Klacht mensen geloven mij niet! Edit 1 dwaas gelooft me niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ziet er gephotoshopped uit, ik kan dat zien aan de pixels en het feit dat ik redelijk wat photoshops in mijn internetcarriére heb gezien.
TYquote:Op zondag 7 juni 2009 17:54 schreef cvboer het volgende:
Net ff gecontroleerd en het is niet gefotoshopt.
Heeft ja geen zin, kan ik het als nog gephotoshopt hebben.quote:
Mogool!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef Xebber het volgende:
Rijbewijs op je zestiende!?
Natuurlijk is dat dan gesoept.
Is fok echt zo domquote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef Fingon het volgende:
Duidelijk gefotoshopt, er is niet eens geprobeerd het te verbergen
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:50 schreef optimusfunk het volgende:
jeetje wat kan jou het nou schelen dat iemand je niet gelooft? drama.
edit: rijbewijs, 16 jaar? vernaggelde handtekening?
Rijbewijs categorie AM is voor de brommert.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef Xebber het volgende:
Rijbewijs op je zestiende!?
Natuurlijk is dat dan gesoept.
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Teken je daar al je documenten mee TS?
Die handtekening van mij is altijd nog beter dan die UI van jouquote:
Je beschikt iig niet over een flinke dosis mensenkennis.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef optimusfunk het volgende:
ts is zo'n brommer tokkie met een slechte smaak?
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die handtekening van mij is altijd nog beter dan die UI van jou!
JE GEZICHT MAN HAHAHAHAquote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die handtekening van mij is altijd nog beter dan die UI van jou!
Whaha klopt ook nogquote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef cvboer het volgende:
Het is heel makkelijk te controleren phpmstyle heeft een sony dsc p73 als fototoestel. de fot is gemaakt om 17:29
jij beschikt geen fotosoep skills. pis eens op met die pauper klachten.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je beschikt iig niet over een flinke dosis mensenkennis.
Tering je loopt zo alleen maar met je eigen domheid te koop, maargoed we nemen je het niet kwalijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:03 schreef Siniti het volgende:
Mooi geshopt hoor phpmystyle
Dat je daar anderen mee kan bedriegen ok, maar mij pak je er niet mee. Ik heb kennis van photoshops want ik zit al heel lang op het internet
No u!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering je loopt zo alleen maar met je eigen domheid te koop, maargoed we nemen je het niet kwalijk.
Beargumenteer het is waarom deze gephotoshopt is. Kom maar met feiten!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
jij beschikt geen fotosoep skills. pis eens op met die pauper klachten.
dit kan niet echt zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beargumenteer het is waarom deze gephotoshopt is. Kom maar met feiten!
Je sig heb je wel goed uitgezocht zo! En ach voor de rest heb je niks te melden dusja...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik op de kleuterschool ook zo'n handtekening had
Je bent niet eens serieus te nemen met geen hoofdletter in je username.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je sig heb je wel goed uitgezocht zo! En ach voor de rest heb je niks te melden dusja...
AD&D is iets anders dan ADHD hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je sig heb je wel goed uitgezocht zo! En ach voor de rest heb je niks te melden dusja...
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef -Datdus- het volgende:
ts wij delen dezelfde simpele hand tekening.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geloof je best hooren simpele handtekeningen zijn juist alleen maar beter
*kuch*quote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je bent niet eens serieus te nemen met geen hoofdletter in je username.Dus zeik niet op andere.
dat het gefotoshopt isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt 4 keer dezelfde punt, what do you want?
vertsnadquote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef 360spider het volgende:
Mensen rijbewijs AM (brommer) -.-
Ik heb dan wel gen vertsnad van photoshop
maar goed,
Dank u. Ik heb thuis adobe photoshop CS4, dus ik weet wel wat echt is en wat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whaha klopt ook nogHoe weet je dat? Je lijkt derk olgive wel
daar kan je ook de info bewerkenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dank u. Ik heb thuis adobe photoshop CS4, dus ik weet wel wat echt is en wat niet.
Het geeft niet welke versie je hebt hoor, ik ben zelf ook een pro in Photoshop en die geeft weldegelijk aan dat het een Photoshop is.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dank u. Ik heb thuis adobe photoshop CS4, dus ik weet wel wat echt is en wat niet.
Beargumenteer het dan..Doe maar niet, scheelt je weer een domme post.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef sjonbeton het volgende:
Duidelijk gephotoshopt, enkel een dwaas constateert iets anders.
Maak is een screenshotje ervan dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het geeft niet welke versie je hebt hoor, ik ben zelf ook een pro in Photoshop en die geeft weldegelijk aan dat het een Photoshop is.Dingen zijn ook te wijzigen.
Waarschijnlijk ben je zoeen vriendje van TS.
Als je gewoon even een normaal iets post waarmee we je kunnen geloven, bijvoorbeeld je gehele kaart laten zien incl. foto en post daarna een foto van jezelf of iets derelijks.quote:
Ik ken de TS verder niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het geeft niet welke versie je hebt hoor, ik ben zelf ook een pro in Photoshop en die geeft weldegelijk aan dat het een Photoshop is.Dingen zijn ook te wijzigen.
Waarschijnlijk ben je zoeen vriendje van TS.
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..quote:Op zondag 7 juni 2009 18:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je gewoon even een normaal iets post waarmee we je kunnen geloven, bijvoorbeeld je gehele kaart laten zien incl. foto en post daarna een foto van jezelf of iets derelijks.
Dwaas, je hebt nog steeds niet door dat mensen alleen maar zeggen dat het gephotoshopt is omdat er allemaal witte paintstrepen doorheen staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan..Doe maar niet, scheelt je weer een domme post.
De zin klopt ook niet, sukkel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wie moest nou z'n prive gegevens op Fok!..
Heb'm ook meteen aangepast sukkel. Of zit je om de 2 seconden te f5énquote:
Dwaas, dan moeten die mensen een keer de OP gaan doorlezen waarin duidelijk staat dat ik'm bewerkt heb met paint.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Dwaas, je hebt nog steeds niet door dat mensen alleen maar zeggen dat het gephotoshopt is omdat er allemaal witte paintstrepen doorheen staan.
Dat doe jij, je post om elke post.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb'm ook meteen aangepast sukkel. Of zit je om de 2 seconden te f5én
Nu kun jij je eigen domheid wel gaan verbergen. Maar het feit is dat ik de zin in 3 seconden weer had verbeterd. Kan er verder ook niets aan doen dat je met je rechterhand rukkend achter je pc zit en met je linker hand constant zit te F5 en.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat doe jij, je post om elke post.
Mensen die zijn post aanpassen omdat ze niet fatsoenlijk kunnen typen.
praat nou niet over jezelf he?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu kun jij je eigen domheid wel gaan verbergen. Maar het feit is dat ik de zin in 3 seconden weer had verbeterd. Kan er verder ook niets aan doen dat je met je rechterhand rukkend achter je pc zit en met je linker hand constant zit te F5 en.
Domheid, domheid, domheid, je bent zelf een en al domheid, en je moet geen dingen zeggen wat je zelf doet en dan zeggen dat andere users dat aan het doen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu kun jij je eigen domheid wel gaan verbergen. Maar het feit is dat ik de zin in 3 seconden weer had verbeterd. Kan er verder ook niets aan doen dat je met je rechterhand rukkend achter je pc zit en met je linker hand constant zit te F5 en.
nee, jij welquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee lutser, of voel je je aangetrokken tot die post?
*Moest ff wijzigen voordat ik een ban krijg.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
zit je nou nog steeds je slecht geshopte "rijbewijs" te verdedigen?
quote:Voor de dommerikken hier!!
phpmystyle is enigszins wel schattig. Zit altijd zo enthousiast zijn mening te verdedigen tegen elke willekeurige trolquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik had meer gehoopt dat die kankerhard neer ging en net niet doodging.
Daar lig ik niet wakker van, maar hij wel, schijnbaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
phpmystyle is enigszins wel schattig. Zit altijd zo enthousiast zijn mening te verdedigen tegen elke willekeurige trol
Ja bewerkt met paint jaquote:Op zondag 7 juni 2009 18:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Toen ik die foto opende in Photoshop kreeg ik meteen de melding of ik zeker wist dat ik hem wilde openen, omdat hij al bewerkt was
Ja jij ja. Het is een am rijbewijsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef B.E.D het volgende:
2009 - 1992 = 17
Voor een rijbewijs moet je 18 zijn!!!! PWND
En dat heeft ook echt iets met pauper te makenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Daar maak je toch godverdomme geen topic over, als het originele nog loopt en al bij deel twee is, pauper dat je bent!!
Wat is dat nou weer????quote:
Doeiquote:
Hoaxpost, Siniti bestaat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoax je houdt van metal dus je neukt niet
Wel grappig dat jij je eigen blikopener upload, maar nee ik rij scootahquote:
Scootersquote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij je eigen blikopener upload, maar nee ik rij scootah
Jij?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
No shit, Sherlock.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij?
Je heet ruben, bent geboren op 13.07.1992 en woont volgens je fotoboek in omgeving zwolle.
Er zijn maar 3 gemeenten in Nederland die beginnen met "hard" wat dus al laat zien dat jij in gemeente harderwijk of hardenberg woont..
Dat ding is een stuk beter dan een scootertje..quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij je eigen blikopener upload, maar nee ik rij scootah
Let eens opquote:
Nou wat een prive gegevens zeg. Sommige mensen hebben voor en achternaam in hun profiel staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij?
Je heet ruben, bent geboren op 13.07.1992 en woont volgens je fotoboek in omgeving zwolle.
Er zijn maar 3 gemeenten in Nederland die beginnen met "hard" wat dus al laat zien dat jij in gemeente harderwijk of hardenberg woont..
He! Ik heb een copyright daarop staan hoor, dat wordt dokkenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel voldoende bewijs..
Omdat ik een scooter lekkerder vind rijden. Mag iedereen toch zelf wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ding is een stuk beter dan een scootertje..
En je bent toch een vent? Waarom rijd je dan op een scooter in plaats van op een brommer
1 2 3 4 | echo 'Hoi\n'; echo 'Let\'s talk PHP'; ?> |
Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
TS is een fucking autist en niemand mag 'um.
Je domme gezwans is weergeld. Ga jezelf dan niet nog gekker maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef Siniti het volgende:
Trouwens lijkt Japsnars mij een billemaatje van phpmystyle die zijn shop heeft verbeterd
Dit krijg ik als ik het inzoem:
[ afbeelding ]
Toch best duidelijk erg scheef
Hahahihi woordgrap!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |