Is het dan al zeker dat Mad Men hier op televisie komt?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
We kunnen hier ook gewoon het Nederlandse topic van maken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het dan al zeker dat Mad Men hier op televisie komt?
Wanneer? Welke zender?
quote:Op woensdag 17 juni zendt de VARA eerst de making of uit, om 23.20 uur op Nederland 2. Vanaf 24 juni start de serie zelf, met aflevering 1 + 2 achter elkaar, om 22.45 uur op Nederland 2. Vervolgens wekelijks een aflevering, ook om 22.45 uur op Nederland 2.
Cool. Maar waarom zendt de VARA dit soort hoogstaande series altijd zo laat uit? Zonde, want zo pak je slechts een deel van de doelgroep.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef TNA het volgende:
1 |
quote:Nieuw bij de Vara de Amerikaanse dramaserie 'Mad Men'
Bekroond met zes Emmy Awards en twee Golden Globes:
Amerikaanse dramaserie 'Mad Men' Vanaf 17 juni bij de Vara op Nederland 2
‘As near to genius as tv gets’, luidt één van de lovende recensies over de Amerikaanse dramaserie ‘Mad Men’. Vanaf juni dit jaar is deze veelvuldig bekroonde serie ook op de Nederlandse televisie te zien: de VARA gaat ‘Mad Men’ uitzenden vanaf woensdag 17 juni op Nederland 2. ‘Mad Men’ toont de levens en liefdes van een groep ambitieuze en competitieve mannen en vrouwen, die in de Amerikaanse reclamewereld werken. De serie speelt zich af op het Madison Avenue van de jaren zestig, de bakermat van de New Yorkse reclamebureaus. De werksfeer is er doordrenkt van rivaliteit, vreemdgaan en alcohol en iedereen rookt nog ouderwets veel. ‘Mad Men’, een geniaal portret van de reclamewereld, is bedacht door ‘The Sopranos’-schrijver Matthew Weiner.
‘Mad Men’ toont de snelle wereld van Don Draper (Jon Hamm, bekend van o.a. ‘We Were Soldiers’), de grootste reclameman en womanizer in de business. Don heeft de regie in de vergaderzaal én in de slaapkamer stevig in handen. De snel veranderende tijden en zijn jonge, ambitieuze collega’s van de Sterling Cooper Advertising Agency zorgen er echter voor dat hij altijd scherp moet blijven.
De serie is een enorme hit in Amerika en werd overladen met prijzen. Zo heeft ‘Mad Men’ al meerdere Emmy Awards gewonnen, onder meer voor Beste Dramaserie. Ook is de serie al twee keer met een Golden Globe voor Beste Dramaserie onderscheiden. ‘Mad Men’ is behept met een achteloze vrouwonvriendelijkheid, hiërarchie en racisme: een vervreemdende reeks over gladde mannen en vrouwen die wachten op betere tijden.
‘When men were men. And women were skirts.’
‘Mad Men’, het eerste seizoen, 13 afleveringen van 50 minuten.
Op woensdag 17 juni zendt de VARA eerst de making of uit, om 23.20 uur op Nederland 2. Vanaf 24 juni start de serie zelf, met aflevering 1 + 2 achter elkaar, om 22.45 uur op Nederland 2. Vervolgens wekelijks een aflevering, ook om 22.45 uur op Nederland 2.
Vanaf 10 juni is de eerste aflevering van Mad Men al via de site madmen.vara.nl te bekijken.
'Mad Men' Vanaf 17 juni bij de Vara op Nederland 2
Daar heb ik nu ook last van ja. Maar ben benieuwd, nog 2 dagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:57 schreef Byte_Me het volgende:
zal dit eens proberen, aangezien al mn series op pauze staan
Moet goed te doen zijn dan he.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees het net in de esta, makers van the soprano's, dus dat lijkt alleen maar goed te gaan
Ik was net gestopt met roken toen ik Mad Men ging kijken. Speelt in de eerste aflevering ook nog een pitch voor 'mijn' merk Lucky Strike een grote rol ... Maar, ik heb me er manhaftig doorheen geslagen. Manhaftig en rookvrij. Het is te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga veel te veel roken als ik deze serie kijk
hmmm misschien ben je dan meer mans dan ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was net gestopt met roken toen ik Mad Men ging kijken. Speelt in de eerste aflevering ook nog een pitch voor 'mijn' merk Lucky Strike een grote rol ... Maar, ik heb me er manhaftig doorheen geslagen. Manhaftig en rookvrij. Het is te doen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
Gisteren dan eindelijk de laatste aflevering van het eerste seizoen op DVD gekeken. Stelde ik uit vanwege geen afscheid willen nemen. Maar ben nu helemaal klaar voor the making of en voor de afleveringen met Nederlandse ondertiteling.
Klopt. Maar Mad Men wil ik, net als bijvoorbeeld Deadwood, origineel hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Heh? Seizoen 2 is toch al lang te downloaden?
recorder is aan het pruttelen zag ik net. Kijk vanavond ff niet. Ga van t weekend even lekker voor zittenquote:
Ik zit ook niet helemaal hysterisch van genot te sidderen op de bank, maar ik vind vooral alles zo goed kloppen. De styling de kleding de rekwisieten, erg leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef dndiek het volgende:
Ben er nog niet helemaal achter wat ik ervan moet vinden..... Voorlopig maar even een voordeel van de twijfel, want ik bleef wel kijken.
Dat dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef dndiek het volgende:
Ben er nog niet helemaal achter wat ik ervan moet vinden..... Voorlopig maar even een voordeel van de twijfel, want ik bleef wel kijken.
Dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef dndiek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |