abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 juli 2009 @ 18:35:09 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_70647580
was weinig post en was daardoor een kwartier eerder klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_70648905
Lange dag voor mij. (alweer ) Van 08:00 tot 17:00. Reden: afgelopen twee zaterdagen opleiding gehad, dus nu zelf de autodienst weggebracht.
pi_70649765
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Lange dag voor mij. (alweer ) Van 08:00 tot 17:00. Reden: afgelopen twee zaterdagen opleiding gehad, dus nu zelf de autodienst weggebracht.
Ging het wel een beetje goed of had je eigenlijk om 13.00 uur ofzo klaar moeten zijn?
pi_70650206
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ging het wel een beetje goed of had je eigenlijk om 13.00 uur ofzo klaar moeten zijn?
Ik weet niet eens hoeveel er voor die wijk staat . Volgens mij tot 15:15 of zo. Maar ik mag tijden op schrijven.

Ging pas om 11:30 de deur uit. Eerst een onbekende wijk voorbereid voor iemand. Daarna het andere loop gedeelte voor mezelf gezet wat ik nog niet goed kende. En daarna mijn eigen vertrouwde wijk wat ook in die autodienst zit. Daar heb ik gelukkig wat tijdwinst op gemaakt. Dus om 11:30 op pad. Wat boeren en zo van post voorzien. Daarna om 12:00 de postbezorger pas kunnen voorzien van post. Waardeloos dat ze alles hebben samengevoegd, en dat je onbekende wijken moet voorbereiden. De postbezorger moet het hele dorp rond. En ik moet de boeren en ander afgelegen spul bedienen.

Ging wel aardig goed. Op een paar adresjes na. Niet kunnen vinden, dan maar mee terug.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:26:28 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70670395
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 08:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb even een vraagje: mijn track en trace code werkt niet. Ik heb de postcode ingevuld van mijn eigen adres, en van waar het pakket verstuurd is, maar bij allebei kan 'ie niets vinden.. wie kan mij helpen ?
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 08:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb het pakket 29 juni ingeleverd om terug gestuurd te worden.
Iemand .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Redactie Frontpage / Sport zondag 5 juli 2009 @ 16:31:29 #231
Maffe Fries
pi_70670566
Ik zou het echt niet weten
pi_70671478
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[..]

Iemand .
Bij mij doet de T&T het alleen als het verzendtraject bezig is..
Noot noot.
pi_70746367
ben dagelijks wel 2 uur eerder klaar dan eindtijd
I pwn u!
pi_70749744
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef weasel85 het volgende:
ben dagelijks wel 2 uur eerder klaar dan eindtijd
Nou ik vandaag niet met die HAH
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:21:03 #235
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_70757896
Vraagje... Over 2 weken ga ik via Tempo-Team een poosje werken als chauffeur van een bestelauto bij TNT, echt niemand kon mij nog antwoord geven of er standaard gebruik gemaakt wordt van navigatiesystemen? Ik ga hier eigenlijk wel vanuit, aangezien het onnozel is om iedereen met een kaart er op uit te sturen, of gaan ze er vanuit dat men de investering zelf doet?

Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2009 @ 21:22:07 #236
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_70757949
Reken er maar niet op. Kost geld namelijk
pi_70757966
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vraagje... Over 2 weken ga ik via Tempo-Team een poosje werken als chauffeur van een bestelauto bij TNT, echt niemand kon mij nog antwoord geven of er standaard gebruik gemaakt wordt van navigatiesystemen? Ik ga hier eigenlijk wel vanuit, aangezien het onnozel is om iedereen met een kaart er op uit te sturen, of gaan ze er vanuit dat men de investering zelf doet?

Voor zover ik weet krijgen de auto's bij ons geen navigatiesystemen mee...... Hier rijden de bezorgers gewoon vaste routes, welke je "aangeleerd" krijgt, gedurende de eerste werkdagen, waarbij er een ervaren collega met je "meewerkt" tot jij de route zelf onder knie hebt..

[ Bericht 11% gewijzigd door silliegirl op 07-07-2009 21:29:08 ]
pi_70758330
foutje
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:33:06 #239
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_70758602
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Voor zover ik weet krijgen de auto's bij ons geen navigatiesystemen mee...... Hier rijden de bezorgers gewoon vaste routes, welke je "aangeleerd" krijgt, gedurende de eerste werkdagen, waarbij er een ervaren collega met je "meewerkt" tot jij de route zelf onder knie hebt..
Ah oke Ik ging er min of meer vanuit dat er zéér wisselende routes zouden zijn... Maar zal dus wel gewoon alleen hier in de omgeving zijn, en dat stelt weinig voor gelukkig:)
pi_70758676
quote:

Nee, hier bij ons mag je met een kaart aan de slag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:38:14 #241
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_70758836
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, hier bij ons mag je met een kaart aan de slag.
Zal ook niet echt ene probleem zijn hoor Maar ik kon me ergens wel voorstellen dat er dusdanige tijdwinst te behalen is, dat er standaard gebruik van navigatiesystemen gemaakt wordt.

Ben heel benieuwd, tijdelijk contract, lijkt me wel leuk werk
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juli 2009 @ 21:39:20 #242
Maffe Fries
pi_70758883
wat is opleiding

Eén dagje opleiding is voor mij genoeg op een nieuwe route
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juli 2009 @ 21:40:34 #243
Maffe Fries
pi_70758959
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Zal ook niet echt ene probleem zijn hoor Maar ik kon me ergens wel voorstellen dat er dusdanige tijdwinst te behalen is, dat er standaard gebruik van navigatiesystemen gemaakt wordt.

Dat kan alleen als je met pakketten werkt. Dan kun je een optimale route laten bepalen, maar goed, bij de postdivisie is dat niet nodig met al die vaste routes.
pi_70759514
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Zoals hierboven werd gezegt: het kost geld.

Succes
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_70759584
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
wat is opleiding

Eén dagje opleiding is voor mij genoeg op een nieuwe route
Hier hebben ze soms aan een maand opleiding nog niet genoeg.
pi_70761923
quote:

Hoi, ik werk ook als chauffeur bij TNT en kan je vertellen dat het bij ons niet standaard is. Je kunt er echter wel om vragen en dan krijg je gewoon een navigatiesysteem mee, ook kan je gebruik maken van een stratenboekje. Maar ik weet niet of dit voor elke TNT vestiging hetzelfde is dus misschien maak ik je nu blij met een dooie mus.

Zelf heb ik 3 dagen "opleiding" gehad waarbij ik alle locaties van de klanten en de brievenbussen kon leren. Maar misschien ga jij wel pakketten rondbrengen, in dat geval heb ik helaas geen idee hoe dat in z`n werk gaat.
Tok.
pi_70791468
TV Tip over de Deutsche Post, voor wie het wat interesseert...
quote:
Het voormalige staatsbedrijf Deutsche Post heeft zich tot een wereldwijd succesvol concern ontwikkeld dat nu een half miljoen werknemers telt. Met Duitse posterijen oude stijl heeft het weinig meer te maken; de huidige activiteiten zijn samen te vatten onder de noemer logistiek. De reportage Briefgeheimnis - Die Post geht um die Welt laat zien wat zich op dit gebied binnen een etmaal tussen Bonn, Hongkong, Singapore, Londen en Hannover zoal afspeelt. Toch brengt traditioneel briefverkeer c.q. de goeie ouwe postbode nog het meeste geld in het laatje.

Maarten van Bracht

Briefgeheimnis - Die Post geht um die Welt
ARD, 23.30-0.35 uur
Wel opvallend, die laatste zin...
pi_70792304
Weinig post hier vandaag wel kutweer . Ontving vandaag, net als alle medewerkers hier, een 'fijne vakantie'-brief. Ze konden het weer niet laten om te zeiken op rondslingerende fietsen op het depot, te vroeg beginnende sorteerders, koffiedrinkers op de werkplek enzovoort enzovoort . Wat een sneu bedrijf.
pi_70843616
Wat een weer
Noot noot.
pi_70843942
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een weer
Morgen zou het beter worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: