Nee, het is echt een 'karakter', uit een Amerikaanse tv-show.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dacht dat het cryptisch bedoeld was, geen idee dan.
Ook al leuk gevonden, maar helaas. De naamgever van deze hond had minder fantasie. (Lees: geen woordspelingquote:Op maandag 8 juni 2009 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Fido Castro?
Dit dus...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben altijd voor de 'nooit meer doen' en verder spelen tactiek. Mocht echter blijken dat het nog eens gebeurd dan is het een royement voor life.
Nee ook niet. Zijn cathphrase is '.. for me to poop on' nadat hij net een compliment had gegeven: 'Nice dress... for me to poop on!'quote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Dogg The Bountyhunter?
Poldermodeltaal is nog populair hierzo.quote:
Brian Griffin?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee ook niet. Zijn cathphrase is '.. for me to poop on' nadat hij net een compliment had gegeven: 'Nice dress... for me to poop on!'
Ik vrees dat ik dat nooit heb gezien.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, de show is Late Night with Conan O'Brien
Hij komt ook wel eens op internet langs. Maar volgens mij kent niemand hem hier. Laat hem nog open staan tot 17.15 voor mensen die terug van hun werk komenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat nooit heb gezien.
Ze staan een paar posts verderop, degene die dit deel opende snapte de regels niet zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef Terpentin07 het volgende:
WTF is met de OP gebeurt? Ben ik er vijf dagen het land uit...alle punten weg.![]()
Correct.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef steekbal het volgende:
EVP ?
Glad to be of service.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef Tanjaa het volgende:
Jullie zijn wel entertainent zeg![]()
Net 10 minuutjes zeer geïnteresseerd dat gedoe met De_Kromme zitten lezen
Groetjes terugquote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Glad to be of service.![]()
Ben er weer en jullie krijgen allemaal de groeten van die lieve caissiere.
Zal ik morgen doen. Ben net binnen... Ik ga niet weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |