OMGMA HIJ EVOLUEERTquote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik raise naar 2,5 miljoen kikkervisjes (lees:kindersaus)
Niet spotten met m'n vrienden op internetquote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef IQM het volgende:
Er zijn gewoon mensen, ook nog 's familie van elkaar, die Pieter en Henk heten.
Wtf, heb jij vrienden die zo heten dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet spotten met m'n vrienden op internet
Die eerste is stom.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Om maar even een paar bekende werken te plaatsen.
quote:Today, my rescue squad unit responded to a 911 call from a woman who felt she was going to pass out. We knocked on her locked door a couple times with no answer. Fearing she might be unconscious, I kicked in the door. She was about to open it and only passed out from the concussion I gave her. FML
Nee, tussen RickoKun en de_ananas.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie mezelf maar één keer, hoor?Naast Bt, precies zoals het hoort.
Dat tinypic-plaatje doet het niet eens bij mij?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tussen RickoKun en de_ananas.
Toch
Ah, jij bent dus degene die haar UI kwijt is.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE! IK BEN UIT DE OP GEHAALD!
IQM STAAT MET ZIJN DIKKE AVATAR OP MIJN PLEK!!!!
EN HIJ STAAT ER TWEE KEER IN
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus degene die haar UI kwijt is.
Wut?quote:
Nou ja, gewoon 1 weghalen, en vroeg of laat begint er wel iemand te piepen.quote:
Nee, want ik vroeg mezelf ook af wie z'n UI was vervangen door z'n Tinyfail plaatje.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon 1 weghalen, en vroeg of laat begint er wel iemand te piepen.
Ik hou wel van dat piep-systeem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |