abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69800792
ik ben een meisje van 15 en heb al lang een vriend.
ik heb echt een brandende vraag want, ik zit niet aan de pil dat is stom van me.
net ben ik dus met mijn vriend naar bed gegaan (zonder condoom) en weet hij niet zekker of die er nou optijd is uitgekomen.
Ik wil nu graag een zwangerschapstest doen maar waarneer kan dat? kan ik dat bijv. ook al morgen doen?

HELP MEE.
pi_69800829
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef lotte015 het volgende:
ik heb echt een brandende vraag want, ik zit niet aan de pil dat is stom van me.
net ben ik dus met mijn vriend naar bed gegaan (zonder condoom) en weet hij niet zekker of die er nou optijd is uitgekomen.
Ik wil nu graag een zwangerschapstest doen maar waarneer kan dat? kan ik dat bijv. ook al morgen doen?

HELP MEE.
Gevalletje "morning-after pil"...

En anders heb ik nog wel een lijst met leuke jongens- en meisjesnamen.
pi_69800863
Is het minder dan 72 uur geleden? Anders kun je je beter richten op morning after pills dan op een zwangerschapstest.
pi_69800898
Ooit gehoord van 'voorvocht'? Daar zitten ook spermacellen in.

Ontopic:
quote:
Wanneer

Als je vermoedt dat je zwanger bent, kun je zelf een zwangerschapstest uitvoeren. De testen kunnen worden gedaan vanaf de eerste dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen. Op welk moment van de dag je de test uitvoert, maakt niet uit. Er is nu voldoende hCG in je lichaam aanwezig om een eventuele zwangerschap aan te tonen.
De testen zijn te koop bij nagenoeg alle apotheken, drogisterijen en sommige supermarktketens maar natuurlijk kun je ook naar je huisarts gaan om een test te laten doen. Maar een thuistest is net zo betrouwbaar en het voordeel is dat je het op je gemak kunt doen op een tijdstip dat het jou uitkomt. De kans op een verkeerde uitslag is bij de huidige testen zeer klein, mits de gebruiksaanwijzing goed is opgevolgd.
Het heeft pas zin om te testen als je menstruatie uitblijft want hoe 'later' je test, hoe betrouwbaarder de uitslag is. Wanneer je te vroeg test dan is het hormoon nog niet voldoende in je urine aanwezig en is de uitslag niet betrouwbaar.
pi_69801141
Zoals ze hierboven al zeiden is er maar 1 antwoord: morning after pil.

Anders alvast gefeliciteerd met het kindje
  zondag 7 juni 2009 @ 18:41:07 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69801854
Ga gewoon de morning after pil halen, dan is die zwangerschapstest niet nodig.

Hoe sneller je hem neemt hoe beter hij werkt, met de beste resultaten in de eerste 24 uur.

Dus ga morgenochtend naar de huisarts.

Ja de huisarts.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 7 juni 2009 @ 18:55:38 #7
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_69802267
wat iedereen al heeft gezegd, morning after pil en aan de pil.

[ Bericht 49% gewijzigd door Tally op 08-06-2009 08:50:57 ]
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_69803231
Wat hier al is gezegd: morning after pil halen als je het 'net' hebt gedaan. Zwangerschapstest kan je niet al morgen doen, pas vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden uit mijn hoofd. Maar ik weet dat niet zeker, nooit hoeven te gebruiken omdat ik nooit in een gnibvik-situatie terecht ben gekomen .
pi_69806116
nadenken is moeilijk he als je geil bent..
  zondag 7 juni 2009 @ 21:20:45 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69807533
quote:
ik heb echt een brandende vraag want, ik zit niet aan de pil dat is stom van me.net ben ik dus met mijn vriend naar bed gegaan (zonder condoom) en weet hij niet zekker of die er nou optijd is uitgekomen.

HELP MEE.
Dat je niet aan de pil bent is niet stom van je. Dat je geen condooms gebruikt, dat is stom van jullie allebei! Die dingen zijn er niet alleen tegen ongewenste zwangerschappen hoor!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69817816
wat tink zegt
Ja doei.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:13:04 #12
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_69830889
15? Je moet daar nog helemaal niet mee bezig zijn..

Ohjha was ook zo.. Tegenwoordig zijn er alleen nog hele domme hoertjes.. Wat kreeg je beltegoed?
pi_69831500
Je kan ook zelf een beetje nadenken of je in de gevarenzone zit:

Nagaan hoelang je cyclus is (dag 1 is de eerste dag van je ongesteldheid en de laatste dag is de dag voor dag 1)
Gemiddeld is dit 30 dagen.

Mocht je op 30 dagen zitten is neuken zonder veiligheidsmaatregelen extra gevaarlijk tussen dag 8 en dag 23. Dan ben je namelijk het meest vruchtbaar.

Testen met een zwangerschaps test kan pas vanaf dag 30 dan. Dan begint het eventuele HCG hormoon te stijgen.

En dit gemeld hebbende kan ik je nu vertellen dat je gewoon mega dom bent door niks te gebruiken. Hier komen dus vaak die tienermoeders vandaan. Jij bent dan blijkbaar nog snugger genoeg om een dag er na te beseffen dat je dom bent, die andere snappen meestal niet dat je door neuken zwanger kunt worden

Ga nu als de sodemieter een MAP (Morningafterpil) halen en schaf een tray condooms aan. En ook niet onbelangrijk, ga naar je huisarts voor de pil.

Succes ermee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69838438
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat je niet aan de pil bent is niet stom van je. Dat je geen condooms gebruikt, dat is stom van jullie allebei! Die dingen zijn er niet alleen tegen ongewenste zwangerschappen hoor!
"Hij weet niet of hij er op tijd is uit gekomen" ... Heb je uberhaupt wel sexuele voorlichting gehad?
pi_69839849
Kan er geen verbod komen? Wanneer je niet weet hoe het werkt rondom seks, dus zwangerschap, ziektes, etc. Dan mag je gewoon geen seks hebben?

Aan de anderen kant, dat valt er hier niets meer te lachen!
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:30:55 #16
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_69850058
Wat leuk!! Alwééééééééér een topic " Help, ben ik nu zwanger?! "

Is inmiddels ook alweer een paar weken geleden dat er eentje voorbij kwam toch?

Meisjes van 15 die niet weten hoe seks in zijn werk gaat, moeten er niet mee bezig zijn. Aan de ketting met
ze!

Ontopic:
Gebruik de zoekfunctie en bekijk de antwoorden in de eerdere 1.000 topics over ditzelfde onderwerp...
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_69853413
de kans dat je zwanger bent is er zowieso, zelfs als hij er toch "op tijd is uitgekomen"
in voorvocht kunnen namelijk ook al zaadcellen zitten
echt dom om het zonder condoom te doen als je niet aan de pil bent !
bij coïtus interruptus (= hem er op tijd uithalen) wordt in praktijk 12-38% toch zwanger
mss toch een betrouwbaardere anticonceptiemethode zoeken !

OT idd de map gaan halen als het nog geen 72u geleden is
en hoe sneller je hem haalt hoe minder kans op zwangerschap
testen kan je maar vanaf het moment dat je menstruatie uitblijft
pi_69857247
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef _LotT het volgende:
de kans dat je zwanger bent is er zowieso, zelfs als hij er toch "op tijd is uitgekomen"
in voorvocht kunnen namelijk ook al zaadcellen zitten
echt dom om het zonder condoom te doen als je niet aan de pil bent !
bij coïtus interruptus (= hem er op tijd uithalen) wordt in praktijk 12-38% toch zwanger
mss toch een betrouwbaardere anticonceptiemethode zoeken !

OT idd de map gaan halen als het nog geen 72u geleden is
en hoe sneller je hem haalt hoe minder kans op zwangerschap
testen kan je maar vanaf het moment dat je menstruatie uitblijft
De reden dat bij CI zo'n grote groep zwanger wordt is dat het niet altijd lukt 'm er op tijd uit te halen. Verder is dat hoge percentage gemeten over een langere periode, niet een enkele keer seks ( de kand dat je zwanger wordt is nl veel lager).
pi_69858220
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De reden dat bij CI zo'n grote groep zwanger wordt is dat het niet altijd lukt 'm er op tijd uit te halen. Verder is dat hoge percentage gemeten over een langere periode, niet een enkele keer seks ( de kand dat je zwanger wordt is nl veel lager).
ja haar vriendje slaagt hier dus duidelijk niet altijd op tijd in
de kans dat je zwanger wordt is er altijd bij CI wnt er ook zoiets als voorvocht
en de ene vrouw is de eerste keer al zwanger, de andere niet
welk percentage het dan juist is maakt niet zoveel uit, TS moet of aan de pil of condoom gebruiken of gewoon helemaal niet aan seks doen
pi_69858693
oke, beetje dom.
Snel morning after idd.. En dan zou ik zelf ook nog eens iets daarna laten controleren via zwangerschaps test.

En volgende keer gewoon altijd je vriend condoom laten gebruiken, is ook nog goed ook, krijg je geen SOA
pi_69858840
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef _LotT het volgende:

[..]

ja haar vriendje slaagt hier dus duidelijk niet altijd op tijd in
de kans dat je zwanger wordt is er altijd bij CI wnt er ook zoiets als voorvocht
De kans dat je daar zwanger van wordt is zeer, zeer laag.
quote:
en de ene vrouw is de eerste keer al zwanger, de andere niet
Je kunt pech hebben inderdaad, maar de kans dat je (meteen) zwanger wordt is helemaal niet zo groot. Vraag maar aan al die vrouwen die graag een kind willen en al maanden geen voorbehoedsmiddelen gebruiken maar toch niet zwanger worden.
quote:
welk percentage het dan juist is maakt niet zoveel uit, TS moet of aan de pil of condoom gebruiken of gewoon helemaal niet aan seks doen
Daar ben ik het wel mee eens, maar we moeten het risico ook weer niet overdrijven. Het risico op zwangerschap is pas groot als je tijdenlang zonder voorbehoedsmiddelen seks heb.
pi_69859112
quote:
Kan wel, maar tegen die tijd voel je t wel schoppen hoor..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:15:01 #23
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69859219
quote:
HELP MEE.
Waarmee?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe