abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80729147
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:10 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Brullen?
Even voor mijn beeldvorming, zodat ik weet of ik nog wel de moeite moet doen om 'inhoudelijk' in BNW te reageren, hoe oud ben je? Je komt over als een adolescent die net heeft geleerd hoe je moet ruzieschoppen met de hele wereld omdat het in jouw wereldbeeld is zoals het is en niet anders kan zijn.
Laten we het niet te persoonlijk maken.

Ik denk sowieso wel dat Ticker zeer zeker meer inhoud heeft dan wat sommigen denken.
pi_80729169
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Laten we het niet te persoonlijk maken.

Ik denk sowieso wel dat Ticker zeer zeker meer inhoud heeft dan wat sommigen denken.
En hoe is het niet persoonlijk door mij meteen af te schilderen als wildersaanhanger gelieerd aan een of andere vage joodse internetgroep?

Oh en deze post

Wilders is een zionist.

is ook absoluut niet persoonlijk en getuigt van veel diepte
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80729266
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En hoe is het niet persoonlijk door mij meteen af te schilderen als wildersaanhanger gelieerd aan een of andere vage joodse internetgroep?

Oh en deze post

Wilders is een zionist.

Good point ja!

Okee, iedereen graag weer ff wat gas terug nemen. (En nee: dat was geen Hamas-woordgrapje! )
pi_80729295
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef Leidenaar071 het volgende:

[..]

Het zijn allemala zionisten.. dat is de link
Dus nu is wilders een zionist. Met als enige bewijs dat ie vaak in Israel is geweest?
  maandag 26 april 2010 @ 15:20:37 #156
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80729317
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Oh en deze post

Wilders is een zionist.

Jongen.. je blijft jezelf voor gek zetten. Dat is nergens beweerd.
Ahh ik moet je gewoon negeren maar je zegt zulke stomme beweringen dat ik het gewoon niet kan laten.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_80729350
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee, iedereen graag weer ff wat gas terug nemen. (En nee: dat was geen Hamas-woordgrapje! )
Alle fokkers aan het gas

Maar goed. Steekhoudend bewijs dus. There be none here
pi_80729353
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:20 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus nu is wilders een zionist. Met als enige bewijs dat ie vaak in Israel is geweest?
En dat hij regelmatig met keppeltje op op de foto staat, Sharon blijkbaar als een idool ziet enz.
pi_80729383
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef ToT het volgende:

[..]

En dat hij regelmatig met keppeltje op op de foto staat, Sharon blijkbaar als een idool ziet enz.
Regelmatig? bij bezoek aan een synagoge, maar goed, als ik een moskee bezoek trek ik ook mijn schoenen uit

En een politiek figuur als idool zien kan om meerdere redenen.

Vooralsnog is zijn partijprogramma geen zionistisch manifest maar goed
  maandag 26 april 2010 @ 15:24:28 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_80729462
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Het PVV verkiezingsprogramma enzo... Al dat geblaat over Israel steunen in de strijd en als Jeruzalem valt volgen Athene en Rome etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 april 2010 @ 15:24:33 #161
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80729467

Kijk Wilders houd toespraken.. in Synagogen..?
quote:
According to Wilders, his party's rise in popularity is reminiscent of how Lieberman's party grew to become Israel's third largest. "Our parties may not be identical, but there are certainly more similarities than dissimilarities, and I am proud of that," Wilders said about Yisrael Beiteinu.
Aldus Wilders.. die totaal niets met Zionisme heeft.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_80729510
Het staat er notabene bij.

Als jij met je vriendin/vrouw naar Saoedi-Arabie gaat zal zij ook gesluierd moeten.
  maandag 26 april 2010 @ 15:26:40 #163
132191 -jos-
Money=Power
pi_80729529
Oja en dit zei hij trouwens tijdens die speech:

We all are Israel

brrrrrr...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 26 april 2010 @ 15:28:07 #164
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_80729574
Ik vind het helemaal niet zo gek om Athene, Rome en Jeruzalem in een manifest te vermelden; ik vind het alleen tamelijk geforceerd om Mekka daarvan uit te sluiten. Wat dat betreft is Wilders net zo'n dwaallicht als Salvad0r,Ticker en Mohammed B., die overal zionistische samenzweerders aan het werk zien.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 26 april 2010 @ 15:28:43 #165
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80729595
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef Amos_ het volgende:
Het staat er notabene bij.

Als jij met je vriendin/vrouw naar Saoedi-Arabie gaat zal zij ook gesluierd moeten.

Jongen wtf doet hij in een Synagoog? Denk nou eens na!
  maandag 26 april 2010 @ 15:29:30 #166
235357 TitusPullo
pi_80729616
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Ticker het volgende:

[..]

Een toespraak houden, kennelijk. Hij is slim genoeg om dat niet in een moskee te doen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 26 april 2010 @ 15:29:56 #167
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80729630
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo gek om Athene, Rome en Jeruzalem in een manifest te vermelden; ik vind het alleen tamelijk geforceerd om Mekka daarvan uit te sluiten. Wat dat betreft is Wilders net zo'n dwaallicht als Salvad0r,Ticker en Mohammed B., die overal zionistische samenzweerders aan het werk zien.
Dit onderwerp laat echt de rotte appels onder de users zien.
  maandag 26 april 2010 @ 15:30:05 #168
235357 TitusPullo
pi_80729634
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef -jos- het volgende:
Oja en dit zei hij trouwens tijdens die speech:

brrrrrr...
Ja, dat moet voor een Feyenoorder die z'n informatie van Stormfront haalt heel bedreigend zijn.
pi_80729636
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hij is waarschijnlijk gevraagd om daar te komen speechen ja.

Nogmaals, vooralsnog zie ik alleen wilders-haat omdat hij pro-israel is. Meer niet.
pi_80729715
Overigens gebruikt hij "We are all Israel" metaforisch, niet letterlijk.
  maandag 26 april 2010 @ 15:33:15 #171
235357 TitusPullo
pi_80729730
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:29 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit onderwerp laat echt de rotte appels onder de users zien.
Het is inderdaad een schandalige cultuurgeschiedenis, die ik daar lever.
  maandag 26 april 2010 @ 15:35:35 #172
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80729812
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:30 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hij is waarschijnlijk gevraagd om daar te komen speechen ja.

Nogmaals, vooralsnog zie ik alleen wilders-haat omdat hij pro-israel is. Meer niet.
Nee omdat zijn agenda zionistische trekjes vertoont. Ofwel haat aan moslims, Israel boven alles.

Ik betrap je wel vaker op uitspraken uit hun verband rukken en zogenaamd niet begrijpen hoe de vork in de steel zit om zo diverse uitlatingen uit te lokken, maar ik moet nu toch echt op gaan letten met wie ik een gesprek heb hier op het forum.
Het beweren dat mensen haat hebben op wilders omdat hij pro israel is, houdt dus in dat je beweerd dat de rest tegen Israel is. Israel is een joodse staat, dus dan ben je automatisch tegen de joden, ofwel anti semiet. Nogmaals.. nadenken wat je zegt.
  maandag 26 april 2010 @ 15:37:05 #173
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80729856
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, dat moet voor een Feyenoorder die z'n informatie van Stormfront haalt heel bedreigend zijn.
Over links zoeken.
Laat me raden hij heeft hekel aan de 'joden' omdat ie voor Feyenoord is?
pi_80729861
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee omdat zijn agenda zionistische trekjes vertoont. Ofwel haat aan moslims, Israel boven alles.
Ja inderdaad de politieke lijn in Nederland loopt parallel aan Israel. Nee, echt.
quote:
Ik betrap je wel vaker op uitspraken uit hun verband rukken en zogenaamd niet begrijpen hoe de vork in de steel zit om zo diverse uitlatingen uit te lokken, maar ik moet nu toch echt op gaan letten met wie ik een gesprek heb hier op het forum.
Het beweren dat mensen haat hebben op wilders omdat hij pro israel is, houdt dus in dat je beweerd dat de rest tegen Israel is. Israel is een joodse staat, dus dan ben je automatisch tegen de joden, ofwel anti semiet. Nogmaals.. nadenken wat je zegt.
En dit valt dan onder paranoia omdat je mij dit nooit zal horen zeggen. Het valt mij alleen op, en dat is alles wat ik heb gezegd, dat men tegen wilders is omdat hij pro-israel is. Meer niet.
  maandag 26 april 2010 @ 15:38:10 #175
235357 TitusPullo
pi_80729900
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dus zionisme staat gelijk aan Islamofobie, maar kritiek op Israel mag niet worden gelijkgesteld aan antisemitisme? Wat een onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')