Klopt, maar het was het enige toepasbare waarbij ik die uitdrukking kon gebruiken.quote:
ja komt morgen ofzo wlquote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Stuur mij anders een pic Dagdag, je weet dat ik te vrouwen val.
Ah, een Freudiaanse verspreking.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Geen wonder dat je die mails dan krijgt.quote:
RL is als de dood. Veel over gespeculeerd, maar niemand weet precies wat het is...quote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar..... IRL is toch maar een mythe, een spookverhaaltje om kinderen mee bang te maken ?
Niet voor je uitstellen, van uitstel komt afstel. Oftewel, mijn inbox staat open.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
ja komt morgen ofzo wl
Freud.quote:
Nog net een graad erger dan ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Klopt, maar het was het enige toepasbare waarbij ik die uitdrukking kon gebruiken.
Doe mij ook maar graagquote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
RL is als de dood. Veel over gespeculeerd, maar niemand weet precies wat het is...
Had ik hem maar nooit aangemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen wonder dat je die mails dan krijgt.
quote:
Inderdaad, zo'n vrijdenker zoals jij wordt niet vaak geboren. Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- c.q. uitgangen heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
Doe mij ook maar graagen i.t.t. Emimich ben ik ook nog eens te vertrouwen
Dit wordt wel iets té pretentieus.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Skylark. het volgende:
Het valt ons zwaar, lumen mundi.
Vaarwel. Ik zal mij morgen weer melden met de belevingen van de dag.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
We zullen je missen, man met de afro.....
omdat het zondag is de pr afdeling dicht is, morgen zet ik je erbijquote:
neequote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
DAGDAG ! heet jij toevallig Balestracci met je achternaam ?
Niet bij mij in elk geval. Ik ben leeg.quote:
Jij ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n vrijdenker zoals jij wordt niet vaak geboren. Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- c.q. uitgangen heeft.
Volgens mij gebruik jij de c.q. term verkeerd.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n vrijdenker zoals jij wordt niet vaak geboren. Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- c.q. uitgangen heeft.
Ja, dingenquote:
Mimi maakt nooit fouten.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij gebruik jij de c.q. term verkeerd.
Dat doet niets af aan de boodschap.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Jij ook.
kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |