Ik ben trots op jequote:
Ik ben niet heel bang aangelegdquote:
Als ik net als wiki the viking langs m'n neus wrijfquote:
Waarom??quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zulke dingen hier roepen, vraagt er om
ik ben verrekes engquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
& sommige Singles zijn eng, maar sommige mensen die wel een relatie hebben zijn ook eng
Slechte TT!
Leuk voor de volgende meetquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op de basisschool vond ik kringetjes altijd erg leuk
1,2,3,4,5,6,7.. wie mag ik een kusje geven
Ssssst dat moet je niet nu al hier verklappen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik net als wiki the viking langs m'n neus wrijf![]()
Maar die zijn eng om hun gedragquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
& sommige Singles zijn eng, maar sommige mensen die wel een relatie hebben zijn ook eng
Maar dan ga ik wel stiekem spiekenquote:
je bent bevooroordeeldquote:
Dat is hem ook stiekem nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ssssst dat moet je niet nu al hier verklappen.
paardenmeisjequote:
Hahahaquote:
Hehe, dat kan dan inderdaad voorkomenquote:
Dat is waarquote:
Gewoon zeggen dat je komt en dan niet komen.quote:
Paarden zijn ook gewoonquote:
zij komt alleen als ik kom.. toch venco?quote:
Ja leukquote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef fraggie1975 het volgende:
Stoelendans is ook wel lachen.
(wel meer dan 1 stoel weg halen ofcourse,en heren en dames in gelijke aantallen..)
heb altijd mn eigen stoel bij me!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef fraggie1975 het volgende:
Stoelendans is ook wel lachen.
(wel meer dan 1 stoel weg halen ofcourse,en heren en dames in gelijke aantallen..)
Valsspeler!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het niet.Maar ligt ook aan tijd want ik woon in Zeeland en ben afhankelijk van ov.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zij komt alleen als ik kom.. toch venco?
durf ik niet meer als je in de buurt bent..straks stoot ik het weer omquote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Neem jij nog maar een slokje Cola-Light!
Als je de w eraf haalt.. scheelt het weerquote:
Hahahaquote:
Ik zat je te stangenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het niet.Maar ligt ook aan tijd want ik woon in Zeeland en ben afhankelijk van ov.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Valsspeler!
Ik ga maar weer iets nuttigs doen. Fijne avond!
Nou, dat weet ik nog zo net niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn zat mensen die wel ophalen
uitzonderingenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.behalve als jij ineens ziek wordt en ik wordt gedwongen tóch te komen.
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat je te stangen
OV is kutmss is er wat te regelen met hier bij iemand overnachten?
Of thuisbrengen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn zat mensen die wel ophalen
Op ze minst een die niet moeilijk over doet en er zullen vast meer zo denkenquote:
quote:
quote:
Ik ben best goed, al zeg ik het zelf!quote:
Dat is dat geregeldquote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.
Je wordt zenuwachtig van mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
durf ik niet meer als je in de buurt bent..straks stoot ik het weer om
Dat is dan gegeregeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.
Ik vooral als ik aan het twijfelen ben over mijn daden (in het verleden of toekomst)quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zichzelf eigenlijk het meest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |