Dubbele punt.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet poepen, maar dat doe ik principieel niet op 't werk..
teh drama's
Stommie!!quote:
je bent niet de enige die dat altijd tegen me zegtquote:Op maandag 8 juni 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stommie!!![]()
SWOT jaMja theorie was goed uitgewerkt, mevrouw heeft gewoon niet goed gelezen *gaat het er in lekentaal nogmaals bij zetten*
probleem is dat niemand dat weetquote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
Elke GNIBVIK-TT (wat het dan ook mag zjin) gaat eruit tot ik weet wat het is
.
dat gebeurde dus in dat topicquote:Op maandag 8 juni 2009 09:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar. Of julie verzinnen julie maar wat
.
Ik heb wel conclusies, maar zij wil dat ik bij interne elementen aan ga geven wat het concurrentievoordeel is, terwijl je dat juist doet bij kansen en bedreigingen (extern)quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat altijd tegen me zegt
Maar je hebt dan geen conclusies uit je SWOT getrokken begrijp ik. Dat moet er inderdaad wel altijd nog bij.
Ook al kan je dat uit de analyse zelf halen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 08:50 door Tally:
Topictitel: "gnibvik" -> "Zwanger?"
WHUUTTTTTT da fuck happened with the TT?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:26 schreef Psychonikeo het volgende:
het was dit topic
Zwanger?
Maar een mod heeft alles verpest
hmm ok.. daar heb je dan weer helemaal gelijk in.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb wel conclusies, maar zij wil dat ik bij interne elementen aan ga geven wat het concurrentievoordeel is, terwijl je dat juist doet bij kansen en bedreigingen (extern)
En niet eens bewustquote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. daar heb je dan weer helemaal gelijk in.
En isdatzo.. jij post consequent door slotjes heen he?
Mja dat heeft ze bij meer dingen gezet hoor. Ik maak het dan alleen wat duidelijker en heb het op sommige punten iets uitgebreider gemaakt, maar in wezen staat er nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. daar heb je dan weer helemaal gelijk in.
En isdatzo.. jij post consequent door slotjes heen he?
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja dat heeft ze bij meer dingen gezet hoor. Ik maak het dan alleen wat duidelijker en heb het op sommige punten iets uitgebreider gemaakt, maar in wezen staat er nog steeds hetzelfde
Huidige herschreven scriptie (tweede concept dus) heeft 21 pagina's - dat is wel inclusief voorblad, titelblad, inhoudsopgave, bronvermelding
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je krijgt daar toch een melding van had ik ergens gelezen?
Als ik moet, joah.. probeer 't dan wel zo te timen dat ik het thuis doe thoughquote:
ik doe het altijd met de gedacht dat ik betaald word voor het poepen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh, maar het is geen hoge noodwellicht is de opluchting groter als ik straks thuis van de badkamer een nucleair warzone mag maken
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh, maar het is geen hoge noodwellicht is de opluchting groter als ik straks thuis van de badkamer een nucleair warzone mag maken
soms wel. Maar zoals het toilet thuis zit, zit het nergens.quote:
Ja dat is ook mooi hèquote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik doe het altijd met de gedacht dat ik betaald word voor het poepen.
daarom.. Vroeger op mijn bijbaan ging ik dan berekenen hoeveel ik verdiend hadquote:
het is te merkenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ninjaaaaaaaa *high kick doet*
Ik ben een beetje melig.
Nico wat ben jij ergquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom.. Vroeger op mijn bijbaan ging ik dan berekenen hoeveel ik verdiend had
[..]
het is te merken
nee hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico wat ben jij ergdoe je dat nog steeds?
Vind je het erg dan dat ik melig ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |