Hoi! Enquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef Laureline het volgende:
Hoi, ik heb ineens een iets socialer leven, dus dan schiet fok er meteen bij in. Maar bijbehorend krijgen we dan dit soort lijstjes:
Gisteren
O: grapefruitsap, ananas yoghurt (tot hier valt het nog mee)
O: stokbrood gesmolten kaas, sambal, ham en ui, 2 bolcappuccino
L: zak friet
T: 4 prosecco, borrelhapjes
D: halve pizza, glas witte wijn, halve salade met garnalen
T: cappuccino, chocolaadjes, cashewnoten en half glas wijn.
Hum.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
Sneaky triomf: Meneer heeft vandaag reuze spierpijn
Hoiquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef Laureline het volgende:
Hoi, ik heb ineens een iets socialer leven, dus dan schiet fok er meteen bij in. Maar bijbehorend krijgen we dan dit soort lijstjes:
Gisteren
O: grapefruitsap, ananas yoghurt (tot hier valt het nog mee)
O: stokbrood gesmolten kaas, sambal, ham en ui, 2 bolcappuccino
L: zak friet
T: 4 prosecco, borrelhapjes
D: halve pizza, glas witte wijn, halve salade met garnalen
T: cappuccino, chocolaadjes, cashewnoten en half glas wijn.
Hum.
Vader neemt de dagelijkse zorg voor flora & fauna op zich, en hij zal wel af en toe wat oogsten en eten. Maar dat zet niet echt zoden aan de dijk. Misschien komt schoonmoeder of -zusje nog wel een keertje aanwaaien om aardbeien te redden van een wisse slakkendood.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef mspoez het volgende:
Oh wat lekker klinkt dat Sigme..vooral die nieuwe aardappeltjes!
Wie oogst alles als je op vakantie bent?
Valt eigenlijk wel mee!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Muis, dat is mooi nieuws
Maria, je zult wel spierpijn hebben van dat gesjouw!
Sneaky triomf: Meneer heeft vandaag reuze spierpijn
Ja, ik stuiter nu tussen de 60 en de 62,5. Vroeger tussen de 65 en 62. Geen idee waarom, het zal de ouderdom wel zijn. Tijdens mijn afwezigheid heb ik namelijk ook nog zo'n MIIJLPAALverjaardag gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi.
Druk druk kost ook meer energie toch? Nog onder de 62?
Gefeliciteerd met je 21e verjaardagquote:Op maandag 8 juni 2009 20:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik stuiter nu tussen de 60 en de 62,5. Vroeger tussen de 65 en 62. Geen idee waarom, het zal de ouderdom wel zijn. Tijdens mijn afwezigheid heb ik namelijk ook nog zo'n MIIJLPAALverjaardag gehad
feliquote:Op maandag 8 juni 2009 20:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik stuiter nu tussen de 60 en de 62,5. Vroeger tussen de 65 en 62. Geen idee waarom, het zal de ouderdom wel zijn. Tijdens mijn afwezigheid heb ik namelijk ook nog zo'n MIIJLPAALverjaardag gehad
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 21e verjaardagnu mag je het legaal op een zuipen zetten in de VS!
Sorry ik pas het nietquote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Ewelina het volgende:
[TK]Galakleding
Voor als iemand nog galakleding zoekt
Zonde om mee in de moestuin te spitten, dus helaas, niks voor mijquote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Ewelina het volgende:
[TK]Galakleding
Voor als iemand nog galakleding zoekt
kots 'm uitquote:Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
Ik heb een hele chocolade reep opHet begint hier uit de hand te lopen!!
Foto's of het gebeurde nietquote:Op maandag 8 juni 2009 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanmiddag ook maar weer eens een jurkje gekocht..
Smeerworst valt toch wel mee? Ik eet wel eens zo'n blikje magere leverpastei van Unox. Zit niet zoveel kcal in dacht ik..?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vorige week zulke lekkere Milka chocolade. Met caramel
.
En vandaag heb ik Groningse worst met kruidnagel gehaald. Maar hij is niet zo lekker als de Groningse worst die mijn ouders altijd hebben in fucking Friesland
.
Valt het trouwens op dat ik geen lijstjes meer post?. Ik was van plan om morgen weer enigszins normaal te gaan doen. Geen boterhammen met smeerworst meer, maar gewoon pindakááááás.
Ren weg!! Ik hoor de smeerworstgestapo al!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef karoltje het volgende:
[..]
Smeerworst valt toch wel mee? Ik eet wel eens zo'n blikje magere leverpastei van Unox. Zit niet zoveel kcal in dacht ik..?
Weet ik niet, maar ik krijg op m'n donder van CF als ik het eetquote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef karoltje het volgende:
[..]
Smeerworst valt toch wel mee? Ik eet wel eens zo'n blikje magere leverpastei van Unox. Zit niet zoveel kcal in dacht ik..?
And that's saying something!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ren weg!! Ik hoor de smeerworstgestapo al!!!!!!!!!!!!!!!
*zoek dekkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing*quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
gheyl, hemdje is nergens voor nodigquote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moet nog even een hemdje onder. Denk ik.
Nee geen hemdje! Dit is sexy!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Decolleté!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik alquote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik al
Karoltje, kcal is niet het enige wat telt, he. Lees het etiket eens van dat soort producten!
Sowieso ben ik geen liefhebber van lever... Weet je wel waar dat ding voor dient? Brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij stelt me ook nooit teleur!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik al
Karoltje, kcal is niet het enige wat telt, he. Lees het etiket eens van dat soort producten!
Sowieso ben ik geen liefhebber van lever... Weet je wel waar dat ding voor dient? Brrr
Osseworst magquote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik krijg op m'n donder van CF als ik het eet. En ik heb geleerd dat alles met het woord 'worst' erin ev0l is.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
Alleen als dat zwarte je BH is een hempje!Hup Slankies Hup, laat DaD niet in haar hempie staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou? Help mij van m'n smeerworstverslaving af!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik al
Nee geen hemdje! Je hebt een prachtig decollete, showen die handel!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foie gras is gestoord, uiteraard. Dat mogen ze nergens meer serverenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij stelt me ook nooit teleur!
Weet je wat ik trouwens echt zielig vind? Foie gras
Echooooooooooo....quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee geen hemdje! Je hebt een prachtig decollete, showen die handel!
in je lever worden alle schadelijke stoffen afgebroken. Het is zo'n beetje het gif-filter van je lijfquote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou? Help mij van m'n smeerworstverslaving af!.
Laat je het nog wel even staan, mn pc is er nog niet in geslaagd om het plaatje te laten zienquote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Jurkje is van Steps! En thanks!. Ik denk toch wel dat ik er iets onder aan ga trekken, want als ik ga zitten trekt het een beetje naar de zijkanten dus zit ik gewoon in m'n beha, eigenlijk.
.
hemdje? Ben je gek ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal allicht schelen dat ik lever helemaal niet lekker vindquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben dol op leverworst, paté en dergelijke. Blijf het dus ook gewoon eten![]()
GMTA.quote:
Ja, er schuin tegenover.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
DaD, woon jij nou tegenover het huisartsenlab? Ik fietste daar nog langs zaterdag en zat al een beetje omhoog te kijken. Mark: "Wat doe jij nou?". "O, hier woont iemand van Fok!".
No worries, gezond verstand heeft me al geredquote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
We moeten loveli even tegenhouden voordat ze galajurk nummer 48 koopt!
Ik ook niet. Maar die keer dat ik in een sterrentent (Idylle) ganzenlever op het bord kreeg.... dat was echt ontzettend lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het zal allicht schelen dat ik lever helemaal niet lekker vind
Maar dat proef je toch ook? Pesto uit een potje heeft een heel rare zurige smaak en een beetje een melige textuur.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef karoltje het volgende:
Eigenlijk zijn heel veel dingen vies als je erbij na gaat denken wat erin zit.
Zag laatst bij de Keuringsdienst van Waarde hoe ze in de Bertolli-fabriek pesto maken. Gingen kilo's aardappelzetmeel en neppe kaas in.
Wanneer gaat 'ie beginnen dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net René seks geweigerd tot hij gaat beginnen met z'n scriptie
ik weet nu al dat ik ga falen
Mits goeie bh: neequote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Miss_S het volgende:
Zouden jullie echt dat jurkje van DaD zo zonder hemdje aan trekken?
Ik dacht dat ik soms al teveel bh liet zien, maar zo te merken is dat dus niet zo erg
Hooghuit een veiligheidsspeldje op de juiste plaats. If you've got it, flaunt it!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Miss_S het volgende:
Zouden jullie echt dat jurkje van DaD zo zonder hemdje aan trekken?
Ik dacht dat ik soms al teveel bh liet zien, maar zo te merken is dat dus niet zo erg
O ja, gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Laureline het volgende:
Dank voor de felicitaties!Ik was alleen toch net iets minder pikant gekleed vorige week op mijn verjaardag dan de Laureline op Sigme's plaatje, hoewel...nouja, het was in ieder geval groen schoon kleedje. De andere dames hadden op mijn verjaardag resp. een knalgeel en een rood kleedje aan, dus leken we net een 50-erjaren toneelstuk bij elkaar. En alle mannen waren blauw.
En ja Muis, nu ik eindelijk! legaal mag drinken heb ik vandaag sinds weken de flesch maar eens laten staan.Het wordt nog wel wat met de volwassenheid hier.
Die van Aldi (of C1000) zijn het lekkerst! Die van de Appie moet je laten liggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik had laatst afbakstokbrood waar al kruidenboter op zat. Omg, zo lekker!. Maar bij de Plus hebben ze het niet
.
Dan wordt er pas in juli weer gesekstquote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat is de vraag.. in januari wilde hij nog in april beginnen...
Tsss. Dus nu moet ik in mijn eentje?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Laureline het volgende:
Dank voor de felicitaties!Ik was alleen toch net iets minder pikant gekleed vorige week op mijn verjaardag dan de Laureline op Sigme's plaatje, hoewel...nouja, het was in ieder geval groen schoon kleedje. De andere dames hadden op mijn verjaardag resp. een knalgeel en een rood kleedje aan, dus leken we net een 50-erjaren toneelstuk bij elkaar. En alle mannen waren blauw.
En ja Muis, nu ik eindelijk! legaal mag drinken heb ik vandaag sinds weken de flesch maar eens laten staan.Het wordt nog wel wat met de volwassenheid hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |