Wat wil je dan? Gewoon standaard de vader volledig uit het ouderschap ontheffen op het moment dat er sprake is van een eventuele scheiding? Of de vader meteen onder curatele stellen? De moeder en kinderen uit huis plaatsen, of de vader preventief opsluiten?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij klaarblijkelijk dat je dan dus maar je kids ombrengt.
Toch is het aannemelijk dat HIJ het niet echt eens was met deze scheiding waarbij ma en kinderen in Lelystad zijn gaan wonen toch? En dat het dus ook waarschijnlijk is dat het absoluut zijn keuze niet is geweest toch? Dus is de speculatie dat HIJ dat niet kon verwerken niet zo vreemd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik en het begint me tegen te staan.
De paar incidenten zoals jij ze wilt noemen zijn wel vermoorde kinderen, klein detailquote:Op zondag 7 juni 2009 23:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gebeurt ook iets te vaak dat de moeders valse aangiftes doen om maar de voogdij te krijgen of weigeren te trouwen met de nieuwe vriend omdat ze dan de alimentatie kwijtraken en nog veel meer van dit soort geintjes. Dit soort zaken spelen in oneindig veel meer zaken dan de paar incidenten die zich per jaar voor doen, hoe vreselijk ook.
Direct opsluiten of een spuitje geven denk ikquote:Op zondag 7 juni 2009 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Gewoon standaard de vader volledig uit het ouderschap ontheffen op het moment dat er sprake is van een eventuele scheiding? Of de vader meteen onder curatele stellen? De moeder en kinderen uit huis plaatsen, of de vader preventief opsluiten?
Nog meer sociaal begeleiders inzetten op het moment dat de vrouw denkt dat de man gewelddadig kan worden?
dát dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ho ho, het gebeurt ook net ff te vaak dat de moeder meldt dat de vader in staat is om geweld te gebruiken, terwijl daar niet perse gegronde reden voor is, maar dat het beter is om dat te melden om een de kinderen toegewezen te krijgen.
Hoezo? Je kunt net zo goed speculeren dat het een vreemdgaande drankzuchtige idioot was, en dat ze daarom bij haar moeder is gaan wonen, weet jij veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Toch is het aannemelijk dat HIJ het niet echt eens was met deze scheiding waarbij ma en kinderen in Lelystad zijn gaan wonen toch? En dat het dus ook waarschijnlijk is dat het absoluut zijn keuze niet is geweest toch? Dus is de speculatie dat HIJ dat niet kon verwerken niet zo vreemd.
Misschien is ze wel vreemdgegaan. Weet jij veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt net zo goed speculeren dat het een vreemdgaande drankzuchtige idioot was, en dat ze daarom bij haar moeder is gaan wonen, weet jij veel.
Dat kan maar ik neem gemakshalve aan dat je dan je kinderen niet een weekendje bij pappa laat logeren.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt net zo goed speculeren dat het een vreemdgaande drankzuchtige idioot was, en dat ze daarom bij haar moeder is gaan wonen, weet jij veel.
Misschien dat er wat mensen wakker worden en eens gaan kijken waarom het misgaat en wat er misgaat en hoe er iets aan gedaan kan worden? Zijn de cijfers in de ons omringende landen ook zo hoog of scoren alleen wij zo, etc etc etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Gewoon standaard de vader volledig uit het ouderschap ontheffen op het moment dat er sprake is van een eventuele scheiding? Of de vader meteen onder curatele stellen? De moeder en kinderen uit huis plaatsen, of de vader preventief opsluiten?
Nog meer sociaal begeleiders inzetten op het moment dat de vrouw denkt dat de man gewelddadig kan worden?
Hij heeft z'n schoonvader in elkaar geslagen, las ik net op geenstijl.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, gebeurt wel, vader en kind band hè, en "bij de kinderen zoop ie niet"quote:Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat kan maar ik neem gemakshalve aan dat je dan je kinderen niet een weekendje bij pappa laat logeren.
Een drankzuchtige alcoholist zuipt gewoon elke dag hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, gebeurt wel, vader en kind band hè, en "bij de kinderen zoop ie niet"
Ik zie hier niemand posten dat hij/zij kinderen heeft vermoordquote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef qwerty_x het volgende:
volgens mij worden er hier nu teveel persoonlijke ervaringen bijgehaald
het is laat, de fles is halfleeg, emoties kunnen hoog oplopen en op een forum zoals dit kan alles tegen je gebruikt wordenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand posten dat hij/zij kinderen heeft vermoord
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
het is laat, de fles is halfleeg, emoties kunnen hoog oplopen en op een forum zoals dit kan alles tegen je gebruikt wordenik probeer slechts op mijn simpele manier sommigen te waarschuwen ....
Watquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:13 schreef Reporter het volgende:
er zou een breed debat moeten komen waarom er zoveel gezinsdrama's plaatsvinden onder autochtonen.
Allemaal het land uitzetten of in de knieschijven schieten die autochtonen!!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:13 schreef Reporter het volgende:
er zou een breed debat moeten komen waarom er zoveel gezinsdrama's plaatsvinden onder autochtonen.
In ieder geval moeten de factoren eruit gelicht worden die opvallen en niet teveel de nadruk gelegd worden op de persoonlijkheid van de daders, want daar komt menquote:
Voor de 1 is een kleine tegenslag al genoeg om de stoppen eruit te laten vliegen dus het plus plus verhaal gaat niet op. Je weet immers nooit *wat een mens kan hebben* en kunt het dus ook niet in een vroeg stadium constateren.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Courage77 het volgende:
[..]
In ieder geval moeten de factoren eruit gelicht worden die opvallen en niet teveel de nadruk gelegd worden op de persoonlijkheid van de daders, want daar komt men
toch geen stap verder mee.
Een opeenstapeling van factoren zal meestal een rol spelen. Verlies van partner, huwelijk, huis, baan, en dan ook nog eens de onzekerheid over de relatie met de kinderen, financiele zorgen, misschien wel ziekte en overlijden in de familie etc. en dan nog eens mogelijk hatelijkheden van de ex-partner en omgeving etc.
Mij dunkt dat je dan wel van beton moet zijn om dat alleen aan te kunnen.
Deze mensen zijn vast met goede wil aan hun leven begonnen, en hebben er zeker met hun kinderen het beste van willen maken.
Tragisch.
Courage77.
Dat weet je inderdaad nooit. Maar er is toch een verschil tussen stoppen doorslaan en overgaan tot een levensdelict. Voor het laatste lijkt me toch meer nodig te zijn dan maar één kleine tegenslag.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor de 1 is een kleine tegenslag al genoeg om de stoppen eruit te laten vliegen dus het plus plus verhaal gaat niet op. Je weet immers nooit *wat een mens kan hebben* en kunt het dus ook niet in een vroeg stadium constateren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |