Ik ben trots op jequote:
Ik ben niet heel bang aangelegdquote:
Als ik net als wiki the viking langs m'n neus wrijfquote:
Waarom??quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zulke dingen hier roepen, vraagt er om
ik ben verrekes engquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
& sommige Singles zijn eng, maar sommige mensen die wel een relatie hebben zijn ook eng
Slechte TT!
Leuk voor de volgende meetquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op de basisschool vond ik kringetjes altijd erg leuk
1,2,3,4,5,6,7.. wie mag ik een kusje geven
Ssssst dat moet je niet nu al hier verklappen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik net als wiki the viking langs m'n neus wrijf![]()
Maar die zijn eng om hun gedragquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
& sommige Singles zijn eng, maar sommige mensen die wel een relatie hebben zijn ook eng
Maar dan ga ik wel stiekem spiekenquote:
je bent bevooroordeeldquote:
Dat is hem ook stiekem nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ssssst dat moet je niet nu al hier verklappen.
paardenmeisjequote:
Hahahaquote:
Hehe, dat kan dan inderdaad voorkomenquote:
Dat is waarquote:
Gewoon zeggen dat je komt en dan niet komen.quote:
Paarden zijn ook gewoonquote:
zij komt alleen als ik kom.. toch venco?quote:
Ja leukquote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef fraggie1975 het volgende:
Stoelendans is ook wel lachen.
(wel meer dan 1 stoel weg halen ofcourse,en heren en dames in gelijke aantallen..)
heb altijd mn eigen stoel bij me!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef fraggie1975 het volgende:
Stoelendans is ook wel lachen.
(wel meer dan 1 stoel weg halen ofcourse,en heren en dames in gelijke aantallen..)
Valsspeler!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het niet.Maar ligt ook aan tijd want ik woon in Zeeland en ben afhankelijk van ov.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zij komt alleen als ik kom.. toch venco?
durf ik niet meer als je in de buurt bent..straks stoot ik het weer omquote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Neem jij nog maar een slokje Cola-Light!
Als je de w eraf haalt.. scheelt het weerquote:
Hahahaquote:
Ik zat je te stangenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het niet.Maar ligt ook aan tijd want ik woon in Zeeland en ben afhankelijk van ov.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Valsspeler!
Ik ga maar weer iets nuttigs doen. Fijne avond!
Nou, dat weet ik nog zo net niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn zat mensen die wel ophalen
uitzonderingenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.behalve als jij ineens ziek wordt en ik wordt gedwongen tóch te komen.
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat je te stangen
OV is kutmss is er wat te regelen met hier bij iemand overnachten?
Of thuisbrengen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn zat mensen die wel ophalen
Op ze minst een die niet moeilijk over doet en er zullen vast meer zo denkenquote:
quote:
quote:
Ik ben best goed, al zeg ik het zelf!quote:
Dat is dat geregeldquote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.
Je wordt zenuwachtig van mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
durf ik niet meer als je in de buurt bent..straks stoot ik het weer om
Dat is dan gegeregeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, ik ken nog wel een leuke Rotterdammer.
Ik vooral als ik aan het twijfelen ben over mijn daden (in het verleden of toekomst)quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zichzelf eigenlijk het meest ?
Als het wazig word?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zicht eigenlijk het meest ?
Ik ben best blij dat ik kan zien eigenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zicht eigenlijk het meest ?
lets hopequote:
*trillende handen*quote:
Jij bent humor.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben best goed, al zeg ik het zelf!
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
I wish.Nee dat lijkt me niet zo'n goed idee
Hoewel
Hm nee toch niet.
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Komt niet door de alcoholquote:
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
I wish.Nee dat lijkt me niet zo'n goed idee
Hoewel
Hm nee toch niet.
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wilquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Haten is zo groot woord.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelen
Jij hebt nog een hond ik praat altijd tegen de muur.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullen
oooh, gaat prima hoor die pm's van je.. helaas zijn het er maar zo weinigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wil![]()
En op andere momenten als ik ergens een leuke gast zie en niet het lef heb om contact te leggen.
nuff said.. al het leuke komt uit rotterdam?quote:
Ik heb nog meer te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, gaat prima hoor die pm's van je.. helaas zijn het er maar zo weinig
Sturen we dJazz gewoon die kant opquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelen
wat jij wilquote:
Welke vorige post?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
nuff said.. al het leuke komt uit rotterdam?
gezien je vorige post ook
Slaap lekker!!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat ff hond uitlaten, douchen en naar bed![]()
Weltrustenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
eensquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wil![]()
En op andere momenten als ik ergens een leuke gast zie en niet het lef heb om contact te leggen.
ja dat dus een beetje... alleen dat lastig vallen doe ik niet zo volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benEn dan vooral als ik anderen daarmee lastig val...
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke vorige post?
En ik ken 2 personen uit Rotterdam die allebei leuk zijn ja.
Diequote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gheheheh ja dat is helemaal vervelend hequote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benEn dan vooral als ik anderen daarmee lastig val...
Slaap lekker,quote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
truste!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
Oooh die, dat is die uit Rotterdam ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Die
En bij die andere slapen is geen optie?
en cue heeft al een oplossing?
ik regel wel watquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Die
En bij die andere slapen is geen optie?
en cue heeft al een oplossing?
jij mag me altijd lastig vallenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh die, dat is die uit Rotterdam ja.
En bij die andere dat is de oplossing waar Cue al aan dacht.
quote:
Ik wel, maar ik kan me tegenwoordig beter inhouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef kwaakvaak het volgende:
ja dat dus een beetje... alleen dat lastig vallen doe ik niet zo volgens mij
Nogal, grappig is het iig nietquote:
Dat is lief van je! Andersom ook. Ook om gewoon leuke/gekke verhalen te vertellen, daar ben ik dol opquote:
quote:
en precies de reden waarom ik ook twijfel of het slim is als ik ook kom.. Maar goed we zien dat tegen het einde van de week welquote:Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh die, dat is die uit Rotterdam ja.
En bij die andere dat is de oplossing waar Cue al aan dacht.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is lief van je! Andersom ook. Ook om gewoon leuke/gekke verhalen te vertellen, daar ben ik dol op
Precies, gewoon kijken hoe je er dan in staat. En hoeveel energie je nieuwe baan je dan gekost heeft, natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
en precies de reden waarom ik ook twijfel of het slim is als ik ook kom.. Maar goed we zien dat tegen het einde van de week wel
Jij zou zeker weten dat je jouw voormalig lief ziet, de kans dat ik de mijne toevallig tegenkom lijkt me heel klein. En als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik reageer.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en precies de reden waarom ik ook twijfel of het slim is als ik ook kom.. Maar goed we zien dat tegen het einde van de week wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |