Is het echt duidelijk dat er sprake is van fraude? Want er moet geen Neo-McCarthyisme ontstaan hierzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, hijs goed
Maar gaan we hier nog iets mee doen of niet? Wat mij betreft wordt ie gewoon net als Lehme op 0 gezet, ook omdat hij niet meer op de vraag van vaagsel had gereageerd:
[..]
Ik weet niet hoe duidelijk je het wilt hebben. Hij wist een plaats in Slovenië die 1. geen standaard Sloveense naam heeft, 2. niet op een bekende weg of in een toeristisch gebied ligt, en 3. welgeteld 13 inwoners heeft. Hij zegt de naam te hebben onthouden van 'een vakantie' maar als vaagsel vraagt om meer uitleg volgt er niets. Op mijn uitleg waarom die naam niet een naam is die je normaal gesproken zou onthouden reageert hij ook niet, behalve een 'Dat is dan jouw probleem'.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het echt duidelijk dat er sprake is van fraude?
Ik begrijp dat de verdenking sterk is. Maar hoe zou ik jullie kunnen overtuigen? Je moet het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Die plaats kwam mij toevallig bekend voor. Kan ik het helpen dat ik het weet. Moet ik dan voortaan geen antwoord meer geven op vragen die ik weet, omdat jullie mij dan misschien kunnen verdenken van fraude?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef vaagsel het volgende:
Nee, is niet helemaal duidelijk maar de verdenking is wel vrij sterk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duidelijk je het wilt hebben. Hij wist een plaats in Slovenië die 1. geen standaard Sloveense naam heeft, 2. niet op een bekende weg of in een toeristisch gebied ligt, en 3. welgeteld 13 inwoners heeft. Hij zegt de naam te hebben onthouden van 'een vakantie' maar als vaagsel vraagt om meer uitleg volgt er niets. Op mijn uitleg waarom die naam niet een naam is die je normaal gesproken zou onthouden reageert hij ook niet, behalve een 'Dat is dan jouw probleem'.
Dat is de case dus. Dan zal hij zich moeten verduidelijken. Dit soort zaken zijn altijd lastig en kunnen soms uit monden in een soort van heksenjacht daarom mijn opmerking over Neo-McCarthyisme. Kan er geen soort van commissie worden aangesteld die optreed bij dit soort zaken?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef vaagsel het volgende:
Nee, is niet helemaal duidelijk maar de verdenking is wel vrij sterk.
Misschien moet je even uitleggen hoe je WEET dat een of ander enorm klein plaatsje ergens in een uithoek in Slovenië ligt. Dat het je eerste ingeving is is nog tot daaraan toe, al is het alsnog erg vreemd, maar wat kan een dorpje met 13 inwoners nou helemaal gedaan hebben om tijdens zo'n vakantie in je geheugen terecht te komen?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de verdenking sterk is. Maar hoe zou ik jullie kunnen overtuigen? Je moet het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Die plaats kwam mij toevallig bekend voor. Kan ik het helpen dat ik het weet. Moet ik dan voortaan geen antwoord meer geven op vragen die ik weet, omdat jullie mij dan misschien kunnen verdenken van fraude?
Ik ben één keer met vakantie geweest naar Slovenië. Voor de rest ben ik altijd ergens in Frankrijk of Spanje geweest. Die plaatsnaam kwam mij gewoon bekend voor. De naam, de uitspraak, ik associeerde het gewoon gelijk met Slovenië. Is dat zo vreemd?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien moet je even uitleggen hoe je WEET dat een of ander enorm klein plaatsje ergens in een uithoek in Slovenië ligt. Dat het je eerste ingeving is is nog tot daaraan toe, al is het alsnog erg vreemd, maar wat kan een dorpje met 13 inwoners nou helemaal gedaan hebben om tijdens zo'n vakantie in je geheugen terecht te komen?
Zoals de commissie-McCarthy?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Dat is de case dus. Dan zal hij zich moeten verduidelijken. Dit soort zaken zijn altijd lastig en kunnen soms uit monden in een soort van heksenjacht daarom mijn opmerking over Neo-McCarthyisme. Kan er geen soort van commissie worden aangesteld die optreed bij dit soort zaken?
Kijk eens op de kaart van Slovenië naar andere plaatsnamen. Lees mijn uitleg nog eens terug. Ja, dat is vreemd.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben één keer met vakantie geweest naar Slovenië. Voor de rest ben ik altijd ergens in Frankrijk of Spanje geweest. Die plaatsnaam kwam mij gewoon bekend voor. De naam, de uitspraak, ik associeerde het gewoon gelijk met Slovenië. Is dat zo vreemd?
Niet geheel zoals de commissie McCarthy maar een arbitraire orgaan die bij dit soort zaken hoor en wederhoor plegen en dan tot een besluit komen zonder dat het zo'n welles nietes spel wordt en er steeds meer mensen in de topics zich er mee bemoeien. zoals ik nu dus......quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals de commissie-McCarthy?Het nadeel van dit soort zaken is dat je het nooit 100% kan bewijzen en dat je ergens moet vertrouwen op de eerlijkheid van de medespelers. Alleen zijn mensen die opzoeken per definitie niet eerlijk..
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef tomtomaat het volgende:
Dit wordt een welles nietus discussie. Een waarschuwing is zeker op zijn plaats.
Tja, wat moet ik hier nou van zeggen. IK associeer het ermee. Kan het ook niet helpen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart van Slovenië naar andere plaatsnamen. Lees mijn uitleg nog eens terug. Ja, dat is vreemd.
En, geachte commissie, wat is uw oordeel?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet geheel zoals de commissie McCarthy maar een arbitraire orgaan die bij dit soort zaken hoor en wederhoor plegen en dan tot een besluit komen zonder dat het zo'n welles nietes spel wordt en er steeds meer mensen in de topics zich er mee bemoeien. zoals ik nu dus......![]()
de heer T. Tomaat heeft een waarschuwing voorgesteld en de heer R. Cebo heeft er mee in gestemd.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En, geachte commissie, wat is uw oordeel?
Ik ben voor op 0 zetten, maar ik vrees dat ik in de minderheid ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
de heer T. Tomaat heeft een waarschuwing voorgesteld en de heer R. Cebo heeft er mee in gestemd.
Nu een waarschuwing met een proeftijd van 3 maanden. Binnen die termijn weer over de schreef. Dan op 0 zetten en verbannen?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben voor op 0 zetten, maar ik vrees dat ik in de minderheid ben.
Deal.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu een waarschuwing met een proeftijd van 3 maanden. Binnen die termijn weer over de schreef. Dan op 0 zetten en verbannen?
Eens.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben altijd voor de 'nooit meer doen' en verder spelen tactiek. Mocht echter blijken dat het nog eens gebeurd dan is het een royement voor life.
Nee, maar leuk gevonden.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Eens.
Als antwoord op de vraag:
Snoop Dogg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |