Hihat!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Hihat het volgende:
@Copycat: En ik had al zo'n vermoeden dat jij ook zou kijken.
Ik vind het juist een in en in grappige serie.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Geen comedy. Er valt af en toe best wat te lachen, maar voor lachen, gieren, brullen ben je bij Mad Men aan het verkeerde adres.
Dat is dan ook niet mijn definitie van ´humor´.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Er zit zeker humor in, maar niet van het schuddebuiken en dijenkletsen. Gelukkig maar. Het is allemaal lekker tussen neus en lippen door.
Om 5u uit bed om 4 afl. van een serie te kijken? Seizoen 2 beter dan 1?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:32 schreef raptorix het volgende:
Net de laatste 4 afleveringen gekeken, was vroeg op dus kon
Vond het goede serie en aardige twists, hoop dat het niet dood bloed.
Ik had graag de dvd gekocht, maar ik voelde me nu ook genoodzaakt om te gaan downloaden. Oh well, die dvd koop ik t.z.t. wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:40 schreef Mavro het volgende:
Gisteren ook de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Seizoen 2 is nu klaar met downloaden dus ik denk dat ik binnenkort maar naar het US topic verhuis. Het blijkt toch weer teveel gedoe voor mij om voor een serie thuis te blijven of om mijn schema aan een serie aan te passen. Ik kijk het gewoon lekker in m'n eigen tijd.
Dat vond ik weer zo'n echte Twin Peaks-scene.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Had een aflevering gemist, maar deze was wel weer goed. Grappig einde met mrs Draper die de duiven aan het schieten is, stuk interessanter dan ze in het begin leek.
Ik vond hem ook erg leuk met die onverwachte twist aan het einde.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Had een aflevering gemist, maar deze was wel weer goed. Grappig einde met mrs Draper die de duiven aan het schieten is, stuk interessanter dan ze in het begin leek.
Ja, dat zijn mooie 'nuggets' in de show. Her en der zijn ze te zien, zoals een hilarisch fragment met Freddy Rumsen. Echt zo'n scene die weinig toevoegt aan de verhaallijn, maar juist nét even buiten het verwachtingspatroon zit en daardoor iets magisch meekrijgt. Over Twin Peaks gesproken: ik kan het niet laten om een scene uit De Serie te plaatsen:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:36 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vond ik weer zo'n echte Twin Peaks-scene.
Heb je de extra's op de Twin Peaks-dvd wel eens bekeken? Het is erg interessant om te zien hoe bepaalde scenes uit het brein van Lynch ontsproten zijn. Je gaat dan ook nog meer stil staan bij de bizarre details die in de serie zitten. (Juist het erin stoppen van die rare dingen maakt de serie alledaagser, gek genoeg.)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mooie 'nuggets' in de show. Her en der zijn ze te zien, zoals een hilarisch fragment met Freddy Rumsen. Echt zo'n scene die weinig toevoegt aan de verhaallijn, maar juist nét even buiten het verwachtingspatroon zit en daardoor iets magisch meekrijgt. Over Twin Peaks gesproken: ik kan het niet laten om een scene uit De Serie te plaatsen:
Ik vind dat je wel heel weinig grond hebt voor je theorie. Sterker nog, ik herinner me van Holden dat hij nog wel wat sympathie van de lezer kon verwachten, terwijl Pete vooral een onuitstaanbaar mannetje is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef Frollo het volgende:
Ik heb onlangs het klassieke boek van J.D Salinger, The Catcher in the Rye, weer eens herlezen. Dit boek speelt rond 1950 en de hoofdpersoon Holden Caulfield is dan een jaar of 16. Hij komt uit een rijke New Yorkse familie, doet bot om zijn gevoeligheid te verbergen, is nergens geïnteresseerd of goed in behalve in schrijven, en zou het liefst helemaal alleen, of hooguit met een vrouw, in een hutje in het bos wonen.
Toen zat ik zo te denken met mijn hoofd hè: zou het personage van Pete Campbell niet een soort Holden Caulfield kunnen zijn, tien jaar later?
Niet per se m`n favoriet maar ik vind Betty echt geweldig. Daarbij is January Jones natuurlijk ook echt een plaatje om te zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:50 schreef Mavro het volgende:
Iemand een favo karakter in deze serie?
Dit topic gaat over NL Mad Men en aangezien er nog geen sprake is van een seizoen2 in NL lijkt mij deze post hier niet passen of op z'n minst even als spoiler neergezet te moeten.quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag het tweede seizoen op dvd afgekeken, dit schreef ik er over:
In het USA topic past het ook niet want daar is seizoen 3 al bezigquote:Op zondag 6 september 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit topic gaat over NL Mad Men en aangezien er nog geen sprake is van een seizoen2 in NL lijkt mij deze post hier niet passen of op z'n minst even als spoiler neergezet te moeten.
en ze zijn hier pas bij seizoen 2?quote:
Ik ben dus blijkbaar ouder dan je ouders.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef heiden6 het volgende:
Kan me amper voorstellen hoe tof het moet zijn als je de jaren '60 bewust hebt meegemaakt, maar ja, dat hebben mijn ouders nog amper.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |