Dat mag ik toch hopenquote:
Bij ons wel, dus denk bij jullie ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:45 schreef RTB het volgende:
Morgen gezellig een WERKBESPREKING! Oh wat heb ik er toch een zin in, lekker anderhalf uur iemand horen zeuren en zeiken over die toekomst VBG en dat er nu toch echt ontslagen gaan vallen.
Wordt die tijd dat ik daar doelloos zit eigenlijk betaald?
Ik weet ook niks van een vergadering af.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef MissSpooky het volgende:
Als er een voorsteltopic is, sorry, kon 'm niet vinden. Daarom maar even snel hier: aangenaam Margo, 16 jaar, werkt al bijna een jaar bij de TNT en het bevalt goed.
Is die vergadering alleen voor vaste medewerkers? Ik ben niet echt iemand die lang naar een saai verhaal kan luisteren.![]()
En om even een statement te maken:
C1000
Dat is bij mij ook al sinds een week of drie het geval, maar ik erger me er eigenlijk niet aan. Ik was voor heel weinig dagen (4 dagen in de hele zomervakantie) en heel weinig uur ingedeeld en nu heb ik toch bijna elke dag kunnen werken de afgelopen drie weken. Vind ik wel fijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:10 schreef WNDYYY het volgende:
Al 3 weken achter elkaar krijgt onze planner het voor elkaar om op het laatste moment nog een wijziging in de planning te maken. En elke keer betekend dat voor mij dat ik opeens veel eerder moet beginnen dan eerst doorgegeven was. Best balen als je al plannen had gemaakt voor de avond daarvoor of een afspraak had gemaakt voor voor je aan de slag moet.
Hebben jullie iemand die weekplanningen maakt? Bij ons doet de teamcoach/een postbesteller dat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:10 schreef WNDYYY het volgende:
Al 3 weken achter elkaar krijgt onze planner het voor elkaar om op het laatste moment nog een wijziging in de planning te maken. En elke keer betekend dat voor mij dat ik opeens veel eerder moet beginnen dan eerst doorgegeven was. Best balen als je al plannen had gemaakt voor de avond daarvoor of een afspraak had gemaakt voor voor je aan de slag moet.
Hebben jullie een planning?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef TokenW het volgende:
[..]
Hebben jullie iemand die weekplanningen maakt? Bij ons doet de teamcoach/een postbesteller dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |