Ik ben trots op jequote:
Ik ben niet heel bang aangelegdquote:
Als ik net als wiki the viking langs m'n neus wrijfquote:
Waarom??quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zulke dingen hier roepen, vraagt er om
ik ben verrekes engquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
& sommige Singles zijn eng, maar sommige mensen die wel een relatie hebben zijn ook eng
Slechte TT!
Leuk voor de volgende meetquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op de basisschool vond ik kringetjes altijd erg leuk
1,2,3,4,5,6,7.. wie mag ik een kusje geven
Ssssst dat moet je niet nu al hier verklappen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik net als wiki the viking langs m'n neus wrijf![]()
Maar die zijn eng om hun gedragquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
& sommige Singles zijn eng, maar sommige mensen die wel een relatie hebben zijn ook eng
Maar dan ga ik wel stiekem spiekenquote:
je bent bevooroordeeldquote:
Dat is hem ook stiekem nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ssssst dat moet je niet nu al hier verklappen.
paardenmeisjequote:
Hahahaquote:
Hehe, dat kan dan inderdaad voorkomenquote:
Dat is waarquote:
Gewoon zeggen dat je komt en dan niet komen.quote:
Paarden zijn ook gewoonquote:
zij komt alleen als ik kom.. toch venco?quote:
Ja leukquote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef fraggie1975 het volgende:
Stoelendans is ook wel lachen.
(wel meer dan 1 stoel weg halen ofcourse,en heren en dames in gelijke aantallen..)
heb altijd mn eigen stoel bij me!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef fraggie1975 het volgende:
Stoelendans is ook wel lachen.
(wel meer dan 1 stoel weg halen ofcourse,en heren en dames in gelijke aantallen..)
Valsspeler!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het niet.Maar ligt ook aan tijd want ik woon in Zeeland en ben afhankelijk van ov.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zij komt alleen als ik kom.. toch venco?
durf ik niet meer als je in de buurt bent..straks stoot ik het weer omquote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Neem jij nog maar een slokje Cola-Light!
Als je de w eraf haalt.. scheelt het weerquote:
Hahahaquote:
Ik zat je te stangenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het niet.Maar ligt ook aan tijd want ik woon in Zeeland en ben afhankelijk van ov.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Valsspeler!
Ik ga maar weer iets nuttigs doen. Fijne avond!
Nou, dat weet ik nog zo net niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn zat mensen die wel ophalen
uitzonderingenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.behalve als jij ineens ziek wordt en ik wordt gedwongen tóch te komen.
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat je te stangen
OV is kutmss is er wat te regelen met hier bij iemand overnachten?
Of thuisbrengen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn zat mensen die wel ophalen
Op ze minst een die niet moeilijk over doet en er zullen vast meer zo denkenquote:
quote:
quote:
Ik ben best goed, al zeg ik het zelf!quote:
Dat is dat geregeldquote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.
Je wordt zenuwachtig van mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
durf ik niet meer als je in de buurt bent..straks stoot ik het weer om
Dat is dan gegeregeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.
Ik vooral als ik aan het twijfelen ben over mijn daden (in het verleden of toekomst)quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zichzelf eigenlijk het meest ?
Als het wazig word?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zicht eigenlijk het meest ?
Ik ben best blij dat ik kan zien eigenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zicht eigenlijk het meest ?
lets hopequote:
*trillende handen*quote:
Jij bent humor.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben best goed, al zeg ik het zelf!
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
I wish.Nee dat lijkt me niet zo'n goed idee
Hoewel
Hm nee toch niet.
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Komt niet door de alcoholquote:
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
I wish.Nee dat lijkt me niet zo'n goed idee
Hoewel
Hm nee toch niet.
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wilquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Haten is zo groot woord.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelen
Jij hebt nog een hond ik praat altijd tegen de muur.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullen
oooh, gaat prima hoor die pm's van je.. helaas zijn het er maar zo weinigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wil![]()
En op andere momenten als ik ergens een leuke gast zie en niet het lef heb om contact te leggen.
nuff said.. al het leuke komt uit rotterdam?quote:
Ik heb nog meer te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, gaat prima hoor die pm's van je.. helaas zijn het er maar zo weinig
Sturen we dJazz gewoon die kant opquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelen
wat jij wilquote:
Welke vorige post?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
nuff said.. al het leuke komt uit rotterdam?
gezien je vorige post ook
Slaap lekker!!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat ff hond uitlaten, douchen en naar bed![]()
Weltrustenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
eensquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wil![]()
En op andere momenten als ik ergens een leuke gast zie en niet het lef heb om contact te leggen.
ja dat dus een beetje... alleen dat lastig vallen doe ik niet zo volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benEn dan vooral als ik anderen daarmee lastig val...
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke vorige post?
En ik ken 2 personen uit Rotterdam die allebei leuk zijn ja.
Diequote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gheheheh ja dat is helemaal vervelend hequote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benEn dan vooral als ik anderen daarmee lastig val...
Slaap lekker,quote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
truste!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
Oooh die, dat is die uit Rotterdam ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Die
En bij die andere slapen is geen optie?
en cue heeft al een oplossing?
ik regel wel watquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Die
En bij die andere slapen is geen optie?
en cue heeft al een oplossing?
jij mag me altijd lastig vallenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh die, dat is die uit Rotterdam ja.
En bij die andere dat is de oplossing waar Cue al aan dacht.
quote:
Ik wel, maar ik kan me tegenwoordig beter inhouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef kwaakvaak het volgende:
ja dat dus een beetje... alleen dat lastig vallen doe ik niet zo volgens mij
Nogal, grappig is het iig nietquote:
Dat is lief van je! Andersom ook. Ook om gewoon leuke/gekke verhalen te vertellen, daar ben ik dol opquote:
quote:
en precies de reden waarom ik ook twijfel of het slim is als ik ook kom.. Maar goed we zien dat tegen het einde van de week welquote:Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh die, dat is die uit Rotterdam ja.
En bij die andere dat is de oplossing waar Cue al aan dacht.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is lief van je! Andersom ook. Ook om gewoon leuke/gekke verhalen te vertellen, daar ben ik dol op
Precies, gewoon kijken hoe je er dan in staat. En hoeveel energie je nieuwe baan je dan gekost heeft, natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
en precies de reden waarom ik ook twijfel of het slim is als ik ook kom.. Maar goed we zien dat tegen het einde van de week wel
Jij zou zeker weten dat je jouw voormalig lief ziet, de kans dat ik de mijne toevallig tegenkom lijkt me heel klein. En als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik reageer.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en precies de reden waarom ik ook twijfel of het slim is als ik ook kom.. Maar goed we zien dat tegen het einde van de week wel
Ik herken het meisquote:
Ik pak je gewoon vol op je bek danquote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou zeker weten dat je jouw voormalig lief ziet, de kans dat ik de mijne toevallig tegenkom lijkt me heel klein. En als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik reageer.
quote:
Zenuwen waarvoor?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Heb nu gewoon echt buikpijn van de zenuwen. En ik moet nog 2 dagen. Niet leuk.
Zou ze leuk vindenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Je mag hem hebben hoor..quote:
Beter je focus op andere dingen, proberen te legen, dagen vliegen dan voorbijquote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Relax. Probeer ergens aan te denken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Dan is het een afleidingsmanouvrequote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Like he f*cking cares.Althans, verwacht van niet. Enigszins verbaast.
Dat mag je wel doen met HH en nouk enzoquote:
Grijpje kansquote:
En ik maar denken dat je me wel wou delen met je vriendinnenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag je wel doen met HH en nouk enzo
Ik wil met jou bitchfighten. Kijken of je ook boven op me gaat zitten en lachen als ik je pijn doe.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag je wel doen met HH en nouk enzo
Dan is het goedquote:
Kort gezegd 2e date met iemand die ik al 6 maanden leuk vind (en wederzijds, of niet, of wel - hij weet het geloof ik ook niet meer). Halfjaar niet gezien omdat hij in het buitenland zit voor zijn werk en nu een weekje in NL is.quote:
quote:
Niet? Tegenvaller! Bijtenquote:
Da's het hele probleem. Ik denk teveel. Ik denk altijd. En overal. Over alles.quote:
Sorry..quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef getl0st het volgende:
En ik maar denken dat je me wel wou delen met je vriendinnen
Dat hoeven we niet perse om een kerel te doen hoor.. kan ook gewoonquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik wil met jou bitchfighten. Kijken of je ook boven op me gaat zitten en lachen als ik je pijn doe.
I wish meis, I wish...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
Dan kan ik de spanning begrijpenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kort gezegd 2e date met iemand die ik al 6 maanden leuk vind (en wederzijds, of niet, of wel - hij weet het geloof ik ook niet meer). Halfjaar niet gezien omdat hij in het buitenland zit voor zijn werk en nu een weekje in NL is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
Ja maar bitchfighten is niet compleet als het niet om een man gaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Dat hoeven we niet perse om een kerel te doen hoor.. kan ook gewoon
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Zoals ik al zei: Bitchfightquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Dan maar eerst een leuke man vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ja maar bitchfighten is niet compleet als het niet om een man gaat.
daarom ga ik het ook even met voormalig lief wil overleggen voor ik toe zeg te komenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou zeker weten dat je jouw voormalig lief ziet, de kans dat ik de mijne toevallig tegenkom lijkt me heel klein. En als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik reageer.
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij gaat hoe dan ook terug naar het buitenland, aangezien hij hier maar een weekje is? Hoe wil je dat hij je ziet? Relaxed of volledig opgefokt omdat je zo zenuwachtig bent? Niet echt aantrekkelijk, I tell ya. Dus, chill.. Het ergste dat kan gebeuren, gebeurt niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
Kort gezegd 2e date met iemand die ik al 6 maanden leuk vind (en wederzijds, of niet, of wel - hij weet het geloof ik ook niet meer). Halfjaar niet gezien omdat hij in het buitenland zit voor zijn werk en nu een weekje in NL is.
Das verdomde jammerquote:
Dat ik iets voor iemand begin te voelen, terwijl ik dat helemaal niet wil enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar zeg het is wat zit je dwars
Dan heb je bij deze gewonnenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, je wilt niet bitchfighten om Getl0st.
hoiquote:
Nopquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
Ahja, je wilt niet bitchfighten om Getl0st.
Begrijp ik, ff peilen hoe en wat tussen julliequote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daarom ga ik het ook even met voormalig lief wil overleggen voor ik toe zeg te komen![]()
en ik wil idd ook even kijken hoe ik er dan voor sta, het is beetje hrmm vreemd nog in mijn kop geloof ik.
Maar heb jij ruzie met je voormalig lief, of nog teveel gevoel dat je hem liever niet tegen wil komen?
Als jij dat knopje vindt vertel het dan ook even aan mij. Dat wil ik ook namelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's het hele probleem. Ik denk teveel. Ik denk altijd. En overal. Over alles.
quote:
Klinkt niet best nee, is het gevoel ook wederzijdsquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das verdomde jammer
[..]
Dat ik iets voor iemand begin te voelen, terwijl ik dat helemaal niet wil enzo
Seroxat in een hoge dosis kan je volgens mij in een soort van wandelend kasplantje omtoverenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Thanks...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij gaat hoe dan ook terug naar het buitenland, aangezien hij hier maar een weekje is? Hoe wil je dat hij je ziet? Relaxed of volledig opgefokt omdat je zo zenuwachtig bent? Niet echt aantrekkelijk, I tell ya. Dus, chill.. Het ergste dat kan gebeuren, gebeurt niet.
hrmm das wel naar zeg.. Wel begrijpelijk hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet of het verstandig is hem weer te zien. Volgens mij krijg ik dan weer beetje last van kriebels enzo.
Gefeliciteerdquote:
dan komt die bitchfight er dus ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar we vinden niemand allebei even leuk.
Veel hier je gezicht laten zien, slepen je wel er door heenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thanks...
Ik weet rationeel wel dat ik niet nerveus hoef te zijn maar ik heb echt buikpijn van de zenuwen gewoon.
Ben weinig in mijn leven zo nerveus geweest. Vraag me al af hoe ik ben op dinsdag zelf![]()
Waarschijnlijk een wandelend wrak...
Maar natuurlijk mag hij er niks van merken dus als hij aanbelt dan ben ik de rust zelve he, dat snap je ook wel(en gek genoeg kan ik dat gewoon...)
Nu is het ook wel een schrale troost dat hij waarschijnlijk net zo, zo niet nerveuzer is dan ik...
Ja, heb er nu wat weer wat meer last van dan vorige week enzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm das wel naar zeg.. Wel begrijpelijk hoor
Doe maar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Seroxat in een hoge dosis kan je volgens mij in een soort van wandelend kasplantje omtoveren
Je geeft snel opquote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhoop dat je er blij mee bent
[..]
dan komt die bitchfight er dus ook niet
2 dagen nerveus is wel heel veel hoor!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:31 schreef Lotusss het volgende:
Thanks...
Ik weet rationeel wel dat ik niet nerveus hoef te zijn maar ik heb echt buikpijn van de zenuwen gewoon.
Ben weinig in mijn leven zo nerveus geweest. Vraag me al af hoe ik ben op dinsdag zelf![]()
Waarschijnlijk een wandelend wrak...
Maar natuurlijk mag hij er niks van merken dus als hij aanbelt dan ben ik de rust zelve he, dat snap je ook wel(en gek genoeg kan ik dat gewoon...)
Nu is het ook wel een schrale troost dat hij waarschijnlijk net zo, zo niet nerveuzer is dan ik...
is wel je gevoel uitquote:
Doe ik ook... mijn vrienden worden helemaal gek van mij door mijn nerveuze gedoe...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel hier je gezicht laten zien, slepen je wel er door heen
Ja das natuurlijk nog maar de vraag.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhoop dat je er blij mee bent
[..]
dan komt die bitchfight er dus ook niet
Mbt jou of die bitchfight?quote:
Hoelang is het al 'uit'?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb er nu wat weer wat meer last van dan vorige week enzo.Beetje wisselend.
![]()
Maar goed, ik zal hem niet zo snel tegenkomen, is maar goed dat ie niet hier in de buurt woont.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah : http://tweakers.net/nieuw(...)sverhoging-door.html![]()
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Klinkt niet best nee, is het gevoel ook wederzijds
snel zat voor mij... ik ben wel klaar met alles downloaden wat online staat. Hoef geen mirror van het internet bij te houdenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is best traag, over 2maandjes glasvezel
Zo moet je niet denken, en dat weet je zelf ook, er is geen reden om je onzeker te voelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.
En je zit er nog steeds mee?quote:
Mijn gevoel staat al vaak uit. Het enige wat ik dat ik mijn gevoel beter kan controleren.quote:
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
En je zit er nog steeds mee?
Dan moet ie een aardige indruk achter gelaten hebben
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturenquote:
Gelukkig zijn de mensen hier, heel geduldig en wel wat gewendquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe ik ook... mijn vrienden worden helemaal gek van mij door mijn nerveuze gedoe...
Ik weet wat je bedoelt.. maar dan is de reden dat het over is gegaan ook een reden waar je je niet bij kan neerleggen?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.
Is ook geen wedstrijtje hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturen
en mbt jou.. ik ga niet aan een wedstrijdje meedoen.. vind ik een afknapper.
ja...... dat dusquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.
Hm, weet ik niet. Het is best lastig, liefde was ineens over en dat kwam best wel ff aan zo ineens.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.. maar dan is de reden dat het over is gegaan ook een reden waar je je niet bij kan neerleggen?
wedstrijdje om mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturen
en mbt jou.. ik ga niet aan een wedstrijdje meedoen.. vind ik een afknapper.
Denk zo nog regelmatig over me eerste lief en dat zal wel zo blijven ook, maakt ons toch een beetje mensenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet. Het is best lastig, liefde was ineens over en dat kwam best wel ff aan zo ineens.
Tja, je doet er zo weinig aan he.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]dat was dus van zijn kant.. rot voor je
Dat kan ik me in jouw geval ook iets meer voorstellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk zo nog regelmatig over me eerste lief en dat zal wel zo blijven ook, maakt ons toch een beetje mensenlijk
idd is maar net hoe diep de gevoelens zitten, wees maar blij dat die er zijn, zonder gevoel lijkt me ook klote door het leven gaanquote:Op zondag 7 juni 2009 20:41 schreef HeatWave het volgende:
ach, ikwas vrijdag op het feestje van de nieuwe vriend van een ex van me, soms doet het jaren pijn, soms is het makkelijker of logischer om er overheen te raken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
wedstrijdje om mij?is ook helemaal niet nodig
Geen gevoel hebben dan kan je beter dood zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd is maar net hoe diep de gevoelens zitten, wees maar blij dat die er zijn, zonder gevoel lijkt me ook klote door het leven gaan
Als het geen wedstrijdje is.. wat heb ik dan opgegeven?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
wedstrijdje om mij?is ook helemaal niet nodig
Ik wil niet dat er vrouwen ruzie krijgen om mijquote:
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapotquote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat kan ik me in jouw geval ook iets meer voorstellen.![]()
De bitchfightquote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het geen wedstrijdje is.. wat heb ik dan opgegeven?
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je doet er zo weinig aan he.
Genoeg erover.
Ik zie niet in waarom je je daarvoor zou schamen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapot
oh dat is vervelend.............ik weet niet waarom je huilde...........maar zal vast iets zijn, dat je raakte....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapot
Jawel, ik heb er gewoon echt geen zin in... Omdat ik me er vaak echt onwijs kut door ga voelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, en dat weet je zelf ook, er is geen reden om je onzeker te voelen
Het zullen niet de uitjes geweest zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh dat is vervelend.............ik weet niet waarom je huilde...........maar zal vast iets zijn, dat je raakte....
sterkte
Waarom zou je daarvoor schamen?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bijv. jaquote:Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgende week word het gezellig met z'n allen
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijv. jamaar is voor mij nog niet 100 % zeker hoor.
Jij zei:quote:
Dus niet teveel jezelf tegenspreken hequote:
Hihihi dat snap ikquote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zullen niet de uitjes geweest zijn.
Tja is weg rennen er van dan een oplossing ?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er gewoon echt geen zin in... Omdat ik me er vaak echt onwijs kut door ga voelen
Ja, jou houd je natuurlijk niet zomaar voor de gek.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
Dus niet teveel jezelf tegenspreken he
Je bent scherp vanavondquote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
Dus niet teveel jezelf tegenspreken he
In elk geval een tijdelijk oplossing... Ik weet gewoon even niet wat ik er mee moet, ik weet namelijk dat ik me hoe dan ook kut ga voelen. Als de persoon in kwestie me niet wil ga ik me kut voelen. Maar als de persoon in kwestie me wél wil ga ik me ook kut voelen omdat ik dan onwijs onzeker ben enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja is weg rennen er van dan een oplossing ?
bedankt ze zullen ook wel wat gewent zijn op een begraafplaats rond deze tijd van het jaar spookt er gewoon van alles door me hoofd ma tanja sebas gewoon weer een rot tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je je daarvoor zou schamen.
Ik heb wel eens een mindere dag natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef vencodark het volgende:
Ja, jou houd je natuurlijk niet zomaar voor de gek.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef getl0st het volgende:
Je bent scherp vanavond
En je hebt gelijk..
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een mindere dag natuurlijk
[..]
herkenbaar!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.
Hoiquote:
Dat kan ik me voorstellen. Wel dapper dat je alsnog naar de begraafplaats gegaan bent.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedankt ze zullen ook wel wat gewent zijn op een begraafplaats rond deze tijd van het jaar spookt er gewoon van alles door me hoofd ma tanja sebas gewoon weer een rot tijd
I'm only humanquote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef vencodark het volgende:
jij hebt ook weleens een minder oplettende dag?
Dat valt me bijna tegen.
Maar is menselijk hoor.
Je weet dat je dat nooit zelf moet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Net een plekje rond mijn oksel weg gesneden
Was een soort van wratje, maar die werd steeds groter en werd rood de laatste dagen...
Heeft gewoon 30 minuten gebloed
zulke dingen moet je ook niet zelf doen sukkeltjequote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Was een soort van wratje, maar die werd steeds groter en werd rood de laatste dagen...
Is it a plain.. is it an alien.. no its Cuegirllie.. only human!!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
Geen beest? Geen alien? pff hebben we ook weer mazzel.
- 1 slimheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Mijn pa hielpquote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat je dat nooit zelf moet doen
En toch kan jij niet vliegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is it a plain.. is it an alien.. no its Cuegirllie.. only human!!
quote:
En jij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen beest? Geen alien? pff hebben we ook weer mazzel.
Wat doet hij daar dan? schoonmaker?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn pa hielphij werkt op de operatie kamer van de VU van Amsterdam
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik hoop niet als schoonmaker.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
niet?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doet hij daar dan? schoonmaker?
Nee, hij uhm... kut, kan niks grappigs verzinnenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doet hij daar dan? schoonmaker?
Waarom zou je het zelf doen. De huisarts is teveel moeite?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef KudFokker het volgende:
Het was ook gewoon helemaal steriel met pure alcohol en zo'n echt operatie mesje en een tangetje
Het bloedde alleen zo erg omdat dat plekje zelf al veel bloed 'opgezogen' had
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef KudFokker het volgende:
Het was ook gewoon helemaal steriel met pure alcohol en zo'n echt operatie mesje en een tangetje
Het bloedde alleen zo erg omdat dat plekje zelf al veel bloed 'opgezogen' had
Superwomen dusquote:
hebt ie jou ook niet voor nodig kan ie zelf welquote:
sterkte!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedankt ze zullen ook wel wat gewent zijn op een begraafplaats rond deze tijd van het jaar spookt er gewoon van alles door me hoofd ma tanja sebas gewoon weer een rot tijd
Bekent , maar dan tegen m'n pc als hij weer eens niet mee wil werken.. of dat wrak van een kever ,,,quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullen
Dat gebeurt niet snel hoorquote:
Hoi KZquote:
Ja, die hebben bijna nooit tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom zou je het zelf doen. De huisarts is teveel moeite?
Mja gevoelens zijn echtquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In elk geval een tijdelijk oplossing... Ik weet gewoon even niet wat ik er mee moet, ik weet namelijk dat ik me hoe dan ook kut ga voelen. Als de persoon in kwestie me niet wil ga ik me kut voelen. Maar als de persoon in kwestie me wél wil ga ik me ook kut voelen omdat ik dan onwijs onzeker ben enzo
Ik heb er een , werkt jammer genoeg maar een paar seconde.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
quote:
je riep mij half?quote:
Wacht maar tot dat het gaat ontsteken.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, die hebben bijna nooit tijd
En waarom helemaal naar de huisarts als mijn pa het ook kan ?
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Ik heb er een , werkt jammer genoeg maar een paar seconde.
..ow wacht , da's een trek schakelaar..
Koequote:
En waarom zou dat niet gebeuren als ik bij de huisarts langs zou gaanquote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat het gaat ontsteken.
Hm...ontstoken plekjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat het gaat ontsteken.
Okequote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet gebeuren als ik bij de huisarts langs zou gaan?
Ik zeg toch dat het gewoon helemaal steriel is gebeurd?
Ja kom dan met uitleg of argumenten waarom jij dat denkt slappequote:
Ik zit nog steeds vol.. ben jij van je bank afgekomen om te eten?quote:
quote:
Dat jij denkt dat wat jij doet zonder risico is.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja kom dan met uitleg of argumenten waarom jij dat denkt slappe
Nog een soort chick fightquote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat een HA het waarschijnlijk niet zou wegsnijden maar zou wegbranden. Maar over internet kan ik hier eigenlijk geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
bedankt venco nu heb ik een foute mental picturequote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat een HA het waarschijnlijk niet zou wegsnijden maar zou wegbranden. Maar over internet kan ik hier eigenlijk geen uitspraken over doen.
Ziet een star wars gevecht...quote:
Best klote als je visueel aangelegd bentquote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bedankt venco nu heb ik een foute mental picture
haha, graag gedaan. Net als duimworstelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat wegbranden bultje of KF
Ligt eraan wie de 'host' isquote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat wegbranden bultje of KF
Ja, met lichtjes, maar dat kan je met condooms wel doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ziet een star wars gevecht...
"Lightsabres"
nee ik ben geen fan
Bedankt kz.. nu heb ik een foute mental picturequote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, met lichtjes, maar dat kan je met condooms wel doen.
Een gevecht met blanke sabelsquote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hmm ik zie iets voor me van mij en Tijn die een soort van star wars light sabre gevecht houden met onze klavotzenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedankt kz.. nu heb ik een foute mental picture
Niet mijn schuld.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik zie iets voor me van mij en Tijn die een soort van star wars light sabre gevecht houden met onze klavotzendankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |