snel zat voor mij... ik ben wel klaar met alles downloaden wat online staat. Hoef geen mirror van het internet bij te houdenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is best traag, over 2maandjes glasvezel
Zo moet je niet denken, en dat weet je zelf ook, er is geen reden om je onzeker te voelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.
En je zit er nog steeds mee?quote:
Mijn gevoel staat al vaak uit. Het enige wat ik dat ik mijn gevoel beter kan controleren.quote:
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
En je zit er nog steeds mee?
Dan moet ie een aardige indruk achter gelaten hebben
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturenquote:
Gelukkig zijn de mensen hier, heel geduldig en wel wat gewendquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe ik ook... mijn vrienden worden helemaal gek van mij door mijn nerveuze gedoe...
Ik weet wat je bedoelt.. maar dan is de reden dat het over is gegaan ook een reden waar je je niet bij kan neerleggen?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.
Is ook geen wedstrijtje hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturen
en mbt jou.. ik ga niet aan een wedstrijdje meedoen.. vind ik een afknapper.
ja...... dat dusquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.
Hm, weet ik niet. Het is best lastig, liefde was ineens over en dat kwam best wel ff aan zo ineens.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.. maar dan is de reden dat het over is gegaan ook een reden waar je je niet bij kan neerleggen?
wedstrijdje om mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturen
en mbt jou.. ik ga niet aan een wedstrijdje meedoen.. vind ik een afknapper.
Denk zo nog regelmatig over me eerste lief en dat zal wel zo blijven ook, maakt ons toch een beetje mensenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet. Het is best lastig, liefde was ineens over en dat kwam best wel ff aan zo ineens.
Tja, je doet er zo weinig aan he.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]dat was dus van zijn kant.. rot voor je
Dat kan ik me in jouw geval ook iets meer voorstellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk zo nog regelmatig over me eerste lief en dat zal wel zo blijven ook, maakt ons toch een beetje mensenlijk
idd is maar net hoe diep de gevoelens zitten, wees maar blij dat die er zijn, zonder gevoel lijkt me ook klote door het leven gaanquote:Op zondag 7 juni 2009 20:41 schreef HeatWave het volgende:
ach, ikwas vrijdag op het feestje van de nieuwe vriend van een ex van me, soms doet het jaren pijn, soms is het makkelijker of logischer om er overheen te raken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
wedstrijdje om mij?is ook helemaal niet nodig
Geen gevoel hebben dan kan je beter dood zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd is maar net hoe diep de gevoelens zitten, wees maar blij dat die er zijn, zonder gevoel lijkt me ook klote door het leven gaan
Als het geen wedstrijdje is.. wat heb ik dan opgegeven?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
wedstrijdje om mij?is ook helemaal niet nodig
Ik wil niet dat er vrouwen ruzie krijgen om mijquote:
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapotquote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat kan ik me in jouw geval ook iets meer voorstellen.![]()
De bitchfightquote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het geen wedstrijdje is.. wat heb ik dan opgegeven?
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je doet er zo weinig aan he.
Genoeg erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |