quote:Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is verder toch niemand die zich interesseert voor Montana, Wyoming en Nebraska.
nee niet ikquote:
Ik raak weleens mijn ei kwijt, maar mijn ui ligt nog netjes in de kast.quote:
Ik weet niet meer wie het wasquote:
De eckte kwaliteitsch userts staan er tenminste nog in.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:21 schreef IQM het volgende:
WTFBBQ? Hoe meer ik F5, hoe minder avatars ik zie in de OP.
Klopt, want ik zie nu niemand meer.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De eckte kwaliteitsch userts staan er tenminste nog in.
quote:
NOESsssS!!!11quote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
OMG, het internet takelt af. Langzaam wordt ons van alles afgenomen.
In your facequote:
Whehequote:Op maandag 8 juni 2009 12:24 schreef IQM het volgende:
[..]
dagdag wil alleen zijn eigen avatar in de OP. Maar hij kan niet eens de img-tags goed doen.
wat een prutserquote:Op maandag 8 juni 2009 12:24 schreef IQM het volgende:
[..]
dagdag wil alleen zijn eigen avatar in de OP. Maar hij kan niet eens de img-tags goed doen.
Niet in me oog, da prikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet in me oog, da prikt.ME AppleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bakker Bartquote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bakker Bart
Postbus 184
6640 AD Beuningen (Gld)
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Bakker Hillegom B.V.
Meer en Duin 1-5
2163 HA Lisse
Postbus 601
2180 AP Hillegom
Tel: (0031) 0252 438 333
Fax: (0031) 0252 438 300
E-mailadres: klantenservice@bakker-hillegom.nl
Ingeschreven KvK Leiden nr. 28030531
BTW-identificatienr: NL 004348473.B.02
Flauw!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bakker Bart
Postbus 184
6640 AD Beuningen (Gld)
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:25 schreef Syb-rund. het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE! IK BEN UIT DE OP GEHAALD!
IQM STAAT MET ZIJN DIKKE AVATAR OP MIJN PLEK!!!!
EN HIJ STAAT ER TWEE KEER IN
Jahoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
zou er animo zijn om geld in te zamelen dat ik mij een 3 weken niet laat zien ?????????
Ik zie mezelf maar één keer, hoor?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
pm je adres maar, dan hebben we vanacht een spannende nacht.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
1000 GRAANKORRELS !!!11 HAHAHAHH!!..!!
JE ZEI NAMELIJK NIET WAT 1000 !!11.!11...
PWND wie UNNE NOOB
1800 waterdruppels!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
pm je adres maar, dan hebben we vanacht een spannende nacht.
vochtquote:
Een meisje?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
pm je adres maar, dan hebben we vanacht een spannende nacht.
OMGMA HIJ EVOLUEERTquote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik raise naar 2,5 miljoen kikkervisjes (lees:kindersaus)
Niet spotten met m'n vrienden op internetquote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef IQM het volgende:
Er zijn gewoon mensen, ook nog 's familie van elkaar, die Pieter en Henk heten.
Wtf, heb jij vrienden die zo heten dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet spotten met m'n vrienden op internet
Die eerste is stom.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Om maar even een paar bekende werken te plaatsen.
quote:Today, my rescue squad unit responded to a 911 call from a woman who felt she was going to pass out. We knocked on her locked door a couple times with no answer. Fearing she might be unconscious, I kicked in the door. She was about to open it and only passed out from the concussion I gave her. FML
Nee, tussen RickoKun en de_ananas.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie mezelf maar één keer, hoor?Naast Bt, precies zoals het hoort.
Dat tinypic-plaatje doet het niet eens bij mij?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tussen RickoKun en de_ananas.
Toch
Ah, jij bent dus degene die haar UI kwijt is.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus degene die haar UI kwijt is.
Wut?quote:
Nou ja, gewoon 1 weghalen, en vroeg of laat begint er wel iemand te piepen.quote:
Nee, want ik vroeg mezelf ook af wie z'n UI was vervangen door z'n Tinyfail plaatje.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon 1 weghalen, en vroeg of laat begint er wel iemand te piepen.
Ik hou wel van dat piep-systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |