Op zich gaat dat prima, maar het moeten wel ongeveer gelijke accu's zijn die allebei even veel geladen zijn. Niet een of andere gare 206 en een dikke amerikaan of zo, dan gaat het inderdaad fout. Maar anders wordt die 24 V ongeveer gelijk verdeelt over beide accu's hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef vannelle het volgende:
Dan maak je een stroomkring van minimaal 24 volt (ik ga er even van uit dat de vrachtwagenaccu niet helemaal leeg is) en dat gaat de auto-electronica niet leuk vinden!
Dit zal inderdaad de beste oplossing zijn. Ja nu je het zegt geloof ik ook dat een vrachtwagenaccu bestaat uit 2x 12V exemplaren in serie.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Haal 1 van de accu's uit de vrachtwagen.
Stop hem in de auto. Start de auto (eventueel met hulp van de originele auto accu)
Laat de auto 20 minuten lopen.
Herhaal het geheel met de andere vrachtwagenaccu.
Accu's zijn wat opgeladen, stop de accu's terug in de vrachtwagen.
Er bestaan ook 24V accu's. Accu staat voor accummulator: optellen. Een x aantal cellen in serie. Iedere cel levert ongeveer 2V.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit zal inderdaad de beste oplossing zijn. Ja nu je het zegt geloof ik ook dat een vrachtwagenaccu bestaat uit 2x 12V exemplaren in serie.
Meeste Trucks hebben geen gloeibougies maar een gloeidingk in de luchtinlaat.. neem aan dat deze minder stroomtrekt dan normaal..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef Fer het volgende:
Zijn die accu's niet al leeg voordat die truck klaar is met voorgloeien?
Drie kabels.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |