Sorry dat het wat langer duurde, maar ik kreeg mijn moeder niet te pakken. Zij heeft inderdaad al een campingbedje voor ons klaar staan, dus ik ben al voorzienquote:
Np!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sorry dat het wat langer duurde, maar ik kreeg mijn moeder niet te pakken. Zij heeft inderdaad al een campingbedje voor ons klaar staan, dus ik ben al voorzien
De vraagprijs is nog steeds 30 euro.quote:
Ben je al voorzien ? Ik heb nog 1 zegeltjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef er nog 3 in totaal voor het laatste beestje (lichtgroen) dus als ze nog niet weg zijn wil ik ze erg graag hebben.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef flowerbox het volgende:
Is er hier ook iemand die (rubberen) laarsjes heeft in maat 19?
En verder misschien nog een overall in maat 80/86?
Nope, tussenstand is nog steeds 0 2, dus nog 4 nodigquote:Op maandag 15 juni 2009 08:05 schreef deedeetee het volgende:
Ben je nu inmiddels wel voorzien Ireth ?
Van mij mag je die ene van mij hebben pm me dan maar even je gegevens.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, tussenstand is nog steeds 0 2, dus nog 4 nodig(ben Bix misgelopen bij de meeting
)
Klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil zo`n roze heb ik zojuist beslotenDie zijn zeker nergens meer te krijgen?
Geen idee waar je woont, maar bij ons zijn er nog voldoendequote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil zo`n roze heb ik zojuist beslotenDie zijn zeker nergens meer te krijgen?
In een durrep nabij den haagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef Beaker het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar bij ons zijn er nog voldoende
Jet heeft alles al in maat 92quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Stiemie het volgende:
Beaker past Jet maat 86-92 al niet meer? Linde draagt nog maat 80-86
Het was name it inderaad! hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef Stiemie het volgende:
BFC? Moet zeggen dat ik niet heel erg thuis ben in de merken... Ik koop alleen vaak Name-it en rainbowbabies, verder is het echt een allegaartje van hennes, hema, zara etc
Het "past" Jet niet zo goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Jaaa name-it is vaak zo leukIk zag laatst dat de officiele webwinkel van name-it nu ook naar Nederland verzendt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |