In het openbaar,quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk je ooit wel eens naar een hockeywedstrijd?
M'n opa maakte een opmerking over een chemokuur.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook, maar dan zie ik nog niet echt het probleem.
Ik zit in september weer in het bierteam.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het openbaar,
mr. ZH doet geen teamsport.
quote:
Ja dat dus. Van die zelfbenoemde kakkers, met een Splash zeilbootje mét een grijs dek dringend voor de kassa van de plaatselijke Aldi om maar zo snel mogelijk buiten te zijn in de hoop dat niemand ze hebben opgemerkt.quote:
Nee, hij heeft tondeuse-haar.quote:
Gers of Gupje(?) zie ik er wel voor aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Is er eigenlijk een SC'er die ervoor uit durft te komen dat hij een matje heeft met aan de zijkanten zo opgeschoren?
Care, doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meisjes daar op Girlscene. Alleen een beetje jong.
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat dus. Van die zelfbenoemde kakkers, met een Splash zeilbootje mét een grijs dek dringend voor de kassa van de plaatselijke Aldi om maar zo snel mogelijk buiten te zijn in de hoop dat niemand ze hebben opgemerkt.
Gers heeft óf een matje, of hij is kaal c.q. gemillimeterd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Gers of Gupje(?) zie ik er wel voor aan.
Ik ga wel weerquote:
Gers is gemillimeterd geloof ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gers heeft óf een matje, of hij is kaal c.q. gemillimeterd.
Gupje heeft waarschijnlijk zo'n incestcoupe.
Aldi.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat dus. Van die zelfbenoemde kakkers, met een Splash zeilbootje mét een grijs dek dringend voor de kassa van de plaatselijke Aldi om maar zo snel mogelijk buiten te zijn in de hoop dat niemand ze hebben opgemerkt.
Agnetha.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit in september weer in het bierteam.
Wat kan die jongeman het plebs toch op juiste wijze inschatten zeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
Gers is gemillimeterd geloof ik.
Je moet ook echt naar binnen om te zien welke mensen er naar buiten komen. De 'discussie' die jij zojuist aanzwengelde?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij komt in de aldi.Oh en alle mensen met rl komen bij de aldi? Wtf, sowieso deze discussie:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij heeft weer haar en een bril.quote:
Je kijkt TMF.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef 3lmo het volgende:
Radiohead op TMF, dat ik dit nog mag meemaken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gers heeft óf een matje, of hij is kaal c.q. gemillimeterd.
Gupje heeft waarschijnlijk zo'n incestcoupe.
Anders even de cam aanquote:Op zondag 7 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet voordat je me nieuwe foto's hebt gestuurd
Toch kom jij altijd over als iemand van de verkeerde kant.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:23 schreef Florian_ het volgende:
Oi
Dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat kan die jongeman het plebs toch op juiste wijze inschatten zeg.
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet ook echt naar binnen om te zien welke mensen er naar buiten komen. De 'discussie' die jij zojuist aanzwengelde?
Als ik van zender verander, en ik kom er langs, kijk ik inderdaad een kort moment TMF. Goed gezien!quote:
Ja of je hebt gewoon (onbewust) een foto gezien.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat kan die jongeman het plebs toch op juiste wijze inschatten zeg.
Kijk naar dat wijf, nooit.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ace of Base, weet wanneer je moet stoppen.
Hoe ziet Pk eruit, ik ben zo benieuwd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet voordat je me nieuwe foto's hebt gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |