Dubbele punt.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet poepen, maar dat doe ik principieel niet op 't werk..
teh drama's
Stommie!!quote:
je bent niet de enige die dat altijd tegen me zegtquote:Op maandag 8 juni 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stommie!!![]()
SWOT jaMja theorie was goed uitgewerkt, mevrouw heeft gewoon niet goed gelezen *gaat het er in lekentaal nogmaals bij zetten*
probleem is dat niemand dat weetquote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
Elke GNIBVIK-TT (wat het dan ook mag zjin) gaat eruit tot ik weet wat het is
.
dat gebeurde dus in dat topicquote:Op maandag 8 juni 2009 09:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar. Of julie verzinnen julie maar wat
.
Ik heb wel conclusies, maar zij wil dat ik bij interne elementen aan ga geven wat het concurrentievoordeel is, terwijl je dat juist doet bij kansen en bedreigingen (extern)quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat altijd tegen me zegt
Maar je hebt dan geen conclusies uit je SWOT getrokken begrijp ik. Dat moet er inderdaad wel altijd nog bij.
Ook al kan je dat uit de analyse zelf halen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 08:50 door Tally:
Topictitel: "gnibvik" -> "Zwanger?"
WHUUTTTTTT da fuck happened with the TT?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:26 schreef Psychonikeo het volgende:
het was dit topic
Zwanger?
Maar een mod heeft alles verpest
hmm ok.. daar heb je dan weer helemaal gelijk in.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb wel conclusies, maar zij wil dat ik bij interne elementen aan ga geven wat het concurrentievoordeel is, terwijl je dat juist doet bij kansen en bedreigingen (extern)
En niet eens bewustquote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. daar heb je dan weer helemaal gelijk in.
En isdatzo.. jij post consequent door slotjes heen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |