quote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
Gisteren dan eindelijk de laatste aflevering van het eerste seizoen op DVD gekeken. Stelde ik uit vanwege geen afscheid willen nemen. Maar ben nu helemaal klaar voor the making of en voor de afleveringen met Nederlandse ondertiteling.
Klopt. Maar Mad Men wil ik, net als bijvoorbeeld Deadwood, origineel hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Heh? Seizoen 2 is toch al lang te downloaden?
recorder is aan het pruttelen zag ik net. Kijk vanavond ff niet. Ga van t weekend even lekker voor zittenquote:
Ik zit ook niet helemaal hysterisch van genot te sidderen op de bank, maar ik vind vooral alles zo goed kloppen. De styling de kleding de rekwisieten, erg leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef dndiek het volgende:
Ben er nog niet helemaal achter wat ik ervan moet vinden..... Voorlopig maar even een voordeel van de twijfel, want ik bleef wel kijken.
Dat dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef dndiek het volgende:
Ben er nog niet helemaal achter wat ik ervan moet vinden..... Voorlopig maar even een voordeel van de twijfel, want ik bleef wel kijken.
Dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef dndiek het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |