In het openbaar,quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk je ooit wel eens naar een hockeywedstrijd?
M'n opa maakte een opmerking over een chemokuur.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook, maar dan zie ik nog niet echt het probleem.
Ik zit in september weer in het bierteam.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het openbaar,
mr. ZH doet geen teamsport.
quote:
Ja dat dus. Van die zelfbenoemde kakkers, met een Splash zeilbootje mét een grijs dek dringend voor de kassa van de plaatselijke Aldi om maar zo snel mogelijk buiten te zijn in de hoop dat niemand ze hebben opgemerkt.quote:
Nee, hij heeft tondeuse-haar.quote:
Gers of Gupje(?) zie ik er wel voor aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Is er eigenlijk een SC'er die ervoor uit durft te komen dat hij een matje heeft met aan de zijkanten zo opgeschoren?
Care, doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meisjes daar op Girlscene. Alleen een beetje jong.
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat dus. Van die zelfbenoemde kakkers, met een Splash zeilbootje mét een grijs dek dringend voor de kassa van de plaatselijke Aldi om maar zo snel mogelijk buiten te zijn in de hoop dat niemand ze hebben opgemerkt.
Gers heeft óf een matje, of hij is kaal c.q. gemillimeterd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Gers of Gupje(?) zie ik er wel voor aan.
Ik ga wel weerquote:
Gers is gemillimeterd geloof ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gers heeft óf een matje, of hij is kaal c.q. gemillimeterd.
Gupje heeft waarschijnlijk zo'n incestcoupe.
Aldi.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat dus. Van die zelfbenoemde kakkers, met een Splash zeilbootje mét een grijs dek dringend voor de kassa van de plaatselijke Aldi om maar zo snel mogelijk buiten te zijn in de hoop dat niemand ze hebben opgemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |