Ja bewerkt met paint jaquote:Op zondag 7 juni 2009 18:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Toen ik die foto opende in Photoshop kreeg ik meteen de melding of ik zeker wist dat ik hem wilde openen, omdat hij al bewerkt was
Ja jij ja. Het is een am rijbewijsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef B.E.D het volgende:
2009 - 1992 = 17
Voor een rijbewijs moet je 18 zijn!!!! PWND
En dat heeft ook echt iets met pauper te makenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Daar maak je toch godverdomme geen topic over, als het originele nog loopt en al bij deel twee is, pauper dat je bent!!
Wat is dat nou weer????quote:
Doeiquote:
Hoaxpost, Siniti bestaat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoax je houdt van metal dus je neukt niet
Wel grappig dat jij je eigen blikopener upload, maar nee ik rij scootahquote:
Scootersquote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij je eigen blikopener upload, maar nee ik rij scootah
Jij?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
No shit, Sherlock.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij?
Je heet ruben, bent geboren op 13.07.1992 en woont volgens je fotoboek in omgeving zwolle.
Er zijn maar 3 gemeenten in Nederland die beginnen met "hard" wat dus al laat zien dat jij in gemeente harderwijk of hardenberg woont..
Dat ding is een stuk beter dan een scootertje..quote:Op zondag 7 juni 2009 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij je eigen blikopener upload, maar nee ik rij scootah
Let eens opquote:
Nou wat een prive gegevens zeg. Sommige mensen hebben voor en achternaam in hun profiel staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij?
Je heet ruben, bent geboren op 13.07.1992 en woont volgens je fotoboek in omgeving zwolle.
Er zijn maar 3 gemeenten in Nederland die beginnen met "hard" wat dus al laat zien dat jij in gemeente harderwijk of hardenberg woont..
He! Ik heb een copyright daarop staan hoor, dat wordt dokkenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel voldoende bewijs..
Omdat ik een scooter lekkerder vind rijden. Mag iedereen toch zelf wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ding is een stuk beter dan een scootertje..
En je bent toch een vent? Waarom rijd je dan op een scooter in plaats van op een brommer
1 2 3 4 | echo 'Hoi\n'; echo 'Let\'s talk PHP'; ?> |
Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
TS is een fucking autist en niemand mag 'um.
Je domme gezwans is weergeld. Ga jezelf dan niet nog gekker maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef Siniti het volgende:
Trouwens lijkt Japsnars mij een billemaatje van phpmystyle die zijn shop heeft verbeterd
Dit krijg ik als ik het inzoem:
[ afbeelding ]
Toch best duidelijk erg scheef
Hahahihi woordgrap!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |