer doet voel ik me stoer.
Zo sad soms hier he
Kijk, daar heb je het al: de teloorgang van de Nederlandse taal!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij juist stoer te doen door mijn post te laten lijken alsof ik stoer doe waardoor jij denkt: omfg als ik hem nu quote door te doen alsof hij stoer doet voel ik me stoer.
Zo sad soms hier he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
en wie is tegen capslock?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef boskameel het volgende:
EN DE LINKSE ELITE DOET NIKSquote:Op maandag 8 juni 2009 16:29 schreef boskameel het volgende:
[..]
AAN MENSEN ZOALS HUN GAAT HET LAND KAPOT MET DIE ZET JE OOGKLEPPEN AF ALLEMAAL EN KIJK NAAR DE ECHTE PROBLEMEN!
Ik ben op de hoogte van de betekenis van de door jou zelf verzonnen term. Jij hebt die hier geintroduceerd en dus gebruik jij hem vaak om intressant over te komen.. Je weet het zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo sad soms hier he
Waarom quote ik uberhaubt zo'n gare post
Jij doet niet stoer, jij bent stoerquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAGquote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PRECIES TIJD DAT NEDERLAND ONTWAAKT
want we hebben geen afvoerputje nodig?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef servus_universitas het volgende:
Het hele internet is het afvoerputje voor alles wat het real life daglicht niet kan verdragen. Het zou niet verkeerd zijn om het hele zootje af te schaffen.
Emimich.quote:
Niemand zal je tegen houden je internetabonnement op te zeggen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef servus_universitas het volgende:
Het hele internet is het afvoerputje voor alles wat het real life daglicht niet kan verdragen. Het zou niet verkeerd zijn om het hele zootje af te schaffen.
Oké, als je het zo bekijkt. Een afvoerputje om frustraties van mensen te kanaliseren. Daar zit inderdaad wat in.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want we hebben geen afvoerputje nodig?
Probleem is alleen op het internet alleen maar gefrustreerder worden van andermans frustraties en domme gedrag.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, als je het zo bekijkt. Een afvoerputje om frustraties van mensen te kanaliseren. Daar zit inderdaad wat in.
WAT ZEG JE?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef DragonBlade het volgende:
caps-lock geilers
ben het er niet oneens mee, maar dan zijn deze discussies toch ook kansloos? in ieder geval als je het vanuit jou visie bekijkt...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Probleem is alleen op het internet alleen maar gefrustreerder worden van andermans frustraties en domme gedrag.
Je wint er niks bij.
Ben ik ook, en je wáágt het niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
' mensen zoals hun'het is een ECHTE
!
Ik heb mijn twijfels over het waarheidsgehalte uwer post.quote:
Anaal ridder de inlikkerquote:
dat kan. zoek het maar zelf lekker op.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels over het waarheidsgehalte uwer post.
wat zit jij trouwens te fokken met de marokkaanse vlag, woon je in marokko?quote:
hopen wequote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Rasher het volgende:
Dan moet ie op zoek gaan naar nieuws websites en forums waar ze vriendelijker zijn.Er zijn zoveel sites, er zitten vast een paar goeie tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |