abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69826989
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben altijd de magere yoghurt (naturel) van de lidl. Die vinden we prima
Wij hebben 'm ook altijd gehad. Maar hij is nu heel erg zuur ineens, en bitter? Maakt niet uit of ik er zoetstof of suiker doorheen doe. En de datum is altijd nog goed. Very vague.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69827020
ik eet m als ik 'm eet samen met de vruchtencruesli (gedroogde vruchten ) van de Lidl. Zeer smakelijk
Ja doei.
pi_69827062
teeveepee!

Mijn zusje had muffins gebakken Net eentje op om te vieren Het was wel een kleintje hoor..
pi_69827066
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet m als ik 'm eet samen met de vruchtencruesli (gedroogde vruchten ) van de Lidl. Zeer smakelijk
Oeh hoe ziet die eruit? Ik voel dat er een eind zit te komen aan m'n Brinta 's morgens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 8 juni 2009 @ 15:20:36 #55
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69827068
tvp op pagina 2
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69827153
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. "Ja hoi, het gaat slecht" *barst in snikken uit* dit is het geval: .... En ik wil graag hulp.
Die ander: Aah. Oké. Aha. Nou...
En dan kom ik opeens met een oplossing en weet ik het zo te vertellen alsof het sowieso goed komt en dat ik opeens de nieuwe reďncarnatie van Einstein ben.
En dan is de conclusie meestal dat ik gewoon lekker hard moet gaan leren !
Maar die oplossing voer je vervolgens niet uit? Dan zou ik maar eens opnieuw in gesprek gaan en vertellen dat het toch niet zo makkelijk gaat als het lijkt en dat je het misschien toch niet alleen kunt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69827208
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Branders hebben ze geloof ik bij de Xenos! En bakjes bij de Hema.
No problemo

Oh ja, en nog even een aanvulling op het recept: ik vind het zelf lekkerder om de puddinkjes in de koelkast te zetten voordat ik ze serveer. Dan heb je net iets meer contrast; dat warme, iets dunne bovenlaagje en de koude creme onderin En dan ook nog eens dat lekkere knapperige caramellaagje gecombineerd met die superromige custard

Als ik niet zo van lekker eten hield, had ik nu al in maatje 36 gepast
Iedere keer als ik een toetje tegen kom waar kleine bakjes voor nodig zijn, denk ik 'oh ja, die moet ik binnenkort eens kopen'. En dan vergeet ik het weer, of ik sta in de winkel en ze hebben 1001 verschillende, en dan weet ik niet welke ik moet kopen. En dan ga ik zonder bakjes de deur weer uit.
Welke diameter hebben jouw bakjes? En een hoge rand of juist een heel lage (zeg 1.5-2 cm of 5-6 cm)?

En de creme moet idd koud zijn, warme creme brulee hoort niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69827299
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oeh hoe ziet die eruit? Ik voel dat er een eind zit te komen aan m'n Brinta 's morgens
in een groene doos je hebt ze ook in een zak, groen, zelfde merk, maar da's muesli De cruesli vind ik lekkerder
Ja doei.
pi_69827400
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar die oplossing voer je vervolgens niet uit? Dan zou ik maar eens opnieuw in gesprek gaan en vertellen dat het toch niet zo makkelijk gaat als het lijkt en dat je het misschien toch niet alleen kunt.
Nou er komt nooit een oplossing. Ik weet het in het gesprek zo te draaien dat het lijkt alsof er geen probleem is. Want ik heb dan wel een vlotte babbel. Ik kan mijzelf goed verkopen

Maar dat helpt dus niet, helemaal niet zelfs......
pi_69827440
Als ik cynisch/luchtig? klinkt, sorry! Dat is een beetje mijn manier om moeilijke dingen te vertellen.
Ik waardeer alle hulp/reacties echt heel erg!
pi_69827441
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou er komt nooit een oplossing. Ik weet het in het gesprek zo te draaien dat het lijkt alsof er geen probleem is. Want ik heb dan wel een vlotte babbel. Ik kan mijzelf goed verkopen

Maar daar heb je jezelf toch juist mee? Heb je weleens geprobeerd om dat juist niet te doen?
pi_69827528
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Iedere keer als ik een toetje tegen kom waar kleine bakjes voor nodig zijn, denk ik 'oh ja, die moet ik binnenkort eens kopen'. En dan vergeet ik het weer, of ik sta in de winkel en ze hebben 1001 verschillende, en dan weet ik niet welke ik moet kopen. En dan ga ik zonder bakjes de deur weer uit.
Welke diameter hebben jouw bakjes? En een hoge rand of juist een heel lage (zeg 1.5-2 cm of 5-6 cm)?

En de creme moet idd koud zijn, warme creme brulee hoort niet.
Ik heb heel veel verschillende ramequinnetjes Diameters van 6-12 cm, allemaal wel hogere bakjes, 5-6 cm inderdaad.
je kut ook wel van die lagere schaaltjes nemen met een wat grotere diameter, maar dat vind ik zelf onhandig voor met dat waterbad in de oven.
pi_69827605
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Misschien moet je dan alles eens op papier zetten?
En dat door iemand laten lezen... waarin je ook duidelijk beschrijft dat je iedere keer dus het gesprek naar je hand zet....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 8 juni 2009 @ 15:36:14 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69827621
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Je krijgt niet genoeg voedzaam spul binnen, je krijgt een vreetkick. Logisch. Alleen jammer dat je net koekjes tegenkwam en geen bak kwark. In koekjes zit alleen suiker (ok, en gehard vet), na die piek krijg je een giga suikerdip en ben je nog verder van huis.

Als je voor pilates iets voedzaams naar binnen werkt (iets met langzame koolhydraten en omdat je gaat sporten alstjeblieft wat eiwitrijks) en na de pilates een fatsoenlijk diner (iig groenten, vlees of vis), komt het nog wel goed vandaag.
Ik weet niet of Pilates voor mij echt sporten gaat zijn aangezien ik genetisch valsspeel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69827622
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar daar heb je jezelf toch juist mee? Heb je weleens geprobeerd om dat juist niet te doen?
Ja dit laatste gesprek, met de decaan en met mijn tutor heb ik geprobeerd dit niet te doen. Ik doe het niet eens expres. Ik heb het vaak achteraf pas door.

Ik heb eerlijk toe gegeven dat ik niet per se een probleem heb met het leren en dat het ook niet eens de mensen zijn maar dat ik zelf vooral het probleem ben. En ik heb bij m'n coach al meer dan een half jaar geleden gevraagd naar curssusen maar die zouden pas weer in 2009-2010 beginnen.

En bij de decaan ben ik begonnen over een oplossing voor 2009-2010 "maar dat was niet nodig want het zou allemaal wel goed komen".

Een tip die ik van m'n coach kreeg en op heb gevolgd is gaan studeren in de UB !
pi_69827673
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dit laatste gesprek, met de decaan en met mijn tutor heb ik geprobeerd dit niet te doen. Ik doe het niet eens expres. Ik heb het vaak achteraf pas door.

Ik heb eerlijk toe gegeven dat ik niet per se een probleem heb met het leren en dat het ook niet eens de mensen zijn maar dat ik zelf vooral het probleem ben. En ik heb bij m'n coach al meer dan een half jaar geleden gevraagd naar curssusen maar die zouden pas weer in 2009-2010 beginnen.

En bij de decaan ben ik begonnen over een oplossing voor 2009-2010 "maar dat was niet nodig want het zou allemaal wel goed komen".

Een tip die ik van m'n coach kreeg en op heb gevolgd is gaan studeren in de UB !
Hoe lang is dat geleden? Weet diegene ook dat je nu het jaar niet dreigt te halen?
Hielp dat studeren in de UB wel? Hoe lang doe je dat al?
pi_69827724
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik weet niet of Pilates voor mij echt sporten gaat zijn aangezien ik genetisch valsspeel .
Dan nog, je wilt niet pilatessen op anderhalve boterham en drie koekjes.

Het is geen cardio-sport, zoals RPM, en het is niet zo zwaar als krachttraining, maar je bouwt er wel degelijk spieren mee op
pi_69827754
Het helpt ook niet dat iedereen van mij sowieso hele hoge verwachtingen heeft. En dat ik vrij slim over schijn te komen. (Niet mijn woorden hoor!)

Dus dat er dan zo iets is van: Johhh! Jij haalt MAKKELIJK in een keer je P! MAKKELIJK! En dat mensen het niet willen accepteren dat ik iets niet kan/het niet lukt. Dat wordt altijd toegeschreven op luiigheid
  Vis een optie? maandag 8 juni 2009 @ 15:41:09 #69
70532 loveli
N
pi_69827790
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan kun je idd beter maar niet al te veel eten

En nou fatsoenlijk eten met je donder, anders ga ik valsspelen! Desnoods begin je met rauwe groentes als je niet van koken houdt, maar (gezonder) eten zul je!
crap in = crap out
pi_69827810
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan nog, je wilt niet pilatessen op anderhalve boterham en drie koekjes.

Het is geen cardio-sport, zoals RPM, en het is niet zo zwaar als krachttraining, maar je bouwt er wel degelijk spieren mee op
Tenzij je daar niet genoeg eiwitten voor hebt.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:41:58 #71
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69827824
PF: dat toeschrijven aan luiheid, zeggen mensen dat ook letterlijk tegen je? Of is dat jouw perceptie?

In geval van het eerste: wat een klojo's
In geval van het tweede: kan je je perceptie veranderen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69827834
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden? Weet diegene ook dat je nu het jaar niet dreigt te halen?
T2 deed ik een laffe poging, vooral vaak er heen en een beetje lezen.

H2 was tegelijk met T3 en heb vooral voor H2 geleerd. Dat begon iets beter te gaan en ik begon het eindelijk te accepteren.

H3 ging echt super goed (7,2 en 7,5 en 9,2 dus alles gehaald)

Nu komt T4 en tussen T4 en H4 zit een week.
pi_69827872
@CF, ik had idd nog niet bedacht dat hoge bakjes handiger zijn ivm bakken in water! En misschien ook wel om waterige substanties in de oven te kunnen zetten, als de bakjes helemaal vol zitten is knoeien gegarandeerd!

Leuke spelfout btw .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69827878
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is wel lang geleden. Hm.. Ik ben op het vorige gesprek niet komen opdagen omdat ik mijn map niet af had en die map had ik niet af doordat daar alle bewijsstukken/opdrachten in moesten die ik gehaald heb. Maar ik had niks gehaald dus durfde ik niet te komen wat een beetje dom was
pi_69827881
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef P.F het volgende:

[..]

T2 deed ik een laffe poging, vooral vaak er heen en een beetje lezen.

H2 was tegelijk met T3 en heb vooral voor H2 geleerd. Dat begon iets beter te gaan en ik begon het eindelijk te accepteren.

H3 ging echt super goed (7,2 en 7,5 en 9,2 dus alles gehaald)

Nu komt T4 en tussen T4 en H4 zit een week.
H is herkansing? Dus er zit een week tussen het tentamen en de herkansing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')