Om hulp te krijgen moet je wel eerst laten merken dat je die nodig hebt hè.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Is wel lang geleden. Hm.. Ik ben op het vorige gesprek niet komen opdagen omdat ik mijn map niet af had en die map had ik niet af doordat daar alle bewijsstukken/opdrachten in moesten die ik gehaald heb. Maar ik had niks gehaald dus durfde ik niet te komen wat een beetje dom was
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb heel veel verschillende ramequinnetjesDiameters van 6-12 cm, allemaal wel hogere bakjes, 5-6 cm inderdaad.
je kut ook wel van die lagere schaaltjes nemen met een wat grotere diameter, maar dat vind ik zelf onhandig voor met dat waterbad in de oven.
Nou.. Ik kan dan op dat moment niet op een verklaring komen waarom ik dingen niet gedaan of gemaakt heb. En dan lijkt het wel alsof ik er geen zin in heb, terwijl het bijv. niet lukte omdat ik aan het leren was voor m'n tentamens. Of omdat ik dacht dat het allemaal geen zin meer had etc. etc.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
PF: dat toeschrijven aan luiheid, zeggen mensen dat ook letterlijk tegen je? Of is dat jouw perceptie?
In geval van het eerste: wat een klojo's
In geval van het tweede: kan je je perceptie veranderen
Andere layout proberen. Met foksilver ging het bij mij ook fout, de bagger-layout doet het prima.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:49 schreef Phaidra het volgende:
Whehe, dank je loveli! Op m'n werk vallen alle icoontjes weg, dus kan ik niet quoten.
Ja H is herkansingquote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
H is herkansing? Dus er zit een week tussen het tentamen en de herkansing?
Maar van welke tentamenperiode is H4 nou de herkansing?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja H is herkansing
Nee kijk T1 was in oktober
H1 en T2 was in januari (in 2 weken, achterelkaar)
H2 en T3 was in maar ergens (weer in twee weken, achter elkaar)
H3 was in april (±4 weken na T3)
T4 is over een week (±4 weken na H3)
En dan heb ik een week opdrachten inleveren en dan een week H4
Stikquote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Die quoten we nog even, voor het geval ze 'em edit
![]()
[..]
Ik zag hem eerst niet eens.quote:
Kijk even met een plaatje:quote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar van welke tentamenperiode is H4 nou de herkansing?
Ik ga het nu naar m'n kamer en alle boekjes er bij halen en het tellen..quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Om hulp te krijgen moet je wel eerst laten merken dat je die nodig hebt hè.
Kun je dit jaar nog halen, qua punten? Want het klinkt wel alsof er vooruitgang in zit, toch? Zo ja, dan zou ik maar eens snel alle hulp inschakelen die je kunt krijgen en ervoor gaan.
Ja, dus H4 is de herkansing van T4 en daar zit maar 10 dagen tussen? Moeten ze ook snel nakijken dan.quote:
Ja klopt!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, dus H4 is de herkansing van T4 en daar zit maar 10 dagen tussen? Moeten ze ook snel nakijken dan.
Maar de hamvraag is natuurlijk, hoeveel punten kun je nog halen?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt!
Het zijn meestal meerkeuze tentamens.. Dus dat doet de computer..
Ja daar was ik al tegen ingeënt, ze hebben er daar ter plaatse even naar gekeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Phaidra het volgende:
Lastpost, heeft 'ie doorgebeten? Zo ja, ben je de afgelopen 5 jaar nog ingeënt tegen tetanus? Zo nee, naar de dokter!
Toch wel berehonger na het hardlopenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:27 schreef karoltje het volgende:
Nieuw topic nieuw begin.
O: boterham met jam
S: 5 gymlessen geven
L: bruin pistoletje komkommersalade
S: 5 km hardlopen
T: Nog een pistoletje denk ik of fruit 1 bot met kipsate salade, 1 met geitenkaassmeerspul
D: Geitenkaassalade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |